נטבוקים - מישהו יכול לעשות לי קצת סדר או להכווין אותי למקום הנכון? - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

נטבוקים - מישהו יכול לעשות לי קצת סדר או להכווין אותי למקום הנכון?


anatoli

Recommended Posts

שלום חברים,

לשנת הלימודים הבאה בא לי להחליף את הלפוטופ המזדקן שמשרת אותי. אחרי שעשיתי לעצמי קצת סדר בראש, ואחרי שיצא לי לעבוד עם ה- Wind של חבר, החלטתי ש-Netbook יתאים לי מאוד. הוא נייד מאוד, מחזיק יפה על סוללה, ומתאים לדרישות שלי שהן , מסמכים, ומדיי פעם משחקי קלים עם השותפים.

בזמן שאני נמצא בדירה אני אחבר אותו למסך 22", וכשאני בדרך, 9-10" יספקו אותי לגמרי.

עכשיו נשאלת השאלה איזה דגם לקנות. בעיקרון אין לי דרישות מיוחדות. ראיתי שחלקם כוללים מסך מגע. זה בהחלט נחמד, אבל אני לא רואה למה שאני אצטרך את זה מעבר לפוזה. מה ההבדלים בין הדגמים השונים? אילו דגמים נחשבים מומלצים יותר? כיוון שבשלושת החודשים הקרובים אין לי צורך במחשב חדש, אני ארכוש את המחשב רק בסביבות אוקטובר, השאלה היא האם יהיו שינויים בשוק הנטבוקים בעתיד הנראה לעיין?

תודה רבה,

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מחשבים של האוניברסיטה? ממש לא. זה דורש ללכת לאוניברסיטה כל פעם שאני צריך מחשב.

ומבחינתי פלאפון זה לדבר ולשלוח SMS, לגלוש בו זה פשוט בלתי ניסבל.

עשיתי את השיקולים והחלטתי שאני חייב מחשב נייד. אחרי עוד קצת חשיבה, הבנתי שנטבוק מודרני מספק אותי לחלוטין, ואפילו יהיה נייד ונוח יותר מלפטופ. קראתי דיי הרבה, ונראה שהרוב ממליצים על 1000HE. עכשיו רק השאלה האם עוד 3 חודשים אכן הוא יהיה זה שהכי מומלץ למשתמש הממוצע, או שיהיו דגמים חדשים יותר.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אסוס כנראה לא יוציאו דגמים חדשים בקרוב:

http://www.eeeuser.com/2009/07/28/no-more-major-releases-expected-this-year-from-asus/

ואם הסיבות לכך תקפות גם לגבי יצרנים אחרים - מה שנראה לי סביר - אז לא הייתי מצפה למצוא משהו יותר טוב מה-1000HE לפני תחילת שנת הלימודים.

ליתר בטחון הייתי עושה מנוי ל-RSS של אתרי חדשות הנטבוקים המובילים ועוקב אחרי ההתפתחויות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי יש את הEEE 4G עם מסך 7" האורגינל, מאד שימושי, לחברה שלי יש כבר את הMSI WIND, עם מעבד 2GB וקשיח 160GB, היא נהנית מאד מהמחשב.

מחשבים של האוניברסיטה, ממש לא נוח ולא פרקטי. השאלה היא רק כמה מיושן הלפטופ העכשיוי שלך, כי הNETBOOKS הם לא בדיוק מפלצות ביצועים. גם אם יהיו השקות כלשהן, ותוכננת פלטפורמה עם שם תלוש שתחליף את הדור הנוכחי של הATOM, היא לא תהיה מהפכנית. אני בהחלט ממליץ על הWIND עם סוללת 6 תאים, גם מחזיק מצוין על הסוללה, וגם נותן תמורה מצוינת לכסף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המחשב הנוכחי ממש גרוע. הוא סלרון 2200 עם 512מגה. הוא איטי, כבד, ומתחמם מאוד. הוא ממש לא נייד מבחינתי.

את ה-Wind אני לא ממש אוהב. לשותף שלי יש אותו ואני דיי מבואס ממנו. הסוללה אומנם מחזיקה כמעט 4 שעות שזה נחמד (6 תאים), אבל המקלדת שלו היא פשוט איומה, אני לא מצליח להקליד אפילו מילה אחת בלי שגיאות בהקלדה עיוורת. אחת הסיבות שאני חושב על ה-1000HE היא שהוא (ממה שאני קראתי) עם מקלדת נוחה יותר להקלדה, וכמובן הטאצ'פאד שאמור להיות מוצלח מאוד.

השאלה היא אם נגיד חודש אחרי שאני מתחיל ללמוד (גניד נובמבר) יוצאים דגמים חדשים יותר באותו המחיר של אלה היום, האם הם יהיו טובים יותר? מה מצפים שישתפר בהם? כי אני חייב לציין שאני אשמח אם יהיה לי מחשב כזה שיודע לנגן HD (חלקי, 720P בלבד מספיק לי) ותהייה לו יציאה דיגיטלית לאודיו ויציאת DVI או לוידאו, זה יחסוך לי את הצורך לרכוש גם סטרימר למערכת (כיוון שהמחשב שמחובר כרגע למערכת מתוכנן לעבור לשימוש אחר).

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למקלדות של הנטבוקים צריך להתרגל..., לדוגמא יש לי גם EEE 7014G עם מסך ה7 אינצ'(כמו לyz101).

בשבועיים הראשונים כל כמה מילים היה יוצא לי עם שגיאות, בסוף החודש כתבתי בלי שגיאות שבוע אחרי ואני כותב עיוור על מקלדת קטנה מאוד...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה ששונה ב ION זה בעיקר העובדה שהיא מגיעה עם כ.מסך GF9400M וזה הופך אותה לממש קונסולה של משחקים בתוך מחשב נייד,

סביר להניח שהמחיר בהתחלה לא יהיה זול בכלל ,גם לא נראה לי שה S12 (שהם הראשונים שמתכוונים להשיק את הנייד שלהם

על פלטפורת הION) הולכת לצאת עד אוקטובר.

אני לא יודע מה המחיר אבל שווה לחכות.

דבר נוסף הוא שלדעתי 10" זה דבר קטן מידי , ואני לא מבין איך מישהו בכלל יכול להשתמש ב 7" , אני אומר את זה בטור משהו שיש לו את 1000HE

ולחבר שלי יש את ה 7" EEEPC 4GB SURF פשוט חבל על העיינים

תבדוק אולי את 1101HA בעל ה 11.6" או שתחכה ל S12 של עם ה ION

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אהלן, תודה. מבחינת גודל 10" מתאים לי לחלוטין, כל דבר גדול מזה מתחיל להיות לא מספיק מבחינתי. לחבר שלי יש מחשב 12" וזה כבר גבולי מאוד להתנייד עם זה לדעתי. בשימוש בבית אני פשוט אחבר אותו למסך 22" ואז אין לי שום מגבלה איתו.

אני מניח שאני אמשוך קצת את הרכישה ונראה לקרת תחילת שנת הלימודים מה הולך להשתנות.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...