עבור לתוכן

Rage - דיון מקדים

Featured Replies

פורסם

המשחק ניראה מצויין והם מתארים סיפור גדול עם הרבה עומק

http://kotaku.com/5818948/the-end-of-the-world-is-the-beginning-of-rage

הדבר היחיד שמפריע לי זה שזה לא מרגיש כמו משחק של ID, המהירות לא שם והסיפור ניראה מוגזם. יותר אהבתי את המשחקים שישנים שלהם שהתמקדו במשחקיות מושלמת וגם הפכו אותם למשחקי הרשת האהובים ביותר בעולם.

  • תגובות 129
  • צפיות 17.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

אני לא רואה משהו מיוחד בו.

בטח יקבל ציון 8 אני כבר חוזה את העתיד ^-^

פורסם

:hizuk:

פורסם

חולק על עמיתי הבאמת מלומדים. :xyxthumbs: לפחות מהטריילרים שהתפרסמו סו פאר..זה נראה כמו הTHEME של בורדרלנדז בגרפיקה משופרת ועם משחקיות של קוויק 2..לא רואה בכלל מה ההתלהבות..משחקים כמו דאוס אקס או ביושוק אינפינט מענינים מצפיה בטריילר.אבל כאן הדבר היחידי שאני רואה זה עוד FPS עם גרפיקה משופרת וכמה גימיקים שמקומם בשנות ה90-(נהיגה בכלי רכב-זה בדרך כלל לא עובד טוב בשוטרים ועכביש מכני..חמוד,אבל רחוק מלמקם את זה במקום של כבוד בוישליסט שלי...)

פורסם

חוץ מגראפיקה טובה ואווירה יחודית - בינתיים לא ראיתי משהו נוסף שיגרום לו להתבלט מעל לשאר, למרות שגם זה יכול להספיק :xyxthumbs:

אני הוא כבר נכנס לVishlist ;)

פורסם

האמת שהוא נראה מעניין .. מקווה שלא תהיה לו בעיה עם שילוב של יותר מדי ז'אנרים, תלוי בהשקעה שנראית ברמה גבוהה מאוד.

בכל מקרה אני אהבתי את כל משחקי id אז Wishlist ? בטח

פורסם

הבעיה היחידה עם המשחק הזה זה שהוא הוכרז לפני כל כך הרבה שנים שמאז כל רעיון שהיה להם הופיע במשחק אחר.

ID יודעים לעשות שוטרים, זה בטוח. הדימיון הרב בין FALLOUT 3 ל RAGE טיפה מפריע, העלילה שלהם בערך אותו דבר רק שאחד הוא RPG והשני הוא FPS. המשחקים אפילו מתחילים אותו דבר :P

פורסם

GAMEPLAY חדש על הנשקים : RAGE: Making of the Arsenal Developer Diary

אגב, הסביבה שמראים במשחק מזכירה את הסרט The book of eli וגם המוסיקה.

פורסם

אני מצטער, אבל זה פשוט נראה מצוין!

פורסם

:o

יוו שיצא כבר!!

פורסם

Bethesda has released the fifth video in their six part behind-the-scenes look at RAGE, and this one discusses “The Enemies” in detail.

Watch below as the team at id Software introduce you to the various enemies players will encounter in the game. They range from mere bandit clans, to dangerous mutants to even high-tech super soldiers designed to kill. Fun.

RAGE releases on October 4 for PS3, Xbox 360 and PC. Watch the video below.

http://www.vg247.com/2011/07/28/rage-behind-the-scenes-video-discusses-enemies/

פורסם

Uprising Trailer HD

http://www.gametrailers.com/video/uprising-trailer-rage/718591

Choice Quotes from John Carmack’s 2011 QuakeCon Keynote

http://kotaku.com/5827924/choice-quotes-from-john-carmacks-2011-quakecon-keynote

  • Rage has been in the pipe for six years. "We invented this genre and we followed it a long ways...Maybe we shouldn't have been quite as ambitious."
  • On Rage: "It really is probably the most enjoyable id game, from my perspective, we've ever made."
  • "I've never been one who played deathmatch for 8 hours."
  • "Everything we envisioned pretty much made it into the game."
  • "I don't have that resolution of imagination that the artists do."
  • "The bottom line is still [on Xbox] it can take 150 milliseconds [to load a single texture]; worst case it may take 15 seconds for every one [in a single level]."
  • Artists at id, after hearing Carmack's explanation of the varying scenarios that might affect the number of polygons they might be able to use: "We want a number."
  • "Go make really cool stuff and I'll figure it out."-Carmack's response to the artists.
  • "It pains me a lot that Microsoft and Sony don't allow us to plug into a keyboard."
  • Blu-ray has worse latency than DVD: "It'll be nice when we don't have that physical element we don't have to be working around or scheduling around."
  • Installing Rage on Xbox 360's hard drive will take 21-22GB of disc space.
  • Despite the PCs being "up to 10 times faster" than the consoles, it's often been difficult to get 60FPS running on PCs because of all the different layers between the games and the hardware.
  • "We're leaning on hardware." Each generation of Intel hardware gets better. "We have Rage running on the Intel [graphics] hardware." "Because it's an integrated memory part, there's no reason that shouldn't be like a console." The memory should be more predictably poke-able, like a console. (If you don't know what that means, don't fret.)
  • There are hacks in all current graphic cards to check if you're playing early Quake-engine games. "There are archeological reasons why PC drivers have the stuff that they do."
  • There are the far-out ideas for future engines like "tracing and splatting an voxels; non-polygonal stuff, but that's not what we're working on now."
  • "We're just using the PC as a muscular console at this point."
  • "I spend a lot of time smiling and being amazed at how much power we have in [modern PCs]."
  • Carmack wishes he had time make a test app for an Atari 2600.
  • On future special effects that might be created using fast Fourier transforms on the entire images: "An almost criminal way to spend all those floating point processes."
  • "We have arguments about the usefulness of post-processing. To have the post-processing go in an muck up all the pixels is depressing in some ways."
  • "You'll try to tell a programmer their operator is error-prone. And they'll say, ‘Only if you're a bad programmer.'"
  • "Any 360 programmers who are listening to this: If you are not using ‘Analyze', you are making a mistake."
  • "There Are lines from Quake in modern games-not doing anything important, but they're there."
  • "I'm not a grumpy old man about kids not programming Assembly."
  • On the idea of another programming challenge: going back to older hardware like the PlayStation 1 and "writing a mail client": "This would be like the Society of Creative Anachronism of programmers."

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים