למה לדעתי לא לקנות מ-PCHardware.co.il חוויה לא נעימה שהייתה - עמוד 5 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למה לדעתי לא לקנות מ-PCHardware.co.il חוויה לא נעימה שהייתה


BazokaJoe

Recommended Posts

אתם כותבים פה דברים ממש משונים...

לגבי PCH - כבר הרצתי אצלהם 3-4 הזמנות, חלק עם משלוח וחלק בלי, וחוץ מאחת שלקחה המון זמן בגלל מסך שהיבואן לא מוכן להתחייב על הזמן שהוא יביא משלוח חדש לא היתה שום בעיה. כלום, הכל הגיע בזמן, לקחו מעט מאד אקסטרה כסף על חלקים שהם ספקו (באישור שלי כמובן) במקום חלקים שלא היו במלאי כדי לזרז את ההזמנה... בקיצור, אני לקוח מרוצה.

לגבי כל השאר - מעבר לחנויות קטנות בירושלים שכולן, אבל כולן, הן פשוט זבל, (וכהוכחה יש לי את PCH וZENITH שניסיתי לדבר איתם על פתיחת סניף בירושלים או אפילו מעבדת שירות [מחפשים עבודה בנרות... אתם יודעים] והם לא היו מוכנים לשמוע על זה כי בגלל כל החאפרים שעובדים שחור כאן ומוכרים שטויות במחירים מגוכחים התחרות לא הוגנת ובלתי אפשרי מבחינתם להרויח כאן) אני לא מכיר, אבל כאחד שזה המקצוע שלו - לתקן ולמכור מחשבים - כל העסק נשמע מוזר.

בלי לפגוע באף אחד - אתם בטוחים שזה לא עניין של יחס גורר יחס? איך אתם התייחסתם אליהם שגרם להם להתייחס אליכם ככה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 93
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אתם כותבים פה דברים ממש משונים...

לגבי PCH - כבר הרצתי אצלהם 3-4 הזמנות, חלק עם משלוח וחלק בלי, וחוץ מאחת שלקחה המון זמן בגלל מסך שהיבואן לא מוכן להתחייב על הזמן שהוא יביא משלוח חדש לא היתה שום בעיה. כלום, הכל הגיע בזמן, לקחו מעט מאד אקסטרה כסף על חלקים שהם ספקו (באישור שלי כמובן) במקום חלקים שלא היו במלאי כדי לזרז את ההזמנה... בקיצור, אני לקוח מרוצה.

לגבי כל השאר - מעבר לחנויות קטנות בירושלים שכולן, אבל כולן, הן פשוט זבל, (וכהוכחה יש לי את PCH וZENITH שניסיתי לדבר איתם על פתיחת סניף בירושלים או אפילו מעבדת שירות [מחפשים עבודה בנרות... אתם יודעים] והם לא היו מוכנים לשמוע על זה כי בגלל כל החאפרים שעובדים שחור כאן ומוכרים שטויות במחירים מגוכחים התחרות לא הוגנת ובלתי אפשרי מבחינתם להרויח כאן) אני לא מכיר, אבל כאחד שזה המקצוע שלו - לתקן ולמכור מחשבים - כל העסק נשמע מוזר.

בלי לפגוע באף אחד - אתם בטוחים שזה לא עניין של יחס גורר יחס? איך אתם התייחסתם אליהם שגרם להם להתייחס אליכם ככה?

ממש לא

אני בטוח שזה לא יחס גורר יחס כל ה10 אנשים שהתלוננו פה רק בתראד אחד...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכולם !

חזרתי מהמתים.

:D

ביררתי את העיניין עד סופו, ואוכל לספק עכשיו תגובתי על העיניין המדובר.

במקרה הנוכחי הלקוח התקשר בטענה לאי-קבלת כל המשלוח ( אשר נשלח דרך חברת שליחויות "אביב שיגור" ). בשיחה הראשונה הלקוח התבקש להעביר רשימת החלקים החסרים בדיוק את החלקים מהרשימה הזו בדיוק שלחנו במשלוח השני אל בית הלקוח. כאשר הלקוח התקשר בפעם השלישית, ודיבר עם מנכ"ל החברה הוא העביר רשימת חלקים נוספת, אשר היתה חסרה לו ושוב.. נשלחה החבילה את הלקוח.

אף אחד לא קרא לו שקרן, ואף אחד לא צעק עליו.

עכשיו אני אפרט את הסיבות למה שקרה :

במסגרת שיפור וייעול השירות, צוות החנות התרחב במספר אנשים ותפקידים חדשים.

כרגע ישנם 2 מחסנאים אשר מספקים סחורה ומבצעים משלוחים ללקוחות, בנוסף ישנה מערכת "אספת סחורה", אשר מופיע גם בשביך הלקוח דרך ה ORDER TRACKING באתר, שבה נראת התווספות חבילת ההזמנה, מוצר לאחר המוצר. זה מוסע טעויות וחוסרים. כאשר ההזמנה מוכנה במלאה הלקוח מקבל עידכון על זה, ומוזמן להגיע לקחת או ההזמנה נשלחת אליו דרך חברת שליחויות.

בנוסף, לפני המשלוח ולפי הנוהל אחד המחסנאים תמיד בודק את החבילה שהכין השני, רושם את כמות החבילות שנשלחות וחותם על טופס הבודק.

בעת תנסו לדמיין מצב הלקוח מתקשר "חם" ואומר ולא קיבל את כל החבילה. מצב כמעט ולא אפשרי, לאחר כל הבדיקות שלנו. זאת הסיבה שהדבר מצריך בדיקה עמוקה, כדי לוודא שזה אכן קרה ולא עובדים עלינו (כבר היו מקרים כאלו, ולא פעם אחת).

במידה והדבר הזה קרה ( בזמן האחרון דבר נדיר מאוד ! ) אנו שולחים את החלקים החסרים ללקוח.

במקרה הספציפי הזה שני המחסאנים, נשבעו בכל היקר להם, שהם שלחו את החבילה במלאה ובדקו אותה פעמיים. במקרה כזה נכון ישנם 2 מקרים או שהחבילה הלכה לאיבוד בחברת שליחיות, או שמשהו כאן לא "נקי"..... אני לא אמר שהלקוח לא דובר אמת חס ושלום !!! אני אומר שבמקרה ספציפי שלו לא היה במערכת שלנו שום דבר, שהוכיח את הטענה ( ובדרך כלל ניתן למצוא הוכחה ).

אבל עדיין , בשל לחץ הלקוח (קיבלנו את הטענה שלו, אפילו בלי למצוא הוכחות לתקלה במערכת שלנו) , החבילה נשלחה אליו מחדש אולי אותם חלקים כבר פעם שנייה, מי יודע ?!? כנ"ל גם במקרה השלישי.

ועדיין פעמיים שהחבילות נשלחו אליו אנחנו שילמנו על ההובלה.

עכשיו תחשבו בהגיון. למה אנחנו צריכים את כל הצרות האלו על ראשינו ? האם חברה שעובדים בה אנשים הגיוניים תנסה לעשות בכוונה או לא בכוונה טריקים מסוג זה, כדי לשלם מכיסה פי כמה וכמה מהרווח המזערי שהושג בשל העיסקה הזה ? הרי בכל מקרה הלקוח יקבל בסוף את כל מה שהוא הזמין, ולא דבר אחד פחות..... אז למה לנו את הצרות האלו על הראש ?

תבינו משהו. כל דבר וכל הערה וכל תלונה שאתם מעבירים בקשר לשירות או כל דבר אחר מטופל כמעט מידיית. אנו עובדים ימים ולילות על מנת לשפר את איכות השירות, למנוע בעיות ולתת מענה ופתרון לבעייה של לכל לקוח. הייתה בעייה עם מענה טלפוני נוספו קווים ועובדת חדשה בתפקיד "מרכזנית", מחשבים מתעכבים בתיקון טכנאי נוסף, מחסן מאחר באספקה מחסנאי נוסף, אספקה מהירה יותר והחלפה של מוצרים תקולים במקום - הגדלנו מלאי ובנינו מחסן חדש, שטח לא מספיק להמתנת הלקוחות - בנינו אולם תצוגה חדש, גישה לאינטרנט שלקוח ביקש - בוצע ע"י 2 עמדות חדשות ללקוחות וכו' כו'....

האינטרס שלנו הוא לא לייצור בעיות אלה לפתור אותם, כדי להגיע למצב של התייעלות מכסימלית למתן שירות ברמה הגבוהה ביותר.

דרך אגב, חברות שליחויות בארץ תמיד עבדו בערבון מוגבל. אין דרך בשבילינו להוכיח שהמוצר לא הגיע בגלל שאיבדו אותו בחברת שליחויות או במקרה שנגרם לו נזק בהובלה ע"י חברת שליחויות.

אנחנו החלפנו ללקוחות ( על חשבונינו ) כבר כמה מוצרים שהגיעו אליהם במצב, כאילו ששימשו ככדור במשחק כדורגל שכונתי. במקרה כזה זה יוצא נטו מן הכיס שלנו כי לא חברת שליחויות ולא אף אחד אחר לא ייתן לנו על זה גרוש.

dvd_broke.jpg

דוגמא : -ROM שחזר אתמול מלקוח אחרי המשלוח של אביב שיגור ,מוצר חדש נשלח שוב ללקוח.

לסיכום,

מה שלא ייקרה אנחנו אלה ש"אחראים" לכל דבר אשר קורה לא לרצון הלקוח, ואנחנו אלה שתמיד מטפלים בכל בעייה עד הסוף. מה שאני מבקש זה דבר אחד פשוט. תבינו גם את הצד שלנו, אל תקפצו למסקנות בגלל מה שנראה מבחוץ. אנחנו חברה לא קטנה עם אלפי לקוחות, כל יום יוצאים עשרות משלוחים לכל רחבי הארץ, כל יום עשרות לקוחות מגיעים אלינו... לפעמים מישהו נתקל בבעיה... אבל תמיד אנו עוזרים לו לפתור את הבעייה עד הסוף, ולפעמים גם על חשבונינו !

תודה על הזמן שלכם,

אלכס רזניקוב

PCHardware

מנהל.

UIN:158940690

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח The_Exorcist

טוב, אחרי שיחה עם אלכס הגענו לסיכום והחלטתי לתת להם הזדמנות נוספת.

נראה שאלכס (לפחות הוא) מתאמץ מאוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אלכס יש לכם בעיית שירות ענקית

הפקס שלכם אף פעם לא עובד

כל ההחלפות מטופלות רק על ידי ליאוניד שבדרך כלל גם לא נמצא

לוקח לכם הרבה שבועות עד שאתם מוציאים הזמנה ללקוח.

אתה אישית לא זמין ב ICQ

ללקוח אין למי לפנות והוא לא מקבל את זה יפה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פקס באמת לא עובד. זה בעייה.

בעיה ההחלפות נפתרה. אתמול הוקצה בן אדם נפרד שיטפל בהחלפות ומשלוחים.

מבחינת זמני אספקה - זה אמור לרדת עכשיו משמעותית עם התווספות של אנשי צוות נוספים.

אבל שאני לא זמין ב ??

;D

אני חי ב !!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכולם !

חזרתי מהמתים.

:D

ביררתי את העיניין עד סופו, ואוכל לספק עכשיו תגובתי על העיניין המדובר.

במקרה הנוכחי הלקוח התקשר בטענה לאי-קבלת כל המשלוח ( אשר נשלח דרך חברת שליחויות "אביב שיגור" ). בשיחה הראשונה הלקוח התבקש להעביר רשימת החלקים החסרים בדיוק את החלקים מהרשימה הזו בדיוק שלחנו במשלוח השני אל בית הלקוח. כאשר הלקוח התקשר בפעם השלישית, ודיבר עם מנכ"ל החברה הוא העביר רשימת חלקים נוספת, אשר היתה חסרה לו ושוב.. נשלחה החבילה את הלקוח.

אף אחד לא קרא לו שקרן, ואף אחד לא צעק עליו.

עכשיו אני אפרט את הסיבות למה שקרה :

במסגרת שיפור וייעול השירות, צוות החנות התרחב במספר אנשים ותפקידים חדשים.

כרגע ישנם 2 מחסנאים אשר מספקים סחורה ומבצעים משלוחים ללקוחות, בנוסף ישנה מערכת "אספת סחורה", אשר מופיע גם בשביך הלקוח דרך ה ORDER TRACKING באתר, שבה נראת התווספות חבילת ההזמנה, מוצר לאחר המוצר. זה מוסע טעויות וחוסרים. כאשר ההזמנה מוכנה במלאה הלקוח מקבל עידכון על זה, ומוזמן להגיע לקחת או ההזמנה נשלחת אליו דרך חברת שליחויות.

בנוסף, לפני המשלוח ולפי הנוהל אחד המחסנאים תמיד בודק את החבילה שהכין השני, רושם את כמות החבילות שנשלחות וחותם על טופס הבודק.

בעת תנסו לדמיין מצב הלקוח מתקשר "חם" ואומר ולא קיבל את כל החבילה. מצב כמעט ולא אפשרי, לאחר כל הבדיקות שלנו. זאת הסיבה שהדבר מצריך בדיקה עמוקה, כדי לוודא שזה אכן קרה ולא עובדים עלינו (כבר היו מקרים כאלו, ולא פעם אחת).

במידה והדבר הזה קרה ( בזמן האחרון דבר נדיר מאוד ! ) אנו שולחים את החלקים החסרים ללקוח.

במקרה הספציפי הזה שני המחסאנים, נשבעו בכל היקר להם, שהם שלחו את החבילה במלאה ובדקו אותה פעמיים. במקרה כזה נכון ישנם 2 מקרים או שהחבילה הלכה לאיבוד בחברת שליחיות, או שמשהו כאן לא "נקי"..... אני לא אמר שהלקוח לא דובר אמת חס ושלום !!! אני אומר שבמקרה ספציפי שלו לא היה במערכת שלנו שום דבר, שהוכיח את הטענה ( ובדרך כלל ניתן למצוא הוכחה ).

אבל עדיין , בשל לחץ הלקוח (קיבלנו את הטענה שלו, אפילו בלי למצוא הוכחות לתקלה במערכת שלנו) , החבילה נשלחה אליו מחדש אולי אותם חלקים כבר פעם שנייה, מי יודע ?!? כנ"ל גם במקרה השלישי.

ועדיין פעמיים שהחבילות נשלחו אליו אנחנו שילמנו על ההובלה.

עכשיו תחשבו בהגיון. למה אנחנו צריכים את כל הצרות האלו על ראשינו ? האם חברה שעובדים בה אנשים הגיוניים תנסה לעשות בכוונה או לא בכוונה טריקים מסוג זה, כדי לשלם מכיסה פי כמה וכמה מהרווח המזערי שהושג בשל העיסקה הזה ? הרי בכל מקרה הלקוח יקבל בסוף את כל מה שהוא הזמין, ולא דבר אחד פחות..... אז למה לנו את הצרות האלו על הראש ?

תבינו משהו. כל דבר וכל הערה וכל תלונה שאתם מעבירים בקשר לשירות או כל דבר אחר מטופל כמעט מידיית. אנו עובדים ימים ולילות על מנת לשפר את איכות השירות, למנוע בעיות ולתת מענה ופתרון לבעייה של לכל לקוח. הייתה בעייה עם מענה טלפוני נוספו קווים ועובדת חדשה בתפקיד "מרכזנית", מחשבים מתעכבים בתיקון טכנאי נוסף, מחסן מאחר באספקה מחסנאי נוסף, אספקה מהירה יותר והחלפה של מוצרים תקולים במקום - הגדלנו מלאי ובנינו מחסן חדש, שטח לא מספיק להמתנת הלקוחות - בנינו אולם תצוגה חדש, גישה לאינטרנט שלקוח ביקש - בוצע ע"י 2 עמדות חדשות ללקוחות וכו' כו'....

האינטרס שלנו הוא לא לייצור בעיות אלה לפתור אותם, כדי להגיע למצב של התייעלות מכסימלית למתן שירות ברמה הגבוהה ביותר.

דרך אגב, חברות שליחויות בארץ תמיד עבדו בערבון מוגבל. אין דרך בשבילינו להוכיח שהמוצר לא הגיע בגלל שאיבדו אותו בחברת שליחויות או במקרה שנגרם לו נזק בהובלה ע"י חברת שליחויות.

אנחנו החלפנו ללקוחות ( על חשבונינו ) כבר כמה מוצרים שהגיעו אליהם במצב, כאילו ששימשו ככדור במשחק כדורגל שכונתי. במקרה כזה זה יוצא נטו מן הכיס שלנו כי לא חברת שליחויות ולא אף אחד אחר לא ייתן לנו על זה גרוש.

dvd_broke.jpg

דוגמא : -ROM שחזר אתמול מלקוח אחרי המשלוח של אביב שיגור ,מוצר חדש נשלח שוב ללקוח.

לסיכום,

מה שלא ייקרה אנחנו אלה ש"אחראים" לכל דבר אשר קורה לא לרצון הלקוח, ואנחנו אלה שתמיד מטפלים בכל בעייה עד הסוף. מה שאני מבקש זה דבר אחד פשוט. תבינו גם את הצד שלנו, אל תקפצו למסקנות בגלל מה שנראה מבחוץ. אנחנו חברה לא קטנה עם אלפי לקוחות, כל יום יוצאים עשרות משלוחים לכל רחבי הארץ, כל יום עשרות לקוחות מגיעים אלינו... לפעמים מישהו נתקל בבעיה... אבל תמיד אנו עוזרים לו לפתור את הבעייה עד הסוף, ולפעמים גם על חשבונינו !

תודה על הזמן שלכם,

אלכס רזניקוב

PCHardware

מנהל.

UIN:158940690

respect!

פעם ראשונה , שמנהל מתייחס לכול השמה בלי לעבור בבית משפט.

ועכשיו לתגובה:

אותנו, הלקוחות זה כמובן לא מעניין כמה בעיות יש לכם, (למה כמובן ? מקדם המכירות שלכם הוא האתר והאבטחות שיש בוא)

מה שמעניין אותנו ,הלקוחות ,זה לקבל את המוצר המוזמן מראש במועד שאתם מתחייבים עליו ושלם ככול האפשר.

אנחנו נדאג להביא כרטיס אשראי או מזומן.

אף חנות לא מושלמת, לכולם יש בעיה פה ושם, העיקר הוא לקבל יחס, יחס הוא המפתח,

יחס (שרות)ללקוח פותר תר'ד מסוג זה .

לאחר דבריך, אני משכיל לדעת שכולם כאן פחות או יותר יבינו, יסלחו, ויגיעו לקנות או למסקנות אחרות.

מה שמשאיר לך לשפר, זה את רמת השירות.

להיות גלוי מול הלקוח:

אתם משתמשים בחברת שליחויות למרות שהמוצרים שאתם מספקים הם עדינים ביותר, רובם , מצויידים בצ'יפים יקרים, פלסטיק ,ומתכת זולה

יש לכם אפשרות לבקש מהלקוח להגיע אלכם ולתת ללקוח לעשות את החושבים, אם הוא מוכן להסתכן במוצר אשר יגיע אליו פגום כדוגמת תמונת הCD שצרפת

אני לא מעוניין שתגיב להודעה זו אם כי היא לידיעתך

אישית אני חושב שלפרסם את הICQ שלך זו טעות אבל אם זה יפתור את בעית השירות, מה טוב.

שוב ,תודה על התגובה שלך.

הייתי מת לפול על פורום בו גור'ג בוש היה מגיב ,כדי להגיד לו מה אני חושב על מפת הדרכים שלו. (לא קשור ;D )

"הלקוח"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא חושב כמוך (האחרון שהגיב) כי תחשוב שבמקרה שאין לבן-אדם איך להגיע והוא הזמין מארז שעולה 550 שקל ונמעכה לו כל הצורה במשלוח אתה חושב שהוא צריך להיות אחראי ו"לזרוק" את הכסף הזה לפח?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי בדר"כ אני מתנגד לתארדים מהסוג הזה אך תסלחו לי הפעם...

אני יום שישי הייתי שם כדי לאסוף + מעבד (ב-500 ש"ח - באנדל דיורון) לאחותי בת ה-6 , שאני ואבא הבטחנו לה שבאותו היום יהיה לה מחשב...

אחרי שהתקשרו אלי פעמיים לומר לי שהגיע לוח האם והפלופי השחור שהזמנתי...נסענו , כדי למנוע בעיות עם המשלוח .

הגענו לשם את הפלופי מוציאים לנו.....ובהבחור "רון" מודיע לנו שהלוח אם לא הגיע , והוא טוען שאף אחד לא התקשר אלינו....

אחרי שאני עמדתי על דעתי שפעמיים קיבלתי שיחות טלפון מהם , אחרי כמה זמן התברר שהוא הסתכל על ההזמנה הלא נכונה , (מוזר איך שהיה לו קל לומר שלא התקשרו אלינו... ::) ) , ולבסוף הוא מודיע לנו חגיגית שיש את זה ונעלה למעלה ונשלם .

עלינו למעלה למשרד המנכל שם ישבה בחורה נחמדה ששילמנו לה וקיבלנו קבלה , עוד פאשלה.

התברר שהיא רשמה ...איזה צורב , במקום + מעבד.

עלינו למעלה ותיקנו את העניין...

אנחנו חוזרים למטה...הבחור אומר רק שניה מביא את הלוח אנחנו שמחים...אמרתי "חכה אבא בוא נסתכל שהכל בסדר.."

אני פותח את הקופסא והפלא ופלא...איפה המעבד ?! (באנדל של ...מעבד מולחם) , קיבלתי גירסא רק עם SOCKET.

הוא מודיע לנו שנעשתה טעות...ורק רגע , לאחר הרבה זמן של המתנה מתברר לנו ולהם שאין להם במלאי את הלוח המבוקש ,

אחרי שאני ואבא נסענו ביום שישי שעה ורבע כדי להגיע אליהם !!!

אמרנו שזה מאוד לא בסדר ושאנחנו לא מקבלים את זה , עלינו דיברנו שוב עם הבחורה הנחמדה וציפינו שהחנות תרד במחיר במעט , ותתן לנו משהו אחר (נוסיף עד 100 ש"ח) כדי שבכל זאת לא נפר את ההבטחה לאחותי הקטנה... כמובן ש...לא!

התברר שההצעה הבאה הייתה גבוהה ב-200 ש"ח , אבא שלי אמר שהוא מוכן להתחלק עם החנות חצי חצי בגלל הפשלה שלהם (ב-200) רק כדי לא לאכזב את אחותי , אז הבחור הודיע לנו שנעלה לדבר עם לאוניד המנכ"ל .

עלינו למעלה כדי לדבר עם המנכל...תוך ציפיה שלפחות יקשיב לנו ויהיה ישר אפילו אם הוא לא יסכים לזה.. כשעלינו הוא התייחס אלינו כאילו "זוזו מפה אין לי זמן אליכם"...דיבר איתנו בהליכה (רדפנו אחריו) והוא לא הקשיב אפילו לכל הפאשלות שהיו להם , אמר שהוא יכול לתת לנו 2% הנחה (פחות מ-20 שקל...)

וברח.

קיבלנו הבטחה שהם ישתדלו (לא התחייבו) לשלוח לנו את זה עם שליח (את הבאנדל...על חשבונם) בתחילת השבוע.

כמובן יום ראשון...לא שמענו כלום.

אני בספק אם נשמע משהו לפחות עד יום שישי...בכל מקרה , אם לא..אנחנו נדע מה לעשות !

מצטער , שוב על ההודעה , הייתי חייב.

אוקיי אני מעדכן , כראוי -

PCH הציעו לנו 2 אופציות :

1. לחכות להזמנה מיוחדת של החלקים שהזמנו (הרבה מ-א-ו-ד זמן!)

2. לקבל זיכוי

אחרי שהתקשרו אלינו הבהרנו שיש 2 אופציות , אבל שונות :

1. שיתנו לנו משהו שווה\יותר טוב באותו מחיר (הנחה)

2.שיחזירו לנו כסף ולא זיכוי .

חזרו אלינו ואמרו שיחזירו לנו ת'כסף...אז...חבל שכל הסיפור הזה קרה ועכשיו נצטרך להתעכב עוד הרבה מאוד זמן עם הבטחה שנתנו לילדה בת 6 שבוכה כל יום שהיא רוצה לשחק באתר של ברבי...(ומקימה אותי מהמחשב שלי :-\)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם לידידה שלי הייתה בעיה איתם...

המחשב שלה הגיע ופתאום אני מגלה שהסי די לא עובד

היא נסעה, החליפו לה.

יום למחרת אני מגלה שלא נתנו לה את דיסק הדריברים של הלוח אם של ג'יגה בייט

היא נסעה, התחילו לשכנע אותה שאולי היא איבדה אותו ואחרי שהיא צעקה עליהם לקחו דיסק מקופסה חדשה וצרבו לה.

יום למחרת אני מגלה שהמעבד רותח(1700+) מגיע ל80 מעלות, מתברר שהייתה בעיה בחיבור(בלוח אם) של המאוורר ולכן הוא בכלל לא פעל.

היא נסעה נתנה את המחשב לתיקון לאחר מכן אמרו לה שהבעיה תוקנה( ציפיתי שהחליפו לה את הלוח). היא מגיעה הביתה, קוראת לי. אני מגיע, ומה אני רואה? הם פשוט חיברו את המאוורר לחיבור אחר בלוח (כאילו שאני לא יכולתי לעשות את זה לבד..)

כעבור יומיים כאשר התקנתי לה את מערכת ההפעלה אני מגלה שהרמקולים דפוקים והעניין הזה עדיין בטיפול. >:(

בקיצור אני מתחרט על כל רגע שהמלצתי לה על החנות הזאת!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממש מוזר לשמוע את כל הסיפורים האלה , רק שבוע שעבר קיבלתי את הכרטיס המסך החדש שלי (Abit Siluro 4Ti4200 64Mb) בלי שום בעיות, חוץ מתקלה קטנה בגלל שהמחשב שלהם נדבק בוירוס .. אני מרוצה מהם, ואני ימשיך לקנות אצלם .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי אשית יש סיפור נורא מצחיק עם PCH - הזמנתי כמה מוצרים ואחרי שלא הגיעו אחרי שבועיים ביטלתי את ההזמנה. אחרי שבוע מגיע שליח

לביתי עם המוצרים - אני שואל מאיפה הוא הגיע הוא אומר לוג'יק - אמרתי לו שביטלתי, אז הוא אמר שאני אברר מול החנות. אכן ביררתי

והבנתי שהם התבלבלו ולקחו את המוצרים בזיכוי מלא שלי וללא עלות משלוח.

זה מקרה שנגמר טוב - אבל אני אישית לא חושב שמקרים כאלו צריכים שיקרו בכלל לחנות שרוצה לשגשג בזמנים כאלו.

מקרים בהם חנות מתחיבת לתאריך יעד ולא עומד בו לא צריכה להיות. על החנות להודיע שהיא חנות לא אמינה והמשלוח יכול להגיע בחצי שנה הקרובה.

המקרים הנ"ל לא קורים בחנות אחת בלבד אלא במגוון חנויות - אני קורה בזאת לכל החנויות להתיחס יותר טוב ללקוח שכן זה רק יועיל להם

לפצות לקוחות על אי אמידה בהתחיבות חוזית של החנות כלפי הלקוח. (אם הם מהירים מספיק לקחת את מספר כרטיס האשראי שלך (יום אחרי ההזמנה) הם צריכים להיות מספיק מהירים להעביר לך את המוצר שהזמנת).

אני קורא לחנויות וללקוחות להיות יותר אחראים ביחסם ולא לקנות מיבואנים.חנויות שלא עומדות במועדי הזמנות והתחיבויות שונות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...