פיקסל שרוף (שניים) ב- Samsung 2243BW + כיול המסך - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פיקסל שרוף (שניים) ב- Samsung 2243BW + כיול המסך


tom@sh

Recommended Posts

שלום לכולם,

בהמלצת הפורום, קניתי את המסך הנ"ל אחרי חיפושים רבים, ואני אכן מאוד מרוצה! אני לא מומחה, וקשה לי להבחין בדברים שאנשים דקדקנים או כאלה שעוסקים בתחום שדורש דיוק מירבי מבחינים בו - אבל מזויית הראיה שלי: זה מסך מצויין. האמת שעוד לא התקנתי את התוכנה שבאה איתו, ועדיין לא כיילתי אותו, אבל בינתיים הוא מעולה. איך אני מכייל אותו בצורה מקצועית?

לגבי הפיקסלים, רציתי להתייעץ אתכם: מבדיקה שעשיתי ראיתי שיש שני פיקסלים שרופים: אחד, בצד המסך (בערך בשישית הימנית של המסך, ובחמישית התחתונה של המסך, כלומר יחסית די בפינה), שהוא די שחור (כלומר לא לגמרי, אבל כן אפשר להבחין בו...לא הכי בקלות, אבל אם מסתכלים טוב אז כן). השני, בפינה השמאלית למעלה של המסך, והוא יותר בהיר (יש סיכוי כזה? כלומר הוא גם שחור, אבל הוא יותר קרוב לצבע הרקע שמקרינים...הוא טיפה יותר בהיר מהשני, ואפשר להבחין בו רק כשממש מסתכלים על המסך בצבע לבן מלא, או ירוק, וכד').

הדילמה שלי היא הבלגאן שכרוך בלהחליף מסך. כמו שאתם יודעים, קשה מאוד להשיג את ה-BW, ומצאתי רק אחד כזה בסניף BIGBOX בצומת בילו. עזבו שהחנות הנוראית הזאת שיגעה אותי וחווית הקניה הייתה נוראית (המסך אמור היה להישלח לסניף הקרוב לביתי, רמת גן, בלי תשלום. אחרי שעברו 7 ימי הספקה שהתחייבו אליהם, ואינסוף טלפונים, הסכימו לשלוח את המסך הביתה), אני לא חושב שיש להם עוד אחד כזה במלאי, והבנתי שהיבואן של , חיון, לא מחזיק עוד דגמים כאלה.

האם לפי האחריות יש לי מה לעשות? והאם כדאי להחליף את המסך? מה בד"כ עושים במצבים כאלה?

תודה רבה רבה ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא עזר.

אפשר עוד פרטים? כלומר, האם זה שהפעלתי את זה במשך בערך 20 דקות (וביטלתי את השומר מסך, כמובן) אמור היה לתקן? כי זה לא השפיע. אולי ממש ממש ממש טיפה הבהיר אחד מהפיקסלים כך שהוא יותר משתלב עם הרקע, ואולי זה סתם פסיכולוגי.

מה לגבי שאר השאלות שלי? איך אפשר לכייל את המסך באופן מקצועי, והאם בכלל כדאי להחליף אותו בגלל שהוא "פגום"?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...