פורסם 2009 באוגוסט 3116 שנים בטח הרבה ממכם קראו אתמול את הכתבה הבאה:http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3769212,00.htmlאז לפני שתגידו שזה מחיר לא הגיוני אני יודע שזה לא הגיוני ושזו טעות של האתר,אבל השאלה היא האם מבחינה חוקית מותר להם לא לקבל את ההזמנה שלי למרות ששילמתי ויש לי מספר הזמנה ביד?אני יודע שכשנכנסים לחנות ויש מחיר על מוצר, המוכר חייב למכור את המוצר במחיר שראה הצרכן השאלה היא האם באינטרנט המצב גם דומה?
פורסם 2009 באוגוסט 3116 שנים תמיד חנויות האינטרנט מגנות על עצמן בתקנון באתר, שמציין כי יתכנו טעויות הקלדה, ולכן המחיר אינו מחייב.
פורסם 2009 באוגוסט 3116 שנים מחבר מממ...קראתי את התנאי שימוש שלהם.לא מופיע כלום על טעות.קראתי גם פסק דין שמצאתי: http://www.lawguide.co.il/articles/1/%D7%A4%D7%A1%D7%A7-%D7%93%D7%99%D7%9F---%D7%94%D7%90%D7%9D-%D7%90%D7%AA%D7%A8-%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%A8%D7%A0%D7%98-%D7%9E%D7%94%D7%95%D7%95%D7%94-%D7%97%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A4%D7%99-%D7%97%D7%95%D7%A7-%D7%94%D7%92%D7%A0%D7%AA-%D7%94%D7%A6%D7%A8%D7%9B%D7%9F-/
פורסם 2009 באוגוסט 3116 שנים SMULIKON אם באמת הזמנתה במחיר הנמוך ויש לך הוכחות לזה ואתה רוצה לתבוע אותם זה עניין שלך אני אישית חושב שזה מאוד קטנוני במקרה הזה כי היה לך ברור שזה לא המחיר האמיתי
פורסם 2009 באוגוסט 3116 שנים מממ...קראתי את התנאי שימוש שלהם.לא מופיע כלום על טעות.התמונות באתר, בקטלוג וביתר הפרסומים, נועדו להמחשה בלבד. למרות המאמץ המושקע כדי שהאתר ותכולתו,הקטלוג והפרסומים ותכולתם, המוצרים והשירותים והמידע המצוי בו יהיו מלאים, מדויקים ועדכניים, עשויים להימצא באתר, בקטלוג וביתר הפרסומים, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות ואופיס דיפו לא תישא בכל אחריות בגינם ו/או בקשר עימם. למען הסר ספק, אופיס דיפו לא תישא בכל אחריות לטעויות הדפסה, תיאור מוצרים, מחיר, תנאי תשלום, תמונות וכל מידע אחר לגבי המוצרים, ט.ל.ח.http://www.officedepot.co.il/specialLinks.do;jsessionid=00005iQE0zcZ5LXzsfc7wVLrDDt:12bbi68k5?ID=static_termsofuse
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.