מחפש המלצה לתוכנה נגד רוגלות (spyware, malware וכו')? - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש המלצה לתוכנה נגד רוגלות (spyware, malware וכו')?


Posford

Recommended Posts

א. זו אותה תוכנה, זו תוכנה אחת.. לMALWARE

ב. ההבדל הוא ש:

1. MALWARE- "תוכנת לוגיקה-מרושעת", זדונה, תוכנה או קובץ מיוחד או אמצעי אחר הפועלים בקבצים במחשב ללא ידיעת המשתמש וללא בקשת רשות או הסכמה , שם כללי לוירוס מחשבים...

2.Spyware - תכנת ריגול, טכנולוגיית מחשב שנועדה להיות מושתלת בהיחבא שמטרתה איסוף מידע אישי ופרטי אודות המשתמש (לדוגמא: לחברת פרסום אינטרנט), תוכנה שמתקינה את עצמה במחשב של המשתמש ברשת בלי שהוא מודע...

זה באופן כללי..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האם התוכנות שציינת מנקות את הכל?

אין כזה דבר תוכנה שמנקה את הכל. בדרך כלל צריך שילוב של 2-3 כלים כדי להתמודד עם מקרים של הידבקות, או מספר גדול ומגוון יותר של כלים במקרים של הידבקות חמורה (לאחריה לעיתים קרובות נגרם גם נזק מסוים למערכת ההפעלה). בנוסף, התוכנות הללו מיועדות לטפל רק בסוג מסוים של תוכנות זדוניות. קיימים מספיק סוגים אחרים איתם התוכנות לא יודעות להתמודד (וגם לא אנטי וירוס) - את הסוגים הללו בדרך כלל מכניס המשתמש עצמו למחשב.

הכי פשוט, מומלץ ובטוח זה פשוט לנהל את פעילותך המקוונת בתבונה. לא לגלוש לאתרים מפוקפקים, לא להוריד דברים שאתה לא מכיר למחשב, לשים לב בשעת התקנתן של תוכנות אם הן מנסות להתקין יחד איתם גם תוספים שונים (סרגלי כלים, תוכנות אחרות), לא ללחוץ על לינקים סתמיים שמגיעים בתוכנות מסרים מיידיים, אימייל או ממקורות אחרים.

התוכנות שצויינו לעיל אכן יעילות ושילוב של שלושתן או לפחות שתיים מהן כתחזוקה שוטפת יישמור על המחשב שלך נקי מ-Spayware/Adware נפוצים ואף יותר מכך. אולם, הן לא מבטיחות ולא מספקות הגנה של 100% כי פשוט אין כזה דבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...