פורסם 2009 בספטמבר 1916 שנים אנחנו לא מדברים על דברים כאלא, יש מבנים ענקיים, ממש כמו טירה, מבנים שאין סיכוי להוריד אותם עם אפילו 10 פצצות,בנתיים ראיתי רק אחד כזה וזה המקרה היחידי שבאמת הגעתי לפחות מ20FPS.
פורסם 2009 בספטמבר 1916 שנים אני ב 1440*900 עם הגדרות בינוניות בממוצע של 45-+, הקטע זה שזה לא משנה באיזה הגדרות אתה, או איזו רזו',שמבנה נופל אז החישוב זהה בכל ההגדרות ומה שייקבע מספר התמונות זה המעבד לא הכרטיס
פורסם 2009 בספטמבר 1916 שנים שמתי 4 רכבים(הטרקטורונים יותר נכון) ליד מבנה די גדול 7 חביות שמתפוצצות ודפקתי עליהם טיל. לפי FRAPS נפל לי רק 8 FPS היה 56 ונפל ל48, כל ההגדרות על מקסימום עד כמה שאפשר כולל AA AF על הכי גבוהה 1680X1050.Q9550 @3.5 ו GTX260 SLI את האמת עשיתי ל-E6300 שלי OC שוב הפעם ל-4.1GHZ (שניקיתי אבק גיליתי שהקירור לא ישב טוב... הטמפ' היו גבוהות אז הגעתי רק ל-3.7 לפני זה...)ועכשיו אין בכלל תקיעות... ממש אין. הכרטיס מסך אבל לא עומד ב-V.HIGH... רק HIGH רץ ממש חלק.
פורסם 2009 בספטמבר 1916 שנים בוא נגיד ככה שהגרפיקה לא כזאת כבדה במשחק הזהכי אני משחק על 1440X900 על הכל HIGH \ VERY GIGH \ TUEו16qx ורק שאני הורדתי מבנים ענקיים וממש גבוהים אז רק ריד ל20-25 אבל ברגיל יש לי 80-100 FPS
פורסם 2009 בספטמבר 1916 שנים התכוונת לארטיפקטים...תבדוק טמפ' של הכרטיס מסך כשאתה משחק , יכול להיות שהוא לא מקורר כמו שצריך
פורסם 2009 בספטמבר 2016 שנים אישית אני משחק על המקסימום של המקסימום, 1680*1050 וקשה לי להבחין בהבדל FPS בין 16XQ ל2X AA, אבל אני משאיר אותו על 2X ליתר בטחון כי אין ממש צורך ביותר. מתחת ל20FPS עוד לא ירדתי אפילו בפיצוץ המבנה הכי גדול שיצא לי לראות ובאמת שהמשחק הזה הוא משהו די חדש במינו, לפחות בשבילי. מישהו מוכן להסביר לי את ההבדל בין AMBIENT OCCLUSION דלוק וכבוי? אני לא ממש מבחין בהבדל בביצועים בין אם האופציה דלוקה או לא, אבל גם לא הבדל ויזואלי
פורסם 2009 בספטמבר 2016 שנים עוד לא הרגשת ירידה חדה ב FPS בגלל שעוד לא הגעת למבנים ענקיים, בהם המעבד שלנו יורד עד ל15-20 אבל זה סבבה כי זה לכמה שניות בודדות (במשך הקריסה עצמה. ציטוט מתוך ההסבר של בת'רד של באטמן : מאין הצללה פנימית, לא מצאתי דוגמא מתוך באטמן, שם זה נותן יותר מאשר מה שרואים פה בתמונה. ד"א מדובר באפקט בין הכבדים אם לא הכי כבד מבין כל הממתקים שאנחנו מכירים. ערך מתוך וויקי : http://en.wikipedia.org/wiki/Ambient_occlusion
פורסם 2009 בספטמבר 2016 שנים בכללי זה אמור לגרום לצללים להיראות יותר מציאותיים ואמיתיים , בפועל זה שוחט את הפריימים.
פורסם 2009 בספטמבר 2016 שנים קרטע משו בהתחלה,עכשיו הכול בסדר,צריך לשנות את הAMBIENT ALLOCATION לFALSE והביצועים עולים דרסטית.אם אני זוכר נכון הAMBIENT ALLOCATION זה DX10.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.