עבור לתוכן

קניתי נייד ולא מוצא חן בעיניי מה לעשות ?

Featured Replies

פורסם

היי

היה לי באווליון DV600 מכרתי אותו וקניתי את זה HP Presario CQ61-280EJ VF277EA

30236200c.gif

אומנם מהיר מאוד ויציב אבל לא אהבתי את העיצוב שלו ואת המסך הרחב המעפן (זה לא רק 15.6 במקום 15.4 אלא הורידו מהגובהה איזה 3-4 ס"מ )

חרא של מקלדת עם המספרים המטומטמים שבצד והחצים הקטנים

את המחשב קניתי אותו אתמול ורציתי לדעת אם עוד יומיים אני יכול להחזיר ? והאם אפשר לעשות החלפה למשהו אחר ?

אם יחליפו לי אותו אני חושב על זה ‎RD480-L.ADW1E T4300 2.1GHz - Free dos ‎ LG

איך הניידים של LG בכללי ?

פורסם

תגיד שאתה רוצה להחליף/לבטל עסקה. אולי יסכימו לעשות זאת ללא קנס, מקסימום תשלם איזה 100 שקלים דמי ביטול.

פורסם
  • מחבר

תגיד שאתה רוצה להחליף/לבטל עסקה. אולי יסכימו לעשות זאת ללא קנס, מקסימום תשלם איזה 100 שקלים דמי ביטול.

אני יכול להחזיר את זה בכלל ? (ואיך ה LG )

פורסם

אני יכול להחזיר את זה בכלל ? (ואיך ה LG )

כל דבר אפשר להחזיר, כל עוד זה לא משהו שהכינו במיוחד עבורך. אבל אם אינך מחזיר את זה עקב פגם, יש דמי ביטול כלשהם, ו/או תוכל לקבל רק זיכוי כספי, לא כסף.

ה-LG הוא מחשב כמו כל מחשב. אין לדעת האם יהיו או לא יהיו בו דברים לא תאהב כמו שלא אהבת את המקלדת של ה-Compaq.

פורסם
  • מחבר

כל דבר אפשר להחזיר, כל עוד זה לא משהו שהכינו במיוחד עבורך. אבל אם אינך מחזיר את זה עקב פגם, יש דמי ביטול כלשהם, ו/או תוכל לקבל רק זיכוי כספי, לא כסף.

ה-LG הוא מחשב כמו כל מחשב. אין לדעת האם יהיו או לא יהיו בו דברים לא תאהב כמו שלא אהבת את המקלדת של ה-Compaq.

הכוונה בכללי האם עושה בעיות ( שמעתי שיש בעיה עם הזיכרון בדגמי LG שנשרפים הרבה )

ולמה לעזאזל תמיד עושים את המסכים יותר רחבים ומקצצים מהגובהה שלהם ?

פעם 16-10 פעם -16-9 ועכשיו זה נראה אצלי כמו 16-8 מה הצעד הבא גובה 10 ס"מ ורוחב חצי מטר ?

פורסם

ראשית כל פרסם איפה רכשת את המוצר אם אתה מעוניין

בעזרה לגבי הקניה ספציפית. זה מאוד קריטי אם זאת רכישה

באינטרנט או רכישה בחנות שליד הבית.

1. אם זאת רכישה באינטרנט (מכר מרחוק) אתה צריך

לפקסס, אימייל או מכתב רשום את בקשתך לבטל עיסקה (עד

14 יום מיום הרכישה), ולחכות להוראות מבית העסק.

2. אם זאת רכישה בחנות, כל חנות מחוייבת להציג "מדיניות

החזרת מוצרים" והיא הקובעת.

בשני המקרים אם מצב המוצר "הורע" הבית עסק איננו חייב

לקבל את המוצר בחזרה.

פורסם
  • מחבר

ראשית כל פרסם איפה רכשת את המוצר אם אתה מעוניין

בעזרה לגבי הקניה ספציפית. זה מאוד קריטי אם זאת רכישה

באינטרנט או רכישה בחנות שליד הבית.

1. אם זאת רכישה באינטרנט (מכר מרחוק) אתה צריך

לפקסס, אימייל או מכתב רשום את בקשתך לבטל עיסקה (עד

14 יום מיום הרכישה), ולחכות להוראות מבית העסק.

2. אם זאת רכישה בחנות, כל חנות מחוייבת להציג "מדיניות

החזרת מוצרים" והיא הקובעת.

בשני המקרים אם מצב המוצר "הורע" הבית עסק איננו חייב

לקבל את המוצר בחזרה.

חאלס אני משאיר את זה אבל הייתה טעות וגם אכזבה מהפתחים המטומטמים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים