בהמשך-לחייזרים מישהו מאמין? - מדע וטכנולוגיה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בהמשך-לחייזרים מישהו מאמין?


starwar324

Recommended Posts

חחח לא נראה לי שזה משנה אם מישהו מאמין. אתם יכולים להאמין כמה שאתם רוצים ולא בטוח שזאת האמת.

עכשיו רציתי להעלות פה לדיון איזושהי אנומליה שנתקלתי בה בכל הנושא של ההתרסקות ברוזוולט ניו מקסיקו. אני אישית כאחד שהיה רוצה להאמין בחייזרים וכן מאמין שברחבי הקוסמוס עצום המיימדים כן יכולים לחיות ולהתפתח חיים וגם חיים תבוניים, ואנחנו כמובן אחת העדויות לכך עם כי אנחנו לא ממש תבוניים לדעתי=)

עכשיו לשאלה. האם מבקרות אתנו תרביות אחרות, לצערי לשאלה הזאת לא מצאתי אפילו עובדה אחת שתספק אותי. למעט עדויות של הרבה אנשים שלא בטח שהן מהמינות או שהאנשים שמספרים על זה ספק בכלל אם הם יודעים להבדיל בין מטוס לצלחת.

אז אתמול לאחר עיון בתוכניות על ההתרסקות ברזוולט עלה לי האסימון לגבי משהו.

בתוכניות השונות שראיתי מסופר שביום הראשון אנשי הצבא הזוטרים קיבלו את הסיפור על התרסקות הצלחת ואף הודיעו לחדשות. ולאחר מכן לאחר הגעת הנושא לדרגים הצבאיים הגבוהים הם שינו את הגירסא והודיעו שמדובר בבלון תצפית או מטאורולוגיה או לא יודעה מה ואף הראו את שרידיו. כמובן במידה ואכן הייתה שם צלחת דיי ברורה ההתלהבות הראשונית של הדרגים הנמוכים בצבא וגם דיי ברורה הסיבה לרצון הדרגים הגבוהים של להסתיר ולהשתיק את העניין.

ועכשיו אני רוצה להפנות את צומת ליבינו לשאריות של הבלון שהצבא הציג. בתמונות רואים חתיכות קרועות כסופות כמו מה שנראה כמו נייר כסף מקומט או ניילון כסוף כמו הבלונים של הילדים בימינו. השאלה שלי היא כזאת. האם למישהו נראה מוזר? שבלון שנוחת לקרקע יתפרק מעצמו לכל כך הרבה חתיכות? נניח והייתה רוח חזקה שהייתה קורעת אותו לגזרים בגובה גבוהה אזי הוא היה מתפזר ע"פ שטח אדיר. ולא מרוכז בשטח קטן.

ואם הוא היה כן נוחת על הקרקע כיצד יתכן שבלון. שהוא גוף לא קשיח או אפילו אם היה קישח אבל עשוי מהחומרים הנ"ל וממולא בהליום או לא יודע מה כיצד הוא יכל להתרסק לכל כך הרבה חתיכות. משהו פה לא נראה לי הגיוני ויותר נשמע לי שהמפקדים שייצרו את התצוגה לעיתונאים בכוונה קרעו לגזרים בלון אמיתי בכוח. וראים שהופעל כך רב. למטרה כלשהי שהיא לא ברורה אבל כנראה הסתרה.

ואם באמת החיילים ציינו שמדובר בצלחת מעופפת לא נראה לי שהקצינים הראשונים שהגיעו היו עד כדי כך כסילים בשבלי להתבלבל בין ניילון כסוף לבין מה שהיה בשטח. אבל את נניח שאי אפשר להוכיח עובדתית. מה שכן מזור שה כבר מה שציינתי. אך בלון מצליח לקרוע את עצמו לאלף חתיכות מהרוח!@!!!!

מבקש שמישהו יתן את דעתו המקצועית בנושא

http://www.youtube.com/watch?v=EZqwJazHXAs&feature=related

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תקרית מעניינת נכון?

היה שבוע שכל הזמן קראתי עליה.

להגיד לך אם זה היה בלון או לא, אני לא יכול להגיד לך, אף אחד לא יוכל.

אבל לפי ההיגיון בלון זה לא היה..

אגב, תראה את הסדרה רווזול, אחלה סדרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני יגיד לך ככה ידידי, אני לא יודע כמה הדעה שלי תראה הגיונית בעינך, אבל בכל זאת אם אתה מעוניין.

באופן כללי לשאלה האם היני מאמין שיש חוצנים/חייזרים איפה שם ביקום הגדול שלנו? כן, אני אישית מאמין. כאילו אם לחשוב לרגע כמה כוכבים, או כמה גלקציות יש ואולי יש עוד מערכות שמש איי שם ביקום הענק הזה שלנו שאנחנו לא יודעים או עדיין אין את בידנו את האמצעים לגלות, ההסתברות שרק בכוכב אחד ויחיד מכל ושמו כדור הארץ יוכלו להתקיים חיים היא דיי נמוכה. לדעתי, בטוח יש עוד איפה שהוא חיים אבל אי אפשר לדעת ואולי לא נוכל לדעת ב100, 200 או 1000 שנים הקרובות עליהן ואולי הן יותר מתקדמות מאשר אנחנו ואולי נהפוכו שאנחנו יותר מתקדמים מהם את זה בנתיים אי אפשר לדעת.

ובקשר לנושא שהצגת כאן, האם יש תרוביות זרות שמבקרות אותנו. וואלה פשוט אין לי מה להגיד על זה, כי אני עדיין לא ראיתי ולאמין לכל אחד שראה צלחת מעופפת או הבזק אור כזה או אחר גם לא הכי כדי. ברוסיה היו כמה שאמרו שישו קם לתחייה בתוכם ומה עכשיו צריך לאמין לכולם? אבל את הקטע הזה של אובייקטים מעופפים לא מזוהים או בצורות שונות אפשר גם להסביר אולי על ידי איזור 51 או פרוייקטים צבאיים אחרים. אפילו בגרמניה הנאצית עבדו על שנראים כמו צלחות מעופפות אבל הם סגרו את הפרוייקט מכיוון שהם לא הצליחו לעלות אותו לאוויר לזמן ארוך או משהו כזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצד אחד, אפשר להניח שהצבא והממשל האמריקאי מעורבים בקונספירציה עולמית להסתיר

את קיומם של חייזרים ואת הימצאותם על כדור הארץ.

מצד שני, אפשר לטעון שהצבא רצה להסתיר את עובדת התרסקות מטוס ניסוי סודי בפאתי רוזוול, ניו-מקסיקו

מצד שלישי, אפשר לטעון שבאמת התרסק שם בלון מזג אוויר או משהו בסגנון

מה נראה לך יותר סביר?

נניח ואתה בטוח ב-100% שיש קונספירציה להסתיר משהו, האם לא יותר הגיוני שהאמריקאיים

רצו להסתיר את השרידים של מטוס ניסוי סודי שהתרסק מאשר של צלחת מעופפת ממאדים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

ראית קצת :)

בתוכניות השונות שראיתי מסופר

http://www.youtube.com/watch?v=EZqwJazHXAs&feature=related

______________________________________________________________________________________

אני אישת מאמין בכל ליבי שייש חיזרים

למי שמבין קצת בגוף האדם מבין שאחנו התפתחות אבלוציונית שמבוססת על חוקי ההשרדות

אנחנו קצת יותר חכמים מחיות ועצים

תחשבו איזה אדם אפשר ליצור באמצעות מחשב ,אלו הישויות החיצוניות שאני מאמין שקיימות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

ממשלת ארה"ב שינתה גירסא מספר פעמים לגבי התקרית ברוזוול, כאשר השינוי האחרון היה לפני מספר שנים (סוף שנות ה-90 או תחילת העשור הנוכחי).

אני חושב שאין ערך לדיון בשאלה האם באמת היה זה בלון או לא, מבחינת נקודת מבטו של האדם המעוניין לדעת האם חייזרים נחתו ברוזוול. זה שהרשויות בארה"ב אינן חושפות את הפרטים האמיתיים לגבי רוזוול, לא אומר שהפרטים האמיתיים הם "נחתו כאן חייזרים והסתרנו אותם".

נניח שלא היה זה בלון. כיצד אתה מתקדם מכאן, בחקירה שלך? איך העובדה ש"הם משקרים" עוזרת למצוא את האמת? היא לא ממש עוזרת, אלא אם אתה רוצה להאמין, ולשם כך אתה מרמה את עצמך בתכסיסים שאינם עולים בקנה אחד עם ההיגיון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפילו בגרמניה הנאצית עבדו על מטוסים שנראים כמו צלחות מעופפות אבל הם סגרו את הפרוייקט מכיוון שהם לא הצליחו לעלות אותו לאוויר לזמן ארוך או משהו כזה.

צלחות מעופפות למינהן היו בפיתוח בשלבים כאלו ואחרים בגרמניה ומאוחר יותר גם בארה"ב, כולל אבות טיפוס שהצליחו להמריא לאוויר. הייתה בעיית שליטה רצינית שנפתרה רק בשנים האחרונות בעזרת מיחשוב רב עוצמה שלא היה קיים אז.

אאל"ט יש בפיתוח ואולי גם בשימוש מס' כלים שנראים כמו צלחות מעופפות, רובם ככולם אינם מאוישים.

אמונה - אין לאמונה דבר וחצי דבר עם וטכנולוגיה (מה שבעקיפין אומר שדיון זה לא מתאים לפורום זה). ניתן לומר שקיימת סבירות רבה מאוד שקיימים יצורים "תבונים" (או יותר נכון - ציביליזציות מאורגנות ובעלות יכולות טכנולוגיות) ביקום. אולם נכון להיום אין שום ראיה מוצקה לקיומם, לא כל שכן על פני כדו"א. שום ראיה. רוב העדויות והראיות לכאורה שהוצגו עד היום לא הועמדו במבחנים מדעיים אוביקטיביים ואלו שכן, הופרכו מכל וכל.

וזה די סוף פסוק בעניין זה, לפחות עד התפתחויות עתידיות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא בדיוק

אמונה היא מרכיב חשוב ביותר במדע ובעיקר בתחום המחקר , אכן לאמונה היא אפשרות שאיננה קיימת בזמן מציאות של עובדות ( פרי ניתוח המחקר ) אבל בהחלט מהווה שיקול בבחירת כיוון המחקר ( הרי יש נושאים רבים הזקוקים לחקירה , אלו שנבחרים להחקר נבחרים ע"פ הצורך ועל פי היסתברות התוצאות ושני שיקולים אלו , צורך והסתברות בהחלט נוגעים לאמונה , אל תשכח כי החוקר הוא בן אדם ובן אדם מורכב גם מהאמונות שלו ולכן הן תהינה מעורבבות בתהליך של קבלת ההחלטות ) כמו כן מהווה משקל עצום בזמן ההמתנה לתוצאות כלומר הדבקות במחקר עד לקבלת התוצאות , אתה ודאי מתכוון שלאמונה אין קשר לניתוח תוצאות המחקר .

למרות שאין ראיות לחיים תבוניים מחוץ ךכדור הארץ עדיין אנחנו משדרים אותות רדיו החוצה ועדיין אנחנו מחפשים אותות וסימני חיים , זו אמונה טהורה !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

למה לא ?

והחיים כחיים הם הגיוניים לך ?

היקום הוא אנסופי להבנתו כלומר חורג לגמרי המיכולת שלנו לעבד אותו בטח בתור אדם אחד ולכן גם האפשרות שאנחנו לבד ביקום צריכה להישקל ולהילקח בחשבון לפחות באותה מידה של רצינות , יחד עם זאת אישית לי ברור שיש עוד חיים ואפילו לא שונים כל כך מאיתנו .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...