שאלה\בעיה לגבי MASS STOPRAGE MODE בנוקיה N97 - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה\בעיה לגבי MASS STOPRAGE MODE בנוקיה N97


DXter

Recommended Posts

שלום.

(אם אין לכם כוח לקרוא את כל זה דלגו לסוף השתדלתי לכתוב את השאלות במשפט או שתיים. אבל רצוי שתקראו שתבינו מה הבעיה שלי שתתנו לי את התשובה הכי טובה)

רציתי לבדוק מזה MASS STORAGE MODE אז חיברתי למחשב ובחרתי במצב הזה ואז ראיתי שזה מחק לי את כל התמונות שהיו לי תחת באפליקצייה של "תמונות" תחת תיקיית "צולמו". לאחר כמה זמן גיליתי שזה לא מחק את התמונות לגמרי והם עדין על הטלפון אבל במקום אחר וזה העביר אותם ל"הורדות" תחת אפליקציית "תמונות". בקיצר הMASS STORAGE הזה עשה לי בלאגן שלם בכל התיקיות על הטלפון עם התמונות והקליפים שצילמתי אז אמרתי שכל פעם שאני אצלם תמונות אני אעשה MASS STORAGE ואז זה יעביר לי את הכל ל"הורדות". אז אתמול עשיתי את זה ואחרי כזה זמן שיניתי את המצב חיבור כדי לראות אם זה עבד, והתשובה היא לא לגמרי. זה עדיין השאיר 300 ומשהו תמונות תחת "צולמו" והשאר אני מנחש שהלכו ל"הורדות" (יש לי יותר מדי תמונות כדי לבדוק\לזכור אם זה העביר את כולם לשם). עשיתי חיפוש על המחשב ומצאתי שלמרות שהתמונות תחת תיקיות שונות תחת האפליקצייה "תמונות" על הטלפון הן באותה סביבת תיקיות (My Computer\Nokia N97\Mass memory\Images\מצלמה).

הגעתי למסקנה ש"צולמו" זה פשוט תיקיה איפהשהוא על הטלפון (לא מצאתי) שיש בה קיצורי דרך לתמונות\קליפים שלי וכנראה הMASS STORAGE מחק את הקיצורי דרך האלה. איפה לעזאזל נמצאת התיקיה הזאת של הקיצורי דרך על הטלפון?

בקיצור:

1)איפה נמצאת התיקיה שיש בה את הקיצור דרך של התמונות והקליפים שמוצגים תחת הכתובת: "תמונות\צולמו"

2)מה MASS STORAGE עושה שאני מחבר מפעיל אותו? מוחק את הקיצור ידרך ומעביר למקום אחר או מה?

3)למה הטלפון מחלק את התמונות למיליון תיקיות (שמתי לב שכל תיקיה זה 94 קבצים דרך אגב) במקום לשים הכל באותה תיקיה?! האם אפשר להגיד לו שישים את כל התמונות וקליפים שמצולמים מהמצלמה בתיקיה אחת?

4)אני רוצה שכל התמונות וקבצי שאני מצלם עם המצלמה של הטלפון יופיעו באותו מקום ולא ב3 מקומות נפרדים (מכיוון שאני לא יודע איך להוסיף קיצור דרך שיופיע תחת "תמונות\צולמו" אז אין לי בעיה שהכל יהיה תחת "תמונות\הורדות")... איך אתם מציעים לעשות את זה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...