Red Faction: Guerrila - מקרטע בפיזיקה? - עמוד 6 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Red Faction: Guerrila - מקרטע בפיזיקה?


SyndromE

האם המשחק מקרטע בסצינות פיזיקה מורכבות (הריסת מבנים וכדומה) ?  

89 הצבעות

  1. 1. האם המשחק מקרטע בסצינות פיזיקה מורכבות (הריסת מבנים וכדומה) ?

    • Dual Core - מקרטע
    • Quad Core - מקרטע
    • Dual Core - רץ חלק\סביר
    • Quad Core - רץ חלק\סביר


Recommended Posts

וואו. זה הזוי.

לא קיימת אצלי לא האופציה של SUN SHAFTS ולא הAO..

יש למישהו מושג למה זה?

עריכה: כל מי שהאופציות האלה כן מופיעות אצלו משתמש *במקרה* בDX10..?

עריכה2:ממה שאני רואה אחרי גיגול קצר,אכן מדובר באופציות ייחודיות לDX10..וואו,זה אומר שהמצב שלי ממש גרוע..אם אני מתקשה למצוא SETTING שימנע מהמשחק להגיע לרמות בלתי שחיקות בDX9..

ממה שזה נראה,המשחק באמת חסר כל תמיכה ממשית בSLI..הוא גם לא הוזכר בפרופיילים ובדרייברים של כמדומני,מה שמחזק את ההנחה הזו..נקווה שיצא פאץ' דרייבר שיתייחס לעניין..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 78
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

צודק, אני אתקן.

תיאורטית :

אפשר להפעיל גם ב9, כמו כל דבר שאפשר ב 10.

תכל'ס :

הרבה אפקטים חסומים ל 9 למרות שאני בטוח שאחרי פשפוש קצר בקונפיגים אפשר למצוא שם משהו מעניין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סיימתי את המשחק לפני רגע.

GTA לעניים,זה בערך מסכם את המשחק כולו..

שוב,הGEO MOD הוא מדהים,ומוסיף הרבה למשחק,וגם תורם רבות להעאלת המשחק לרמה של יותר מסתם "כפיל GTA",אבל ההרגשה היא שהקונספט אינו מנוצל כראוי ונשחק אחרי כמה שעות משחק,ועוד יותר בשל האונס שהחישובים עושים לFPS..

אמנם המשחק כיפי מאוד,לדעתי,אבל הכל מתחיל להישחק ולחזור על עצמו אחרי כמה שעות..המראות,המשימות,הרכבים..וחבל,הקונספט הוא אדיר,והשקעה בהעמקת והרחבת התוכן,על כל האספקטים שלו(נשקים,רכבים,ערים/איזורים,משימות,שיפורים וכו') היו יכולות להפוך אותו לכותר AA בקלות..

ובכל זאת,בסה"כ המשחק היה כיף כל עוד הוא נמשך..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...