עבור לתוכן

Rage - דיון מקדים

Featured Replies

פורסם

http://www.tomshardware.com/news/quakecon-doom-skyrim-john_carmack-id_software,13184.html
John Carmack took the stage for one of his legendary Quakecon talks. OVer the course of about 2.5 hours, Carmack touched on Rage ("...the most enjoyable game I've ever done,") the Android platform ("...[i have] too many other things on my plate to make Android development a personal crusade,") and how patents are causing a headache for everyone ("...everyone's infringing and everybody knows it. It's a parasitic cost for the computer industry.")

Other exciting tidbits:

  • There is no plan or team in place for a future Quake title.
  • The id Tech 4 engine (Doom 3, Quake 4, Brink) will be come open source "later this year."
  • Quake Live is a "business failure" - it loses money for id Software - but they don't plan on shutting it down anytime soon.
  • Doom 4: Will probably run at 30 Hz for single player, and 60 Hz for MP. Most of the Rage dev team will migrate to Doom 4 once the game ships later this year.
  • Rage 2 is going to happen expected, assuming Rage 1 is a success.
  • Rage will not have dedicated servers, and there will be no Eyefinity support at launch.
  • id Software currently has no Mac or Linux strategy.

  • תגובות 129
  • צפיות 17.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

חבל שאין דדי-סרברס מה שמרמז שגירסת המחשב הוא פורט מהקונסולה.

עדיין מחכה לראות את המשחק כי הוא אולי הכותר המקורי הכי מענין השנה

פורסם

Actually, Carmack is well known for being a PC-first developer.

From what I can tell, Rage's emphasis is on the single player champion with MP being treated mostly as an added feature. And if you don't need a leader board, stats or anything like that – why have a dedicated server? It’s better to just play with your friends/clan.

And yes, I agree, Rage is looking like the 2011 GOTY.

פורסם

כל הרצאה של הבחור הזה פשוט מרתקת.

לא יכלתי שלא להתפתות ולפשפש במשחקים הישנים שלי ולמצוא איזו גרסה מיוחדת שפעם קניתי ל Quake 4

אין ספק שהמשחק עדיין נראה מצויין ומדובר בשנת 2005

[attachment deleted by admin]

פורסם

ובכל זאת ID לא דורשים חיבור קבוע וכניראה גם לא ידרשו במשחקים בהמשך. הוא פשוט אומר שזה לא דבר רע, צריך לזכור שחלק גדול מהאנשים האלה לא מודעים לעובדה שהאינטרנט לא עובד בצורה מושלמת בכל העולם, מדובר במיליונרים ומולטי מיליונרים שאבדו כל קשר מהמציאות :P

חוץ מזה שמדובר רק בדובר אחד של החברה, בסופו של דבר הוא בן אדם אחד מחברה של כ 200 אנשים שבבעלות של חברה אחרת גדולה יותר. זה לדעתו זה רעיון טוב לא אומר שהאנשים מעליו יסכימו לזה.

בפעם האחרונה שבדקתי ZENIMAX עברו להשתמש ב STEAM אחרי ש MS הרגו את GFWL (למרות שזה לא סופי, אין אישור ל STEAMWORKS אבל יש אישור לשירותים שונים מהחבילה כמו שירותי ענן ו Leaderboards), בחירה שדיי מנוגדת לשימוש בחיבור קבוע.

פורסם

למרבה הצער GFWL חי ובועט..בSSF4AE וכנראה גם בARKHAM CITY הבעל"ט :'(

פורסם

אני לא חושב שאף אחד צריך לקבל את ההחלטה בשבילך להיות מחובר או לא , אם אני רוצה שהמשחק יתעדכן אני אתחבר והמשחק יעשה את שלו.

בכל אופן, זה גם לא השטן שהגיימרים הופכים את זה (חיבור קבוע),. רוב הזמן רוב הגיימרים כן מחוברים (גיימרים רציניים, שיקנו את RAGE לדוגמא).

מה שכן, זה באסה למי שגר במקומות בהם האינטרנט לא יציב והחיבורים לא משהו .. (מקומות כאלו הולכים ונעלמים). לי אישית (והרוב אני מאמין כמוני) לא מפריע מהבחינה המכנית להיות כל הזמן מחובר, עקרונית זה כבר משהו אחר .. כל אחד בשלו , לי לא כזה מפריע

פורסם

הוויכוח צריך להיות לא על נוחות (חיבור קבוע\לא יציב\לא קיים) אלא על הפיכת משחקים ל"שירותים" דבר שיפגע בכלל הצרכנים.

פורסם

ID אישרו שיהיה למשחק סוג של PASS (כמו ה ONLINE PASS שראינו מ WBIE, EA, SONY ו UBISOFT).

חלקים מהמשחק יהיו סגורים לאנשים שקנו את המשחק מיד שניה, לא מדובר בחלקיחם מהסיפור הראשי. יהיו איזורים במשחק שהם סוג של בונוס ולא חלק מהסיפור הראשי, מערכות ביוב וכו' (כניראה משהו בסגנון של ה subways מ FALLOUT 3), שהדלת כניסה אליהם תיהיה סגורה. רק אנשים שקנו את המשחק מקורי וחדש יוכלו לפתוח את הדלתות האלה (יהיה צורך בהורדה של תוכן נוסף, בחינם).

מצד אחד זה חרא, מצד שני מדובר בחדרי בונוס שלא באמת קשורים לעלילה של המשחק. בנוסף לזה כל מי ששיחק במשחק עד עכשיו לא מצא את החדרים האלה, זה לא משהו בולט כמו ב AC2 שדרשו לקנות חלקים מהמשחק.

לדעתי עד עכשיו זה השימוש הכי טוב שראיתי למשהו שבבסיסו לא כל כך בסדר, זה רע אבל לפחות זה תוכן נוסף ולא חלק בסיסי מהמשחק.

http://kotaku.com/5830553/youre-gonna-have-to-buy-rage-new-if-you-want-to-crawl-through-a-sewer

פורסם

אני דווקא די תומך בצעדים כאלו. אני רוצה שכמה שיותר ממה שאני משלם יגיע לאנשים שפיתחו את המשחק ובזכותם המשחק קיים. ביד שנייה, מדובר ב0%. לכן למרות שאני לא חושב שאפשר ושזה בסדר למנוע מכירה של יד שנייה, אני כן חושב שלתת בונוסים לאלו שקונים מיד ראשונה זה חיובי.

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ את הדיון כי חבל שהמשחק הזה יהיה בעמוד השלישי.

כמו כן לא ראיתי שפרסמו פה אבל לפני עשרה ימים ZENIMAX הודיעו שכל המשחקים שלהם עברו להשתמש ב STEAMWORKS, כולל RAGE ו SKYRIM.

חשוב למשחק הזה במיוחד כי התוכנית המקורית הייתה להשתמש ב GFWL (הם גם אישרו את זה בשלב מסויים). צריך להודות ל MS על זה שהם עזרו לרוב המפתחים להבין שעדיף להשתמש ב STEAM.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים