בירת שורשים שבא לי לטעום - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בירת שורשים שבא לי לטעום


Fighter

Recommended Posts

  • תגובות 54
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

גוגל טראנסלייט מתרגם חלש יחסית לעומת אחרים..

ראיתי כמה מתרגמים הרבה יותר טובים מגוגל טרנסלייט.

העניין הוא שהוא הכי נפוץ+ הוא חינמי לחלוטין, ככה שתוך כמה שנים הוא יהפוך להכי טוב בגלל תיקונים שיעשו לו המשתמשים,בעתיד יכול להיות שהוא בכלל יתרגם פרפקט

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

I'm interested too but my English isn't so well so:

מחקר העוסק בסיפור חיים עוסק לא רק בניתוח הרובד התוכני-אינפורמטיבי של הסיפור אלא גם במבנה, בשפה, בצורה והארגון באמצעותם עוצב הסיפור . הסיפור איננו סיפור פרטי בלבד אלא משקף הקשר חברתי-היסטורי. המרחב התרבותי בו הפרט פועל תוחם את ההגדרות והתיאורים בהן עשוי הפרט להשתמש בסיפורו. התרבות או החברה מהווים בראיה זו מטה-נרטיב, מאגר תרחישים נרטיביים לתיאור המציאות. תפיסת ופרשנות המטה-נרטיב הנעשית על ידי הפרט מניעה ומכוונת את התנהגותו . הסיפור הפרטי נכלל בהבניה החברתית, ייחודיות הפרט באה לידי ביטוי בדרך ארגון החוויות. הפרט בוחר בין אלטרנטיבות שונות, הביוגרפיה שהפרט מציג היא למעשה תוצר של משא ומתן עם החברה הסובבת לגבי משמעותם של אירועים . הפנומנולוגיה ההרמנויטית כגישה מחקרית של חשיפת משמעויות מדגישה כדרך מחקר מרכזית את ההסתמכות המדעית על פירוש חוויות ופעולות אנושיות. בגישה זו יכול האדם להבין ולבטא את המציאות רק באמצעות התפישה שלו.

ההנחה מאחורי העיסוק בסיפור חיים היא כי הסיפור מבטא את הקשר התרבותי, מושפע ממנו ומבנה אותו. הסיפור לכן מהווה טקסט תרבותי שהנו תוצר של המפגש בין המשמעות האישית למשמעות החברתית המוענקות להתנסויות ולאירועים אותם חווים במהלך החיים. אחד היתרונות של שיטה מחקרית זו הנה האפשרות ללמוד על השפעת האירועים אותם חוו המרואיינים, מתוך דבריהם, כפי שאלו נתפסים על ידם בדיעבד. חברי הקבוצה שראיינתי פרשו את סיפורי חייהם בדיעבד, מרום שנותיהם, כמכלול רב-רבדים. עובדה זו אפשרה ניתוח רב מימדי של המקום והמשמעות שהם בוחרים להקנות לאירועים המרכזיים בחייהם, להשפעתם על מהלך חייהם ולמקומם בחברה בהווה. חברי הקבוצה שרואיינו נמצאים במרחק של שנים רבות מחלק גדול מהאירועים שבחרו להציג, כתוצאה מכך, בדיקת המשמעות שהם מייחסים לאירועים היא בראיה רטרוספקטיבית שבהיותה כזו מאפשרת תפיסה דינמית של החוויה.

thanks due :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גוגל מאנדקסים את כל האתרים בעולם בערך, אנשים, גופים וחברות שונים משלמים להם כסף כדי לקבל התראות על מילות מפתח ונושאים שמעניינים אותם.

הם קיבלו התראה שמישהו בפורום מסויים מדבר על המשקה שלהם, והגיעו לפה לבדוק מה זה...

That is a good guess, but that would be too easy.

זהו ניחוש טוב, אבל זה יהיה קל מדי

I watched traffic going to our website and followed it back

ראיתי את התעבורה המגיעה אתר האינטרנט שלנו בעקבות אותו בחזרה

:xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...