עבור לתוכן

צריך עזרה(!) עשיתי היום תוכנית חיילים באורנג' והם הוסיפו לי אינטרנט\:

Featured Replies

פורסם

עשיתי היום בנקודת אורנג' תוכנית חיילים וקיבלתי מכשיר מתנה דור 2.5.

ציינתי בפניו שאני לא מעונין באינטרנט.

ביקשתי בפני המוכר שיראה לי את הקטע לאיזה חבילות אני מחובר, ולא הופיע שם אינטרנט כיוון שהוא לא ירד מספיק - בכוונה.

צירפו אותי לחבילה של 30M ב23 שקל!!!

גיליתי את זה הרגע בטעות!

מה עושים במצב כזה :s07: :s07: :s07: :s07: :s07: :s07: :s07:

פורסם
  • מחבר

אלוהים ישמור.

מתקשרים לאורנג'.

הם לא עובדים לא היום ולא מחר.

מה הסיכוי שיש התחיבות לחבילת אינטרנט? לא כתוב על זה כלום בחוזה.

פורסם

גם אם יש

מתקשרים ביום ראשון ומבטלים ומקבלים החזר

פורסם

גם לי עשו את הקומבינה הזו כשעברתי לאורנג'. למרות שגם אני ציינתי שאני לא מעוניין בשום חבילת גלישה ולקחתי בכוונה מכשיר דור 2.5 כדי לא להיות מחויב אליה.

ברגע שראיתי את החיוב, התקשרתי, דרשתי לבטל מייד ולזכות. הנציג בדק שאכן לא היה שום שימוש בחבילת הגלישה, ביטל וזיכה.

פורסם

מדובר בחבילת גלישה לחודש ראשון חינם ולפני שמסתיים החודש חינם, אתה תראה הערה בחשבונית שעלייך לבטל את החבילה או שתשלם עליה. בכל מקרה, תיכנס ל-MY ORANGE או תחייג ל-7000* ותבטל את החבילה.

פורסם

שלח מיד מייל אל רינת בן סימון, מקשרי לקוחות של אורנג':

Rinat.Sapoznikov@orange.co.il

רשום במייל כי ציינת במפורש בפני נציג אורנג' שאתה מבקש רק המינימום לדבר ולשלוח SMS לכל היותר והדגשת רצונך שלא להיות משוייך לתכנית הכוללת שימושים אחרים. ציין כי בניגוד לבקשתך הנציג לא איפשר לך לעיין בניירת ובכל דפי ההסכם טרם חתימתך, כי בהסברים שלו סיכם והדגיש כי אלו כל ההתחייבויות וכל הסעיפים ובדיעבד מסתבר כי במסגרת תפקידו כנציג אורנג' אמר לך דברי שקר כדי לקדם מכירה. בכך לא רק שלא נעשה גילוי נאות מלא כנדרש אלא אף נעשתה הסתרה שלא בתום לב של פרטים מהותיים.

דרוש מייד לבטל כל הסכם וכל סעיף שעוסק בגלישה, לא לאשר גלישה או כל שימוש דומה בנכשיר כפי שביקשת מלכתחילה וכפי שהובטח לך כי יהיה. אל תסכים לכל מתנות חינם או "לנסיון לחודש" וכדומה, שכל עיקרן לסבך אותך בתשלומים נוספים.

דרוש תשובה במייל חוזר ולא בטלפון. אם יחזרו אליך טלפונית צייין כי אתה מתקשה להבין ולפענח מה שהם אומרים ודרוש תשובה במייל שנוח לך יותר להבין (זה כדי שיהיה לך תיעוד בכתב למקרה הצורך).

פורסם

מדובר בחבילת גלישה לחודש ראשון חינם ולפני שמסתיים החודש חינם, אתה תראה הערה בחשבונית שעלייך לבטל את החבילה או שתשלם עליה. בכל מקרה, תיכנס ל-MY ORANGE או תחייג ל-7000* ותבטל את החבילה.

לי עשו טריק נחמד מאוד דומה לפני כמה שנים, רק עם חבילת הורדות. לא ביקשתי שום דבר כזה אבל נתנו לי חודש ראשון בחינם, ואח"כ כמובן החיוב המשיך בלי ששמתי לב....במשך יותר משנה

פורסם

שלח מיד מייל אל רינת בן סימון, מקשרי לקוחות של אורנג':

Rinat.Sapoznikov@orange.co.il

רשום במייל כי ציינת במפורש בפני נציג אורנג' שאתה מבקש רק המינימום לדבר ולשלוח SMS לכל היותר והדגשת רצונך שלא להיות משוייך לתכנית הכוללת שימושים אחרים. ציין כי בניגוד לבקשתך הנציג לא איפשר לך לעיין בניירת ובכל דפי ההסכם טרם חתימתך, כי בהסברים שלו סיכם והדגיש כי אלו כל ההתחייבויות וכל הסעיפים ובדיעבד מסתבר כי במסגרת תפקידו כנציג אורנג' אמר לך דברי שקר כדי לקדם מכירה. בכך לא רק שלא נעשה גילוי נאות מלא כנדרש אלא אף נעשתה הסתרה שלא בתום לב של פרטים מהותיים.

דרוש מייד לבטל כל הסכם וכל סעיף שעוסק בגלישה, לא לאשר גלישה או כל שימוש דומה בנכשיר כפי שביקשת מלכתחילה וכפי שהובטח לך כי יהיה. אל תסכים לכל מתנות חינם או "לנסיון לחודש" וכדומה, שכל עיקרן לסבך אותך בתשלומים נוספים.

דרוש תשובה במייל חוזר ולא בטלפון. אם יחזרו אליך טלפונית צייין כי אתה מתקשה להבין ולפענח מה שהם אומרים ודרוש תשובה במייל שנוח לך יותר להבין (זה כדי שיהיה לך תיעוד בכתב למקרה הצורך).

:עכביש:

פורסם

תוכן נמחק

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים