עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

הקיץ הישראלי נתן את אותותיו בזכרונות שלי

Featured Replies

  • תגובות 34
  • צפיות 2.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

הזכרון בן 8 חודשים, ובכל מקרה החנות מצהירה על אחריות לכל החיים.

היום קפצתי לחנות אחרי העבודה עם הזכרונות, החנות מסרבת להחליף את הזכרון בתואנה של "נזק פיזי"

אי אפשר להגיד שנפלתי מהכסא כששמעתי את זה, עכשיו נחכה לתשובה מOCZ

KSP מטומטמים

לי לא החליפו NF7 תקול בגלל סדק קטנטן על מכסה הפלסטיק של החיבור הפרללי מאז אני לא קונה שם (וזה היה עוד ימי הAXP)

ובקשר לתמונה - זה פשוט מצחיק , איך OCZ משחררים דבר כזה מהמפעל

אלו הרי זכרונות high end שלהם

פורסם

עומרי מה שם החנות ?

פורסם
  • מחבר

ובקשר לתמונה - זה פשוט מצחיק , איך OCZ משחררים דבר כזה מהמפעל

אלו הרי זכרונות high end שלהם

הזכרון שלי הוא מהREVISION הראשון של גופי הקירור, הם תיקנו את זה בגרסאות החדשות יותר

בכל מקרה, לא הם האשמים, בכל הת'רדים בנושא שראיתי שם בפורום, הם פשוט החליפו

הבעיה היא החנות שמתווכחת איתי על מוצר שעולה באיזור ה300 ש"ח, וטוענת שאני עשיתי את הנזק (כאילו, מה לעזאזל האינטרס שלי?)

ועוד סוגרים את הנושא הזה בטלפון, הבחור שקבע שאני לא זכאי להחלפה אפילו לא ראה את הזכרון!!!

עומרי מה שם החנות ?

מה זה משנה?

גם ככה נסיון עם חנויות זה מאוד אינדבדואלי

לחלק נסיון נהדר עם חנויות שלאחרים היה איתם סיוט ולהיפך

אין חנות מושלמת :-\

פורסם

די לחרטט.... ::)

מה השם?... תשלח בפרטי אם בא לך.... תודה :)

פורסם
  • מחבר

עדכון (בתקוה אחרון)

OCZ (כמובן) אישרו לי RMA

שלחתי את המייל שלהם לחנות עם השתלשלות העניינים

(המנהל הבטיח שבמידה וOCZ יאשרו RMA הוא יממש את האחריות)

אני לא מאמין שאני מבזבז כל כך הרבה זמן על מוצר שעולה 300 ש"ח

ועוד על מוצר שעובד מצויין (וסובל מבעיה "קוסמטית" קלה)

חבל שהחנויות בארץ לא יכולות להיות אדיבות כמו OCZ

המכתב שלהם היה קצר לעניין: "מצטערים על הבעיות שחווית עם המוצר שלנו" ולינק למלא פרטים למשלוח

פורסם

כמובן שהם איבדו לקוח לצמיתות (ועוד תכננתי לקנות היום מספר חלקים שעולים פי 6 מהזכרונות הללו)

תמוה ביותר:

אתה עצמך מעיד כי לא תקנה עוד בחנות זו אבל מחפה עליה ולא רוצה למסור את שם החנות?

למה שלא תיתן פומבי למידע בדבר התנהגות לא נאותה (כעדותך) של החנות,

ובכך תאפשר לכל אחד להחליט אם הוא רוצה לרכוש שם אם לאו?

ולחנות עצמה תהיה כמובן זכות תגובה או זכות שתיקה שגם ממנה נסיק משהו.

אם לא תפרסם את שם החנות, כמתחייב, אתה פוגע באינטרס של כולנו (ובעקיפין גם בשלך).

פורסם

הוא כבר הסביר למה.

מה זה משנה?

גם ככה נסיון עם חנויות זה מאוד אינדבדואלי

לחלק נסיון נהדר עם חנויות שלאחרים היה איתם סיוט ולהיפך

אין חנות מושלמת :-\

פורסם

זה לא עונה על הטיעונים שהעלתי

תן לכל אחד להחליט בעצמו אם הנסיון הנהדר שלו עם החנות מחפה על התנהגותה הנוכחית אם לאו.

אי חשיפת שם החנות פוגעת בכולנו ולא מקיימת את הפתגם:

"אור השמש הוא המחטא הטוב ביותר"

פורסם
  • מחבר

האתרים של שתי החברות הרשומות בקישור לא עובדים

ובכל מקרה, אין לי שום כוונה להטריח את עצמי לראשון לציון (או לאיפה שלא נמצא TDSD)

בטח לא כשחנות המחשבים נמצאת 2 דקות ממקום העבודה שלי.

פורסם

במידה והחנות המדוברת עובדת ביבוא רשמי מספיק שיחת טלפון ליבואן להסביר את המצב והוא ידאג שהחנות תקבל ממך את הזכרונות במידה והיבוא לא רשמי ..... ::)

פורסם

במידה והחנות המדוברת עובדת ביבוא רשמי מספיק שיחת טלפון ליבואן להסביר את המצב והוא ידאג שהחנות תקבל ממך את הזכרונות במידה והיבוא לא רשמי ..... ::)

צודק מאוד

פורסם
  • מחבר

לא יודע אם החנות עובדת עם היבואן או שמייבאת בצורה עקיפה

בסופו של דבר, החליפו לי את הזכרון, באיחור של יומיים אבל חפיף...

לפחות קיבלתי את הREVISION החדש, מקווה שבו הבעיה לא תחזור

פורסם

לא יודע אם החנות עובדת עם היבואן או שמייבאת בצורה עקיפה

בסופו של דבר, החליפו לי את הזכרון, באיחור של יומיים אבל חפיף...

לפחות קיבלתי את הREVISION החדש, מקווה שבו הבעיה לא תחזור

יפה ככה צריך תתחדש מזל טוב ! :P

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.