עבור לתוכן

8 שעות זמן משחק זה ארוך !? לאן הגענו...

Featured Replies

פורסם

אני מניח שאם המשחק השני היה יוצא לעוד כמה קונסולות משחקים החברה הייתה מרוויחה עוד כמה ג'ובות לכיס.

אתה יכול להיות רגוע, אני בטוח שEA יודעים בדיוק מה הם עושים כדי למקסם את הרווחים מהמותגים שלהם. אל תשכח שDead Space: Extraction הוא קדימון למשחק המקורי ולא המשך ישיר לעלילה שלא הראשון. סביר להניח שכשיצא משחק המשך אמיתי הוא יצא לכל הפלטפורמות.

Dead Space יצר לעצמו שם של משחק אימה משובח וEA בונה על המוניטין הזה כדי להצליח בwii - קונסולה בה היצע משחקי האימה ובכלל משחקים שפונים לקהל יעד בוגר קטן לעומת הקונסולות האחרות.

אל תשכח שהליך הפיתוח לקונסולה אחת זול משמעותית מפיתוח במקביל לכמה פלטפורמות.

פורסם

אין מה לעשות

אתם צריכים להבין שהתעשייה מתעסקת יותר במולטי כי את הסינגל אפשר פשוט לצרוב

ומי שעושה אחרת הם חברות שיודעות שבכל מקרה יקנו את המשחקים שלהם , או שהם פשוט משקיעניות או שהם עוף מוזר

פורסם
  • מחבר

CROWBAR - אני יודע שזה לא משתלם לעשות משחק עם סולו ארוך, ציינתי את זה אפילו בהודעה הראשית, אבל בו ניקח לדוג' את ביוניק קומנדו,

אני אישית לא שיחקתי בו אבל אומרים שזה משחק דיי בינוני, עכשיו במשחק כזה למשל - למה לא לוותר על המולטי ולקחת את המשאבים משם ולתת אותם בסולו ?

גם ככה אומרים שהמולטי שם עלוב ולא תורם כלום...

לזה שמעליי - לך לישון או שלפחות תקרא את סוף ההודעה הראשית שלי..

אה וDEAD SPACE משחק אדיר, סתם שתדעו..

פורסם

@NAVK2

"למה לא לוותר על המולטי ולקחת את המשאבים משם ולתת אותם בסולו?" (כי אז היית מתלונן שאין מולטי והסינגל חוזר על עצמו = משחק בינוני = פתיחת דיון על משחקים עם סינגל משעמם ובלי מולטי)

ענו על השאלה הזאת בצורה מאוד יפה באחת מההודעות מעליי...

בקצרה - חברה רוצה להרוויח כמה שיותר מהמוצרים שהיא מפתחת. חברת הפצה רוצה להרוויח כמה שיותר מהמוצרים שהיא מפיצה.

לרוב חברות הפיתוח יש לוחות זמנים בהם הן חיבות לעמוד. לפעמים נוצר מצב שגם אם משחק לא מושלם ב100% עדין ישחררו אותו כדי לעמוד בלו"ז ולפנות צוותי פיתוח לפרוייקטים אחרים.

מולטי וסינגל בינוניים? למפתחים אין כלי שמתריע ברגע שהמולטי והסינגל בינוניים (מלבד בוחני בטא כמובן) ולפעמים מאוחר מדי לעשות שינויים קיצוניים במשחק.

אם חברה יוצאת לשוק עם מוצר כניראה שהיא מאמינה שהוא יצליח או שמבחינת לוחות זמנים היא היתה חייבת להוציא אותו.

לסיכום:

It's all about the benjamins baby

פורסם

מה עם FALLOUT 3?

משחק פשוט מהמם בכל ההספקטים, פשוט בליגה משלו...

אף אחד לא הזכיר כאן את המשחק הזה... :s05:

פורסם
  • מחבר

?

למה שייזכירו אותו ? זה לא דיון ה 10 משחקים הטובים של השנתיים האחרונות.

@NAVK2

"למה לא לוותר על המולטי ולקחת את המשאבים משם ולתת אותם בסולו?" (כי אז היית מתלונן שאין מולטי והסינגל חוזר על עצמו = משחק בינוני = פתיחת דיון על משחקים עם סינגל משעמם ובלי מולטי)

ענו על השאלה הזאת בצורה מאוד יפה באחת מההודעות מעליי...

בקצרה - חברה רוצה להרוויח כמה שיותר מהמוצרים שהיא מפתחת. חברת הפצה רוצה להרוויח כמה שיותר מהמוצרים שהיא מפיצה.

לרוב חברות הפיתוח יש לוחות זמנים בהם הן חיבות לעמוד. לפעמים נוצר מצב שגם אם משחק לא מושלם ב100% עדין ישחררו אותו כדי לעמוד בלו"ז ולפנות צוותי פיתוח לפרוייקטים אחרים.

מולטי וסינגל בינוניים? למפתחים אין כלי שמתריע ברגע שהמולטי והסינגל בינוניים (מלבד בוחני בטא כמובן) ולפעמים מאוחר מדי לעשות שינויים קיצוניים במשחק.

אם חברה יוצאת לשוק עם מוצר כניראה שהיא מאמינה שהוא יצליח או שמבחינת לוחות זמנים היא היתה חייבת להוציא אותו.

לסיכום:

It's all about the benjamins baby

אתה לא הבנת שמה שאני בעצם מנסה להגיד פה אמור איכשהו לעזור לחברת להרוויח כסף, ואני לא אומר פה שאני מבין יותר מהן אבל יש כאלא

שבאמת אפשר להישתגע ממהלכים מטומטמים.

פורסם

RPG נוטים להיות ארוכים יותר ממשחקים מז'אנרים אחרים.

פורסם

ואני לא אומר פה שאני מבין יותר מהן אבל יש כאלא

שבאמת אפשר להישתגע ממהלכים מטומטמים.

ומה שאני מנסה להסביר לך שאין דרך לחזות איזה משחק יצליח ואיזה לא, מה הקהל יאהב יותר ומה פחות. קל לכתוב בדיעבד על משחק שהוא ביינוני ואם המפתחים רק היו עושים X Y Z היה להם רב מכר ביד. מהלכים שעכשיו, אחרי שהמשחק יצא, ניראים לך מטומטמים ניראו למפתחים בזמן הפיתוח הגיוניים.

בכל דבר יש סיכונים וקשה לחזות איך השוק יגיב למוצרים מסויימים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים