האם ספק כוח אמור להוציא אוויר? - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם ספק כוח אמור להוציא אוויר?


dima_s

Recommended Posts

היום היה כל כך משעמם בבוקר, אז חשבתי אני ינקה את הספק כוח שלי, אז הפחתי את המחשב לצד כשהוא היה עוד עדיין דלוק ובלי כוונה שסמתי יד על הגריל של הספק. (ספק מותקן ברצפת המארז כי זה CM 690) הייתי מאוד מופתע כשהרגשתי שאוויר יוצא משם ו לא נכנס. כל החיים הייתי בטוח שמאוורר של אמור להכניס אוויר לתוך הספק ולא להיפך. אז מה אתם אומרים? חוץ מזה הספק היה חדש כשקניתי אותו ולא נירא לי שפתחו אותו כי מדבקת אזהרה בפני אובדן אחריות שדבוקה על ראש הבורג שלמה. אז מה אתם אומרים כדי להחליף כיוון של מאוורר או שזה בסדר?

פשוט אם אני פותח את הברגים לא יהיה לי אחריות.

ספק TX750 של CORSAIR

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הספק אמור להוציא אויר מהמארז דרכו, שכן זו אחת הנקודות החמות ביותר במארז (חוץ מכרטיסי מסך של היום). במחשבים ישנים זה גם היה המאוורר היחיד במארז, בעוד שאויר חלופי נכנס מפתחים ללא מאוורר. קח בחשבון שאם יש מאוורר אחד בלבד, עדיף לדאוג שהוא יוציא אויר חם מהאזור החם ביותר (ואויר קר יכנס לבד) מאשר שיכניס אויר קר (כי אז הכל יצא ביחד - החם עם הקר, והיעילות יורדת פלאים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכנסתי לאתר היצרן וראיתי שבאמת המאורר אצלי הפוך ממה שיש להם בפרסומת. מה אני עושה איתו עכשיו? עברה שנה מאז שהבאתי אותו, ולא נירא לי שבחנות ירצו להחליף אותו. כמובן אני יכול לפתוח אותו ולהפוך את המאוורר אבל אז אני מאבד אחריות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...