פורסם 2009 ביולי 2816 שנים שלום מופיע לי מסך כחול כל שעתיים ולא בורר לי מה הגורם לבעיה מצורף המסמך תודה Microsoft ® Windows Debugger Version 6.11.0001.404 X86Copyright © Microsoft Corporation. All rights reserved.Loading Dump File [E:\WINDOWS\Minidump\Mini072809-03.dmp]Mini Kernel Dump File: Only registers and stack trace are availableSymbol search path is: SRV*c:\websymbols*http://msdl.microsoft.com/download/symbolsExecutable search path is: Windows XP Kernel Version 2600 (Service Pack 3) MP (2 procs) Free x86 compatibleProduct: WinNt, suite: TerminalServer SingleUserTSBuilt by: 2600.xpsp_sp3_gdr.090206-1234Machine Name:Kernel base = 0x804d7000 PsLoadedModuleList = 0x8055d720Debug session time: Tue Jul 28 13:55:03.546 2009 (GMT+3)System Uptime: 0 days 5:23:42.227Loading Kernel Symbols.........................................................................................................................Loading User SymbolsLoading unloaded module list..............******************************************************************************** ** Bugcheck Analysis ** ********************************************************************************Use !analyze -v to get detailed debugging information.BugCheck 1A, {780, c0676468, 818ec488, 4c0}Probably caused by : memory_corruption ( nt!MmUnmapViewInSystemCache+421 )Followup: MachineOwner---------1: kd> !analyze -v******************************************************************************** ** Bugcheck Analysis ** ********************************************************************************MEMORY_MANAGEMENT (1a) # Any other values for parameter 1 must be individually examined.Arguments:Arg1: 00000780, The PTEs mapping the argument system cache view have been corrupted.Arg2: c0676468Arg3: 818ec488Arg4: 000004c0Debugging Details:------------------BUGCHECK_STR: 0x1a_780CUSTOMER_CRASH_COUNT: 3DEFAULT_BUCKET_ID: DRIVER_FAULTPROCESS_NAME: SystemLAST_CONTROL_TRANSFER: from 8051b57f to 804f9f43STACK_TEXT: ba4e3b48 8051b57f 0000001a 00000780 c0676468 nt!KeBugCheckEx+0x1bba4e3b9c 8056a9cc cec8d000 00a8f030 00000000 nt!MmUnmapViewInSystemCache+0x421ba4e3bb4 804e8239 8a4e3310 8a355cf0 00000001 nt!CcUnmapVacb+0x2aba4e3be8 804e844e 00100000 00000001 00000000 nt!CcUnmapVacbArray+0x117ba4e3c50 804e893b 8a355cf0 16c80000 00000000 nt!CcGetVacbMiss+0x98ba4e3c78 804e1a7c 00355cf0 16c80000 00000000 nt!CcGetVirtualAddress+0x83ba4e3d34 804e70fc 8a4ec298 80564820 8a4f4720 nt!CcPerformReadAhead+0x1aeba4e3d7c 8053877d 8a4ec298 00000000 8a4f4720 nt!CcWorkerThread+0x150ba4e3dac 805cff70 8a4ec298 00000000 00000000 nt!ExpWorkerThread+0xefba4e3ddc 805460ee 8053868e 00000000 00000000 nt!PspSystemThreadStartup+0x3400000000 00000000 00000000 00000000 00000000 nt!KiThreadStartup+0x16STACK_COMMAND: kbFOLLOWUP_IP: nt!MmUnmapViewInSystemCache+4218051b57f cc int 3SYMBOL_STACK_INDEX: 1SYMBOL_NAME: nt!MmUnmapViewInSystemCache+421FOLLOWUP_NAME: MachineOwnerMODULE_NAME: ntDEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP: 498c11d3IMAGE_NAME: memory_corruptionFAILURE_BUCKET_ID: 0x1a_780_nt!MmUnmapViewInSystemCache+421BUCKET_ID: 0x1a_780_nt!MmUnmapViewInSystemCache+421Followup: MachineOwner---------
פורסם 2009 ביולי 2916 שנים עושה רושם שיש לך בעיה עם הזיכרון של המחשב. יש כל מיני תוכנות שיכולות להריץ בדיקה לזיכרונות שלך, אחת שזכורה לי לטובה היא memtest - http://download.cnet.com/Memtest86/3000-2086_4-10524193.html?tag=mncolתריץ בדיקה ותחזיר תשובה.בנוף כדאי לציין אם מבוצעות פעולות מסוימות שלאחריהן מופיע המסך הכחול, חיבור או הוצאה של התקנים מסויימים, הרצת תוכנות מסויימות או משחקים מסויימים או כל פרט אחר שאתה יכול לחשוב עליו.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.