עבור לתוכן

Command & Conquer 4 - הכל כאן

Featured Replies

פורסם

w1ck6x.jpg

סדרת Command & Conquer 4 חוזרת אלינו לפרק הרביעי והמסכם של משחק הRTS המעולה הזה.

בדיון הזה נרכז את כל מה שידוע כרגע על המשחק שנמצא בפיתוח באופן בלעדי לPC ואמור לצאת בשנת 2010.

אתר הבית של המשחק:

http://www.commandandconquer.com/cnc4/index.html

מוצג שם כרגע Watch BattleCast Primetime 2.0 Debut - C&C 4 Info!

שכולל הרבה דברים לגבי המשחק החדש והסדרה בכלל.

התחרות לבחירת שם המשחק בעיצומה!

הכנסו לאתר הרשמי והציעו את השם של המשחק.. אולי ההצעה שלכם תיבחר?

העלילה:

Our storyline begins in 2062, 15 years after Command & Conquer 3: Tiberium Wars and the Temple Prime incident that led to the Scrin alien invasion and Kane's "death." In the ensuing years, Tiberium entered its next evolutionary state, rapidly expanding across the Earth and rendering our home world all but uninhabitable; the very fate of the human race hangs in the balance. Just as this sense of impending apocalypse reaches its apex, the always-enigmatic Kane resurfaces and heads straight for GDI headquarters. And this is about how much I can tell you right now without risking my life.

פיצרים:

Command & Conquer 4 will offer two different campaigns for each faction, which can be played solo or in cooperative mode. In addition, the game will have a brand new, five-versus-five, objective-based multiplayer mode for online play.

We've subdivided each of our factions into three upgradable classes. Each class--outside of a few standard units, such as the engineer--consists of an entirely distinct set of units, structures, powers, and upgrades; the equivalent of a full RTS faction.

Our "offense class" is your classic RTS faction, tank-oriented and focused on frontline combat. With the "defense class," however, the emphasis is on infantry, bunkers, and turrets, which lets you build complex defensive grids and really hold down a section of the battlefield. Lastly, we come to the "support class," which is based around utilizing a selection of aircraft and custom vehicles to traverse the environment. Once engaged in combat, support players can fight directly or assist their teammates with a variety of powers and [healing abilities].

It should be noted that while each class has a specialized focus, we are designing all three to be entirely competent as a direct combatant. Whatever class you're playing--offense, defense or support--will be more than capable of taking out your enemies on the battlefield.

המשחק יופץ ללא הגנה כלשהיא (DRM) אבל ידרוש חיבור לאינטרנט כל הזמן ובכל מצב משחק ע"מ למנוע צ'יטים.

החיבור התמידי ישתלב עם הפיצרים החדשים שאמורים לשנות לחלוטין את חווית המשחק של משחק מרובה משתתפים:

Essentially, whenever you play Command & Conquer 4, be it in single-player, co-op, skirmish, or online, you earn experience that collects in your persistent player profile. Within the profile, you use your experience pool to level up your classes, earning new units, structures, powers, and upgrades. Since your profile is persistent across the game, you can then take your new toys and put them to use in any of our game modes.

Beyond the obvious compulsions this adds to the game, the player progression system lets us tackle one of the biggest issues we've encountered as RTS developers. To put it simply, when--as an RTS newbie--you install the game, enter your first match, and find yourself faced with 13 units, 10 structures, and an ungodly number of additional powers and upgrades.

Where do you start?

By having our players enter the game with a limited but carefully chosen selection of units, we create a much smoother learning curve, giving you time to come to grips with our core gameplay systems before we bombard you with added complexity. However, since players are guaranteed to receive a steady drip of new toys, they soon become conversant in the deeper gameplay elements and can compete at a higher level.

Of course, we also want to make sure our more hardcore players gain access to the stuff they want when they want. The better you are at the game, the more quickly you'll advance through the levels. Command & Conquer 4 has more units than any RTS we've ever developed, so we've got more than enough toys to go around.

נלקח מתוך ראיון עם Samuel Bass שהוא הDesigner, storywriter, and campaign lead

סרטונים:

Command & Conquer 4 Exclusive Debut Trailer HD

http://www.gametrailers.com/video/exclusive-debut-command/53140

תמונות:

4sxhrk.jpg

GDI Crawler vs Nod Crawler

9hu9eo.jpg

dwf13t.jpg

רקעים להורדה:

cnc4mainlogo19x12.jpg

1024 x 768

1280 x 1024

1600 x 1200

1920 x 1200

cnc4prowler19x12.jpg

1024 x 768

1280 x 1024

1600 x 1200

1920 x 1200

  • תגובות 128
  • צפיות 19.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

מעקב

פורסם

BattleForge :\

פורסם

BattleForge :\

חס וחלילה, הכותר האחרון שיסגור את יקום הTIBERIUM צריך להיות הכי קרוב למושלמות לסתום את כל החורים, ולא לבנות חורים חדשים, EA גזענים לגבי הקטע הזה אני רק מקווה שלא יהרסו את המשחק, אה כן וSCRIN חייבים לשחק תפקיד יותר מרכזי מCNC3.

פורסם

נקווה שיהיה משחק טוב יותר מC&C3, בעיקר בקטע העלילתי.

... KANE LIVES IN DEATH!

פורסם
  • מחבר

מבחינת העלילה הם אמרו שהם מנסים לחבר את העלילה של כל המשחקים בסדרה ולסיים אותם בצורה חד משמעית.

עוד הם אמרו שזה לא יהיה המשחק האחרון בעולם של CNC, רק משחק הRTS האחרון אז אולי יש עוד סיכוי לrenegade 2

פורסם

50bucks says c&c5 is due to 2012.

EA נמצאים איפשהו בין אבו מאזן לאחמדינג'אד במדד האמינות שלי.

פורסם

מיאו.

פורסם
  • מחבר

I'll take that bet. An expansion does not count as CNC5.

פורסם

אה כן וSCRIN חייבים לשחק תפקיד יותר מרכזי מCNC3.

חוץ מהדיבור הברור מאליו על המלחמה של ה-GDI וה-NOD לא הזכירו את ה-Scrin. יש לי הרגשה שתהיה כאן הפתעה.

המחשבה של לזרוק אותם עבור צבא חדש לא מסתדרת לי. אז יכול להיות שהם טילפנו לחברים מהכוכב השכן כדי שיביאו את הרובים הגדולים יותר.

נקודה נוספת ל-EA:

נקווה שהם למדו (עוד פעם) את הלקח מ-C&C3 ושנזכה לראות צבאות הוגנים, ללא פאץ' חדש לאיזון כוחות כל שבועיים.

פורסם

חוץ מהדיבור הברור מאליו על המלחמה של ה-GDI וה-NOD לא הזכירו את ה-Scrin. יש לי הרגשה שתהיה כאן הפתעה.

המחשבה של לזרוק אותם עבור צבא חדש לא מסתדרת לי. אז יכול להיות שהם טילפנו לחברים מהכוכב השכן כדי שיביאו את הרובים הגדולים יותר.

נקודה נוספת ל-EA:

נקווה שהם למדו (עוד פעם) את הלקח מ-C&C3 ושנזכה לראות צבאות הוגנים, ללא פאץ' חדש לאיזון כוחות כל שבועיים.

RED ALERT 3 מבחינת איזון הוא הכי טוב מכל משחקי CNC, רק חבל שעדיין יש בעיות איזון ולוקח להם המון זמן לסדר את זה, כשיכלו לסדר את זה יותר בקלות.

בכל אופן, אם GDI וNOD נלחמים ביחד זה חייב להיות SCRIN או CABAL או שניהם ומה שנשאר מהעולם, משום מה כמו שאמרת יש לי תחושה שתהיה הפתעה ענקית כאן.

פורסם

אולי זה יהיה משהו חדש....

פורסם

הודעת מעקב. נשמע מעניין -

LazyBoy - היה כבר רמז וטריילר למשחק FPS מסדרת CNC מלבד Renegade, משהו כמו Command & Conquer: Tiberium, גם ביקום של CNC המקורי. מצד שני, חיבבתי את Renegade למרות שהוא לא ה-FPS הטוב ביותר ששיחקתי בו, ואני בהחלט מצפה ל-II.

עריכה: אה אופס רגע - חיפוש בפורום הזה העלה דיון ביטול (גם של LazyBoy) של משחק ה-FPS... באסה.

פורסם
  • מחבר

ההתערבות צמודת מדד? ::)

LazyBoy - היה כבר רמז וטריילר למשחק FPS מסדרת CNC מלבד Renegade, משהו כמו Command & Conquer: Tiberium, גם ביקום של CNC המקורי. מצד שני, חיבבתי את Renegade למרות שהוא לא ה-FPS הטוב ביותר ששיחקתי בו, ואני בהחלט מצפה ל-II.

אין לי בעיה לקחת את ההתערבות הזאת כי הם הולכים לעשות בדיוק את שעשו לHalo - ספין אוף עצבני שממשיך את העולם בזמן שהסדרה המקורית נגמרה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים