העים פאנלים של IPS מתאימים למישחקים וסרטים א&# - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

העים פאנלים של IPS מתאימים למישחקים וסרטים א&#


johncom783

Recommended Posts

שלום אני לא עוסק בגרפיקה אלה אני צריך מסך בימיוחד למישחקים וסרטים וכמה שפחות מריחות במסך ואיכותמסך גבוהה למישחקים (אני יודע שפנאל הוא פאנל מאוד איכותי יותר צבעים יותר חדות) אבל בקשר למישחקים העים כדי פאנל או שיש פאנל שמתאים יותר למישחקים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין תשובה חד משמעית כמו שאתה מחפש.

שחקן רציני לא יסבול מסך עם INPUT LAG מאוד גבוה או מריחות רציניות אבל לא כולם ירגישו את זה. מצד שני מסך עם פאנל באיכות נמוכה לא יציג פרטים טובים בשטחים כהים (יציג את הכל שחור) וכך לא תוכל לדעת במשחק עם קטעים כהים מי נמצא בחדר למה כמה ואיך (אפשר לשחק עם קליברצייה וGAMMA אבל זה תמיד יבוא על חשבון חיות התמונה וכמובן הטקסט ביישומי הטקסט שיראה לא קריא ולבסוף - אותם פרטים בשטחים מאוד בהירים).

בקיצור, בימיינו תמיד טוב מסך טוב יותר מכל הבחינות (לא רק הפאנל) רק צריך לשים לב שאין לו INPUT LAG גבוה ושאתה מפוצץ בכסף עד כדי כך שלא אכפת לך מהמחיר. מבחינת מריחות ואיכות כל מסך הוא בפני עצמו, הפאנל ממש לא מבטיח שום דבר. יש מסכי VA ו עם פחות מריחות מ TN, יש מסכי TN עם שחור יותר טוב מ VA ו מסויימים.

ולשאלתך, מסך (ולא E_IPS שלא יצא לי לבדוק) מתאים מאוד לסרטים, ומסכי מסויימים יותר טובים למשחקים מהרבה TN מסויימים (זולים בעיקר), זו דעתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואו...

אם אתה מחפש תשובה של כן ולא, אז כן. אם תקנה אותו אתה מאוד תהנה ממנו בסרטים ומשחקים. זה שבכלל אי אפשר לקנות אותו עדיין כאן (לא לשלם - אלא לקנות) ואין עליו עדיין ביקורת רצינית זה פרט שולי ::) .

מקווה שקיבלת תשובה,

יום טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...