מחפש מחשב נייד 13.3 אינץ קל במחיר עד 4 וחצי אלף - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש מחשב נייד 13.3 אינץ קל במחיר עד 4 וחצי אלף


barisrael

Recommended Posts

הי

אני מחפש מחשב נייד שיהיה:

13.3 אינץ

קל (2 קילו זה הגג שבגג, עדיף פחות מ-1.8 )

עם 2 DUO

עם 2 גיגה לפחות

הארד דיסק 160 גיגה ומעלה

צריך גם שיהיה בו WIFI (כדאי להשקיע במחשב עם תקן N? זה הולך לתפוס חזק? שווה את המחיר?)

שהסוללה תחזיק כמה שיותר זמן (לא מבין כל כך בזמני סוללה במחשבים בכלל, ובכאלה קטנים חזקים במיוחד לא מבין)

כונן דיסקים הבנתי לפי מה שחיפשתי באינטרנט שכמעט ואין במחשבים כאלה כונן, אבל אם יש אז שיהיה לפחות צורב DVD

מחפש כמה שיותר טוב בכמה שפחות כסף

אין לי עדיין תקציב מוגדר, ויש מצב שאני יביא אותו מארה"ב, אז אם יש משהו שם טוב ויחסית זול אז גם תופס

תודה לעוזרים,

בר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בוא תחשוב על כיוון כלשהו כי אי אפשר לעזור לך בלי שאנחו יודעים לאן ללכת. התקציב לא צריך להיות קשיח אלא הערכה של כמה אתה בכלל חושב שאתה מוכן להוציא בשביל מחשב שעונה טוב על הדרישות שלך. 10,000 ש"ח נראה לך הגיוני? 5000 ש"ח? פחות מזה? יותר? כמו כן, ציין את השימושים שאתה הולך לעשות במחשב והאם חובה אחריות בארץ. נסה להגדיר טוב יותר גם מהם חיי הסוללה הדרושים לך, לא בהכרח ההגדרה שלי לחיי סוללה טובים תואמת לציפיות שלך. חיי סוללה ממוצעים הם בערך 3-4 שעות, האם זה נראה לך מספיק, יותר מידי, נמוך מידי?

המשקל האידיאלי שאתה מחפש (עד 1.8 ק"ג) הוא משקל נמוך בשביל מחשב 13.3", רובם לא יעמדו בו. לאור זאת, בשביל לקבל משהו שבאמת עונה על הדרישות יהיה צורך להסתכל על מחשבי 13.3" מהיקרים יותר. ה-E4300 שצויין שוקל פחות מ-2 ק"ג ונותן גם איכות טובה, חיי סוללה טובים, מסך מאט ואחריות בארץ. מחשב כזה יעלה משהו כמו 1400$ בארה"ב וקרוב ל-7000 ש"ח בארץ.

אופציה אחרת שהייתי מגדירה כקלה ובעלת חיי סוללה טובים היא ה- Z. זה מחשב יקר מאד שלא ממש נותן תמורה טובה למחיר אבל, יש לו שילוב תכונות מעניין ושוב, זה תלוי בכמה אתה מוכן להוציא ובמה אתה מוכן להשקיע. הוא מתחיל ב-1800$ בארה"ב, בארץ הוא לא נמכר כרגע באופן מסודר.

מחשבים זולים מזה שנותנים משקל כלכך נמוך אין הרבה. רובם מאפשרים זאת על ידי ביטול הכונן האופטי וכוללים גם מעבדי ULV (מעבדים שנותנים צריכת חשמל נמוכה על חשבון ביצועים). מחשבים כאלו יעלו לך בערך 800$-700$ בארה"ב ואולי 5000 ש"ח בארץ. יש גם יקרים יותר שמגיעים לאלפי דולרים. רמת ההתאמה שלהם לצרכייך תלויה בשימושים.

אלו הם בערך המחירים האפשריים למחשבי 13.3" במשקל נמוך במיוחד, אם אתה רוצה להתפשר על משקל וללכת לכיוון ה-2-2.2 ק"ג שהוא הטווח הנפוץ יותר של מחשבי 13.1", תוכל למצוא אופציות רבות בסביבות ה-700$-1000$ בארה"ב ו-4000 ש"ח ומעלה (עם מספר מצומצם של אופציות בקצת פחות) בארץ.

אם משקל נמוך חשוב לך מאד, אפשר לשקול גם אופציות ב-12.1".

עכשיו לאור זה, אנא הגדר טווח תקציב משוער והכנס אותו לכותרת.

אני לא משוכנעת שאני מבינה נכון את הדרישה שלך לכונן דיסקים...האם יתכן שמה שאתה רוצה זה כונן של Floppy disk?! אם התשובה היא כן אז אפשר לומר בבטחון שזה לא קיים בשום . אפשר אולי לקנות משהו חיצוני, אני לא יודעת אם עדיין מייצרים בכלל דברים כאלה (קשה לדמיין שמישהו עוד עושה בזה שימוש). *עריכה: כן, אפשר לקנות. כנראה שאתה לא היחיד...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כונן דיסקים התכוונתי לכונן אופטי כמו שאמרת

הדרישה של המשקל אני לא רוצה לרדת ממנה

אם נניח אני ארד מהדרישה של CORE 2 DUO, אבל עדיין משהו סביר (לא ATOM וכאלה), וסוללה שתחזיק מעמד יותר מ-4 שעות (ראיתי יש מחשבים עם סוללה של 8 שעות), אז במחיר של 3-4 אלף שקל אפשר למצוא משהו טוב?

לגבי גודל מסך אני עדיין רוצה להישאר בטווח של 13-13.3 אינץ

מצאתי למשל את זה:

http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16834115601

המשקל הוא 1.58 קילו, ליבה 2 DUO (אבל חלשה יחסית :\), סוללה 8 שעות, מחיר 3.2 אלף בערך זה יוצא

גם יש לו 4 גיגה , ו-500 גיגה הארד דיסק

הבעיות איתו הם שהמעבד חלש יחסית (אולי לעומת לפטופים 13.3 זה חזק אני לא יודע), אין כונן אופטי (מוכן להתפשר על זה), ואחראיות קצרה ולא בינלאומית (אולי אפשר להאריך)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...