עבור לתוכן

KSP - האם הם נשארו אותו הדבר?

Featured Replies

פורסם

יש לי שאלה כללית בנוגע ל KSP, האם החברה הזאת נשארה עדין גם היום באחת מהידועות שמשפרים חלקים ומוכרים חלקים ללא רישיונות?

אני מאמין שאין צורך שאני אתחיל להביא דוגמאות מהעבר שלהם ומי הם, אני רק שואל האם גם היום הם כאלו?

  • תגובות 39
  • צפיות 3.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

ומאיפה לנו לדעת ? הרי גם אם מישהו ירצה להגיד שכן הוא חשוף לתביעת דיבה (אלא אם זה בונד89 ואתם יודעים על מי אני מדבר ;D).

KSP וIVORY לא זוכות לביקורות מרשימות במיוחד ברשת לפי האתר www.tluna.co.il וזה כל מה שאוכל לומר.

הייתי בKSP אגב שבוע שעבר. אני אעלה בהזדמנות את השלטים שראיתי בחנות. זה פשוט אגדה.

פורסם

ומאיפה לנו לדעת ? הרי גם אם מישהו ירצה להגיד שכן הוא חשוף לתביעת דיבה (אלא אם זה בונד89 ואתם יודעים על מי אני מדבר ;D).

לא. מי זה בונד89?

פורסם

ומאיפה לנו לדעת ? הרי גם אם מישהו ירצה להגיד שכן הוא חשוף לתביעת דיבה (אלא אם זה בונד89 ואתם יודעים על מי אני מדבר ;D).

KSP וIVORY לא זוכות לביקורות מרשימות במיוחד ברשת לפי האתר www.tluna.co.il וזה כל מה שאוכל לומר.

הייתי בKSP אגב שבוע שעבר. אני אעלה בהזדמנות את השלטים שראיתי בחנות. זה פשוט אגדה.

כן השלטים שהם שמים בחנות.. ממש.. חחח

פורסם

חח כן ההוא לא יתפסו אותו אף פעם! :lol:

פורסם

אילו שלטים? הייתי ולא שמתי לב

פורסם

אחת מהידועות שמשפרים חלקים ומוכרים חלקים ללא רישיונות?

מתי הם היו משפרים חלקים (מה זה בכלל?) ומוכרים חלקים ללא רשיונות (מה?)?

פורסם

חלקים ללא רישיונות? שיפורים? על זה לא שמעתי, שמעתי על שירות דרוש שיפור ודברים דומים אבל כל החלקים שהם מוכרים מקוריים וחדשים, האמתי שהשירות שלהם מאוד תלוי בסניף, אני אישית בזמן האחרון קונה את החלקים שלי בKSP בלבד בסניף רעננה ואני מרוצה עד לגג מהשירות, כבר החליפו לי על המקום כמה פעמים חלקים שהיו לא תקינים וגם בזמנו קניתי מהם 8800GT שהתחרטתי אחרי יומיים ורציתי להחליפו ב4850, מכיוון שהכרטיס היה סגור בקופסא הם החליפו לי על המקום רק בתוספת ההפרש בין ה8800 ל4850..

גם קניתי מהם מסך 2333SW והם התעקשו שאפתח אותו בחנות ואוודא שאכן אין בו שום פגם, גם אמרו לי שבמידה ובשבוע הראשון מתגלה אפילו פיקסל שרוף אחד מחליפים לי את המסך על המקום.

פורסם
  • מחבר

מתי הם היו משפרים חלקים (מה זה בכלל?) ומוכרים חלקים ללא רשיונות (מה?)?

וזו רק דוגמא אחת.

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=10511.0

הרבה שנים שאני בודק את העניין הזה אני רואה תלונות כאלו על KSP, אז אני שואל פה את דעת הקהל האם עדין נתקלים בבעיות מעולם ה KSP?

פורסם

אילו שלטים? הייתי ולא שמתי לב

יש להם על הקירות בערך איזה 10 שלטים וכתוב שם דברים כגון [לאחר שהמוצר נפתח אי אפשר להחזיר או לבטל עסקה] יש שם הרבה תאמין לי

עד כדי כך שזה כבר מצחיק :lol:

פורסם

יש להם על הקירות בערך איזה 10 שלטים וכתוב שם דברים כגון [לאחר שהמוצר נפתח אי אפשר להחזיר או לבטל עסקה] יש שם הרבה תאמין לי

עד כדי כך שזה כבר מצחיק :lol:

מה מצחיק בזה? זה החוק. כל חנות חייבת להציג מדיניות החזרת מוצרים.

פורסם

ומאיפה לנו לדעת ? הרי גם אם מישהו ירצה להגיד שכן הוא חשוף לתביעת דיבה (אלא אם זה בונד89 ואתם יודעים על מי אני מדבר ;D).

:lol:הרגעת אותי אלצ'קו חחחחחחחחחחחחחחחח

בכל מקרה אני הייתי באייבורי עד לפני חודש ככה.

הלכתי לבן אדם ההוא שמוכר תמחשב זה היה מאחורי החנות(סני ב'ש)

הבן אדם מתחיל לתת לי הרצאות שספקי EZCOOL יותר טובים מספקי CROSAIR

:s07::bash:

אחרי זה פניתי לאתר ''תלונה''

הבן אדם זיכה אותי באיזה DOK של 2GB שיש לו מצבי רוח משלו מתי שבא לו לעבוד הוא יעבוד לך ומתי שלא לא :screwy:

פורסם

האמת ש-KSP מאז שהם העפיו את הסעיף של שנה אחריות מקסימום ושאר ההגבלות המפגרות לכל רכיב שלא הורכב על ידם, ומספקים שנתיים ו3 שנות אחריות לרוב החלקים כבר לא נמצאים ברשימה השחורה שלי.

פורסם

דובון, חכה קצת אני אספק לך סעיפים שחורים למכביר מהשלטים האגדיים.

באמת שלא ידעתי שקיימת רשת חנויות עם מגבלות שכאלה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים