לאומנים של הקו הירוק - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לאומנים של הקו הירוק


MiniMizer

Recommended Posts

  • תגובות 40
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

השמאל הזה אבד וממש לא במסווה של מרכז. לפני כמה ימים התפרסם בYNET גם מאמר בנושא, שאמר משו מאוד נכון - השמאל הלאומי נגמר סופית ברגע שרבין נרצח (והסימנים התחילו עוד קודם, אחרי מלחמת ששת הימים). העבודה היא כבר מזמן לא מפלגת שמאל לאומי קלאסית (בעיקר מבחינה כלכלית-חברתית, היום באופן מעשי כדי לשרוד היא חייבת ללכת עם מה שביבי רוצה, וכולנו יודעים מה הגישה הכלכלית של ביבי - ולפני שמתחכמים יבואו ויגידו שהוא לא קפיטליסט - הוא מתכופף, זה לא הופך אותו לפחות), ויותר שמאלה נמצאת מרץ - שיש בה כמה נקודות חיוביות (ואין לי ספק שרוב המצביעים שלה הם אנשים שאוהבים את המדינה הזאת) - אבל יותר ממה שכתוב במאמר לא צריך לומר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בלי קשר לעניין המשתמטים שאני מסכים שזה לא קשור להשקפה פוליטית (וזה בערך הדבר היחיד שאני מסכים לגביו) הוא שמאלני כמו שביבי סוציאליסט.

איזה מן הסכם? איזה חוזה? אני הסכמתי? עזוב אני, ההורים שלי הסכימו בשמי כשנולדתי? אתה סיכמת בשביל שנינו ולא מתאים לך כשלא נוח לי לפעול בהתאם לדעותיך. גם אני יכול לקבוע "סיכום" שאתה צריך לתת לי כל חודש 1000$. זה סיכום של המאפיה, תעשה מה שאני רוצה שתעשה או שתחטוף. ברית? בשביל ברית צריך 2 צדדים, כדי לבגוד בברית צריך להיות בה. מי שלא חבר בברית לא יכול לבגוד בה. אני לא הייתי בברית משמע אני לא יכול לבגוד בה.

"זהו, לא צריך יותר צבא?" זה דמגוגיה בגרוש. אף אחד לא טוען שלא צריך , כולם מסכימים שיש צורך בצבא ולשפר את תנאי החיילים בצורה ניכרת, הצורך בצבא אינו קשור בדבר וחצי דבר להמנעות מגיוס/השתמטות. "4 חבר'ה עם אלונקה, אחד עוזב והפצוע נופל. היה לי חוזה איתו והוא הפר אותו" - ממש ברית דמים, אם זה לא היה עלוב זה היה עצוב. אתה רוצה לשמור? תשמור. אתה רוצה להתגייס? תפאדל, תרגיש חופשי. אבל אל תבוא אלי בהאשמות כי אני לא חש את אותו צורך מטורף וספק חולני כמוך להתגייס ולשרוף תזמן במשחקי פינג פונג כיס או ישיבה רגל על רגל כמה שעות ביום למשך 3 שנים, כשיש צורך אמיתי תקרא לי לדגל ואני ארוץ חמוש ומוכן למות בקרב.

האם אתה יכול לומר בכנות כי אדם שלא מעוניין להתגייס ויחוייב לעשות זאת בעל כורחו יתרום משהו למערכת? אין לי בעיה עם דעה שאומרת שעל כולם להתגייס, יש לי בעיה עם דעה שכופה את עצמה על מנת להגשים זאת. במקום לכפות, להתלונן, להכפיש ולאיים תעודדו להתגייס, תבצעו הסברה, תהפכו את זה לסטנדרט חברתי, תסבירו לאנשים למה דעתכם היא הצודקת והנכונה. על הדרך תשכנעו גם אותי ואני אבוא לעזור.

"יהודון"? אם בשבילהם יהודי חייב להיות ציוני שמוכן למות על 3.5 דונם אדמה ארצישראליים אז כולנו יהודונים. אני יהודוני גאה, עכשיו קח את השלושה וחצי דונמים שלי ותן לי פספורט זר.

הם שמאל? איזה שמאל? הם לא "שמאל", "סמול" וגם לא "שמאל ציוני" או "שמאל לאומי" כפי שהם קוראים לעצמם. הם סה"כ (ספק) ציונים (ספק) לאומנים שבגלל שיש להם פן חברתי אז מתאים לאג'נדה שלהם לטעון שהשמאל דפוק ושהם השמאל האמיתי. גם היטלר היה שמאל בדיוק כמוהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

[glow=red,2,300]כשיש צורך אמיתי תקרא לי לדגל ואני ארוץ חמוש ומוכן למות בקרב.[/glow]

מסכים עם כל מילה ומחזק אלפי חיזוקים, הייתי מצטט הכל אבל סתם חבל על המקום. לאדם ההוא יש טעם יותר לאומני מהרבה ימניים שאני מכיר, נראה לי שהוא מתבלבל

קצת בעצמו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם תקרא לילד בשמו אז זה קומוניזם, מבדיקה שערכתי זה לא עובד ולא עבד אף פעם (אפילו היה דיי מצער)...

מה לעשות שלא כולם בנויים אותו דבר? ככה זה, לא כולם יכולים או רוצים לתת את מה שהצבא דורש, נקודה, יש דרכים

אחרות לתרום לסביבה גם בלי להתגייס, במקום לבוא לאנשים כאלה בכל מיני קללות ודמגוגיות זולות אפשר להשקיע את

אותה אנרגיה במשהו חיובי ובונה (מציאת מסגרות יותר מתאימות למי שלא רוצה למשל), כל הBitching הזה שלו לא עוזר בכלום,

אפילו להפך...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה? איך לעזאזל הגעת לקומוניזם?

מה לעשות שלא כולם בנויים אותו דבר? ככה זה, לא כולם יכולים או רוצים לתת את מה שהצבא דורש, נקודה, יש דרכים

אחרות לתרום לסביבה גם בלי להתגייס, במקום לבוא לאנשים כאלה בכל מיני קללות ודמגוגיות זולות אפשר להשקיע את

אותה אנרגיה במשהו חיובי ובונה (מציאת מסגרות יותר מתאימות למי שלא רוצה למשל), כל הBitching הזה שלו לא עוזר בכלום,

אפילו להפך...

אני מסכים איתך, וגם הם מסכימים איתך. מי שלא יכול לשרת בצבא, מוזמן לעשות שירות לאומי. אני מכיר אישית מישהו שעשה את זה - התגייס לשריון, גילה שהוא לא מסוגל לזה מנטלית, השתחרר על 21 - והלך לעשות שלוש שנים של שירות לאומי. אני אגיד לך אפילו יותר מזה - מי שמשתחרר על 21 יכול לחזור לצבא בתור מתנדב ולקבל כמעט כל תפקיד שהוא רוצה (בהרבה יחידות מיוחדות יש תפקידים ששמורים במיוחד למתנדבים) ולזכות בשירות הרבה יותר מעניין ממה שרוב החיילים הסדירים זוכים לו.

אין דבר כזה "לא רוצה צבא". למה מי שואל אותך? כמו שיש חוק שאוסר לרצוח ולגנוב, יש גם חוק שנקרא חוק שירות בטחון שמחייב אותך ללכת לצבא. ואם אתה לא יכול, אז כמו שאמרתי - יש אלטרנטיבות ראויות לא פחות.

אבל מי שלוקח את הפרופיל 21 שהוא הוציא במרמה או שלא במרמה, ואז הולך לשחק קצין קרבי בקולנוע - הוא פשוט חרא של בן אדם. זה הכל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מסכים עם הצורת חשיבה הזו בכל כך הרבה מובנים, אבל היא באה מהישראלי הגבר גבר שלא יצא פראייר, אם הוא טחן שלוש

שנים+מילואים אז כולם צריכים שלא יצא פראייר, אז אני לא שופט אני מבין, למרות שאני לא ממש מסכים עם זה.

צבא לא צריך להיות חובה, יש מספיק אנשים שאוהבים את זה (למרות שאין לי מוסג למה אבל שלהם) ויצא יותר טוב לכולם אם

זו תהיה קריירה לבחור ולא חובת כולם, מכל הבחינות.

בקשר לקומוניזם, זה פשוט זה, סוג של פאשיזם, אין לי חופש לבחור או זכות לסרב לחוק הזה בלי לשבת בכלא (גם אם זה צבאי),

כל הזכויות יסוד שלי נרמסות או נלקחות, וברגע שזה קורה זה לא זכויות אלה פריווילגיות... משם אתה מבין לאן זה הולך אני מקווה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בלי קשר לרוצה לא רוצה ,ביום אתה לא יכול לתרום יותר בשום דרך אחרת ,התרומה הכי גדול שאתה תתן לחברה היא התרומה שתאפשר לאותה חברה להיתקיים ,וזה כמובן ביטחון .

מה לעשות אנחנו חיים במזרח התיכון ,ואנחנו עוד נחשבים לשונים פה באזור ,כי אנחנו יהודים ,אז אין ברירה אלה לאסוף כל חייל שאפשר ולשים אותו על מדים ,כל אותם חברה שיכולים להיתגייס אבל לא עושים את זה תמיד יחשבו כנטל חברתי ,ובכלל מבחינתי כבוגדים .

אני יגיד את האמת ,לדעתי היחידים שצריכים לא להיתגייס זה אותם האנשים שפיזית לא יכולים להיתגייס ,עליי לומר שאפילו אלו שמשתחרים על נפשי ,זה גם ברור המיקרים נישמע לי כמו חירטוט של ילד מפונק ועצלן (אני לא מזלזל בבעייות פסיכולוגיות ,אבל כאשר מדובר באדם שחיי חיי חברה רגילים לגמריי ,אין אף סיבה ,לא משנה כמה קשה לו מנטלית ,שלא להיתגייס לצבא ).

צבא לא צריך להיות חובה, יש מספיק אנשים שאוהבים את זה (למרות שאין לי מוסג למה אבל שלהם) ויצא יותר טוב לכולם אם

זו תהיה קריירה לבחור ולא חובת כולם, מכל הבחינות.

תקשיב ,פעם אחרונה שבדקתי ,אין לנו את היכולת לאפשר גייוס מיקצועי ,אין לנו מספיק תושבים לשם כך ,מה לעשות שיש לנו פה בקושי 5 מיליון תושבים שהם באמת אנשים שאמורים להיתגייס לצבא (כל השאר מוסלמים שאפילו לא רוצים לחושב על זה ) .

אין אף אחד שאוהב את זה ,אפילו אני ,ילד שחיי כל היום על fps ועל להרוג bad guys לא מיתלהב מהרעייון של להרוג אנשים סתם ככה ,אבל מה לעשות המצב הביטחוני מחייב ,לא צריכה להיות פה בחירה .

עם היינו מדינה גדולה ,עם פי 4 יותר תושבים לפחות ,אז היה נחמד עם הצבא שלנו היה מיתנהל כמו ארצות הברית (שם כל חייל מקבל משכורת ,ועובר הכשרה מיקצועית בהרבה יותר ממה שהוא עובר פה ) .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז בוא נירה בבוגדים האלה ברחובות :screwy:

אתה מגזים בצורה מטורפת.

שתראה טנקים סורים ברחובות דבר איתי, עד אז אני שנטי באבא...

כל השאר שהוספת, תירוצים :yelclap:, אולי נשמעים הגיוניים אבל תירוצים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...