עבור לתוכן

זקוק נואשות לעזרה -שלחתי מחשב נייד של HP לתיקון במסגרת אחריות וכבר 57 יום עברו

Featured Replies

פורסם

תמיד היה לי קשה להבין התעלמויות לתשובות. רצית פיתרון קיבלת. אין ממש דרך אחרת. תגיש תביעה. מדובר בעניין צרכני גרידא

הייתי שם מול דל וCPM. אגב זה גם לא פיתרון בזק (תנסה לרשום דחוף על כתב התביעה).

ישנו פיתרון ביניים, שאולי יעבוד. תשלח מכתבים לכל גורם בכיר בארגון עם העתקים למועצה לצרכנות ולגופים נוספים המקיימים ביקורת.

לגבי מה שנאמר על לקיחת הצעת הפשרה של HP. ישנו עיקרון משפטי הנקרא "הקטנת הנזק" הכוונה היא שאם אתה נפגעת כתוצאה מפעולה מסוימת

חלה עליך החוב לפעול למזעור הנזק. במילים אחרות, אל תגדיל ו/או תתעלם מן הנזק ואז תטען נגד גורם הנזק.

במקרה שלך, אם תסכים לקחת את המחשב החלופי לתקופה קצרה תעמוד בדרישה זו. אבל ואני מדגיש זה בתנאי שזה לא מחשב קבוע

ובכל מקרה זה לא שולל את זכותך לקבל פצוי ויש לך זכות כזו. שים לב שאתה לא חותם על שום מסמך ויתור ו/או היעדר תביעות (גם לא במחאה).

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים