פורסם 2009 באוגוסט 2916 שנים אני מניח שאם המשחק השני היה יוצא לעוד כמה קונסולות משחקים החברה הייתה מרוויחה עוד כמה ג'ובות לכיס.אתה יכול להיות רגוע, אני בטוח שEA יודעים בדיוק מה הם עושים כדי למקסם את הרווחים מהמותגים שלהם. אל תשכח שDead Space: Extraction הוא קדימון למשחק המקורי ולא המשך ישיר לעלילה שלא הראשון. סביר להניח שכשיצא משחק המשך אמיתי הוא יצא לכל הפלטפורמות.Dead Space יצר לעצמו שם של משחק אימה משובח וEA בונה על המוניטין הזה כדי להצליח בwii - קונסולה בה היצע משחקי האימה ובכלל משחקים שפונים לקהל יעד בוגר קטן לעומת הקונסולות האחרות.אל תשכח שהליך הפיתוח לקונסולה אחת זול משמעותית מפיתוח במקביל לכמה פלטפורמות.
פורסם 2009 באוגוסט 2916 שנים אין מה לעשותאתם צריכים להבין שהתעשייה מתעסקת יותר במולטי כי את הסינגל אפשר פשוט לצרוב ומי שעושה אחרת הם חברות שיודעות שבכל מקרה יקנו את המשחקים שלהם , או שהם פשוט משקיעניות או שהם עוף מוזר
פורסם 2009 באוגוסט 3116 שנים מחבר CROWBAR - אני יודע שזה לא משתלם לעשות משחק עם סולו ארוך, ציינתי את זה אפילו בהודעה הראשית, אבל בו ניקח לדוג' את ביוניק קומנדו,אני אישית לא שיחקתי בו אבל אומרים שזה משחק דיי בינוני, עכשיו במשחק כזה למשל - למה לא לוותר על המולטי ולקחת את המשאבים משם ולתת אותם בסולו ?גם ככה אומרים שהמולטי שם עלוב ולא תורם כלום...לזה שמעליי - לך לישון או שלפחות תקרא את סוף ההודעה הראשית שלי..אה וDEAD SPACE משחק אדיר, סתם שתדעו..
פורסם 2009 באוגוסט 3116 שנים @NAVK2"למה לא לוותר על המולטי ולקחת את המשאבים משם ולתת אותם בסולו?" (כי אז היית מתלונן שאין מולטי והסינגל חוזר על עצמו = משחק בינוני = פתיחת דיון על משחקים עם סינגל משעמם ובלי מולטי)ענו על השאלה הזאת בצורה מאוד יפה באחת מההודעות מעליי...בקצרה - חברה רוצה להרוויח כמה שיותר מהמוצרים שהיא מפתחת. חברת הפצה רוצה להרוויח כמה שיותר מהמוצרים שהיא מפיצה.לרוב חברות הפיתוח יש לוחות זמנים בהם הן חיבות לעמוד. לפעמים נוצר מצב שגם אם משחק לא מושלם ב100% עדין ישחררו אותו כדי לעמוד בלו"ז ולפנות צוותי פיתוח לפרוייקטים אחרים.מולטי וסינגל בינוניים? למפתחים אין כלי שמתריע ברגע שהמולטי והסינגל בינוניים (מלבד בוחני בטא כמובן) ולפעמים מאוחר מדי לעשות שינויים קיצוניים במשחק.אם חברה יוצאת לשוק עם מוצר כניראה שהיא מאמינה שהוא יצליח או שמבחינת לוחות זמנים היא היתה חייבת להוציא אותו.לסיכום:It's all about the benjamins baby
פורסם 2009 באוגוסט 3116 שנים מה עם FALLOUT 3?משחק פשוט מהמם בכל ההספקטים, פשוט בליגה משלו...אף אחד לא הזכיר כאן את המשחק הזה... :s05:
פורסם 2009 באוגוסט 3116 שנים מחבר ?למה שייזכירו אותו ? זה לא דיון ה 10 משחקים הטובים של השנתיים האחרונות.@NAVK2"למה לא לוותר על המולטי ולקחת את המשאבים משם ולתת אותם בסולו?" (כי אז היית מתלונן שאין מולטי והסינגל חוזר על עצמו = משחק בינוני = פתיחת דיון על משחקים עם סינגל משעמם ובלי מולטי)ענו על השאלה הזאת בצורה מאוד יפה באחת מההודעות מעליי...בקצרה - חברה רוצה להרוויח כמה שיותר מהמוצרים שהיא מפתחת. חברת הפצה רוצה להרוויח כמה שיותר מהמוצרים שהיא מפיצה.לרוב חברות הפיתוח יש לוחות זמנים בהם הן חיבות לעמוד. לפעמים נוצר מצב שגם אם משחק לא מושלם ב100% עדין ישחררו אותו כדי לעמוד בלו"ז ולפנות צוותי פיתוח לפרוייקטים אחרים.מולטי וסינגל בינוניים? למפתחים אין כלי שמתריע ברגע שהמולטי והסינגל בינוניים (מלבד בוחני בטא כמובן) ולפעמים מאוחר מדי לעשות שינויים קיצוניים במשחק.אם חברה יוצאת לשוק עם מוצר כניראה שהיא מאמינה שהוא יצליח או שמבחינת לוחות זמנים היא היתה חייבת להוציא אותו.לסיכום:It's all about the benjamins babyאתה לא הבנת שמה שאני בעצם מנסה להגיד פה אמור איכשהו לעזור לחברת להרוויח כסף, ואני לא אומר פה שאני מבין יותר מהן אבל יש כאלאשבאמת אפשר להישתגע ממהלכים מטומטמים.
פורסם 2009 באוגוסט 3116 שנים ואני לא אומר פה שאני מבין יותר מהן אבל יש כאלאשבאמת אפשר להישתגע ממהלכים מטומטמים.ומה שאני מנסה להסביר לך שאין דרך לחזות איזה משחק יצליח ואיזה לא, מה הקהל יאהב יותר ומה פחות. קל לכתוב בדיעבד על משחק שהוא ביינוני ואם המפתחים רק היו עושים X Y Z היה להם רב מכר ביד. מהלכים שעכשיו, אחרי שהמשחק יצא, ניראים לך מטומטמים ניראו למפתחים בזמן הפיתוח הגיוניים.בכל דבר יש סיכונים וקשה לחזות איך השוק יגיב למוצרים מסויימים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.