פורסם 2009 בספטמבר 2016 שנים תמיד היה לי קשה להבין התעלמויות לתשובות. רצית פיתרון קיבלת. אין ממש דרך אחרת. תגיש תביעה. מדובר בעניין צרכני גרידאהייתי שם מול דל וCPM. אגב זה גם לא פיתרון בזק (תנסה לרשום דחוף על כתב התביעה).ישנו פיתרון ביניים, שאולי יעבוד. תשלח מכתבים לכל גורם בכיר בארגון עם העתקים למועצה לצרכנות ולגופים נוספים המקיימים ביקורת.לגבי מה שנאמר על לקיחת הצעת הפשרה של HP. ישנו עיקרון משפטי הנקרא "הקטנת הנזק" הכוונה היא שאם אתה נפגעת כתוצאה מפעולה מסוימתחלה עליך החוב לפעול למזעור הנזק. במילים אחרות, אל תגדיל ו/או תתעלם מן הנזק ואז תטען נגד גורם הנזק.במקרה שלך, אם תסכים לקחת את המחשב החלופי לתקופה קצרה תעמוד בדרישה זו. אבל ואני מדגיש זה בתנאי שזה לא מחשב קבועובכל מקרה זה לא שולל את זכותך לקבל פצוי ויש לך זכות כזו. שים לב שאתה לא חותם על שום מסמך ויתור ו/או היעדר תביעות (גם לא במחאה).
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.