חויית קניה בKSP - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חויית קניה בKSP


lubian

Recommended Posts

דיסקים קשיחים מגיעים בשקית אנטי סטטית סגורה הרמטית.

בנוסף הם נתונים ב-"קונכייה"שמגינה עליהם מפני זעזועים.

על המוכר למסור אותם ללקוח בשקית אנטי-סטטית סגורה הרמטית ובנוכחות הלקוח לפתוח אותה ולהדביק על הדיסק הקשיח את מדבקת האחריות.

אם KSP או כל חנות אחרת ניתקעה עם דיסק קשיח ללא אריזה סגורה הרמטית,עלייה להודיע ללקוח ולבקש את הסכמתו לקבל דיסק שהוחזר

(ועל אותו לקוח שהחזיר סחורה לשלם קנס)ולהוריד מעט במחיר.

בשום מקרה אין שום סיבה שתהיה שריטה ואפילו קטנה ביותר על דיסק קשיח.

לא ידעתי את זה, טוב לדעת. אז שני הדיסקים לא היו בכלל בשקית אנטי-סטטית, הם היו בתוך אריזה מפלסטיק בגודל של דיסק והיתה שם גם שקית עם ברגים.

ואנשים לא צריכים להתרגש ולקלל בתגובות, פשוט כנראה היה לי מזל ששמתי לב לפרטים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 86
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

כמה שנמאס לי לשמוע השמצות על חנויות שלרוב לאנשים אין שמץ של מושג בכלום!!!!! :bash:

אני לקוח יותר מ10 שנים ברוב בארץ ואני זוכר מקרים טובים ורעים.

תזכרו בשמיר מחשבים... זה לא כמו שקיבלת שקית פתוחה.

http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-2925815,00.html

דבר שני החברה פותחת כל שקית וכל דבר שמגיע אליה. אתה רוצה לדעת למה?? הסבר בשביל לדפוק עליו מדבקה מזורגגת בשביל שאחרי שתעשה OC תדפוק אותו בקיר ותקפוץ עליו תוכל ללכת לKSP ולבקש אחריות בגלל שהמוצר תקול ולא עובד למרות שאתה השתמשת בו חצי שנה אנסת לו את הצורה. לא רוצה שיפתחו, לא תהיה אחריות. (ברוב החנויות שאני מכיר פותחים.)

KSP זולה מפה אתה אמור להבין שיש לה יותר לקוחות מאשר בכל שאר הרשתות ביחד. מבחינה סטטיסטית אם בממוצע 5% לקוחות הם לא מרוצים אז בחישוב פשוט יצא לך שאם יש לKSP 100K עיסקאות בשנה אז 5000 אלף לקוחות יהיו לא מרוצים. לאומת חברות אחרות שיש להם 1000 לקוחות עם 50 לקוחות לא מרוצים. זה פשוט מאוד.

כשזה נהיה המוני מתחילים לחרבן על זה.

KSP נותנים שירות מצויין אם אתה לא מנסה לדפוק אותם כמו רוב האנשים שעושים פה. ויש לי מספיק חברים שעבדו במעבדות מחשבים וחנויות מחשבים.

לגבי ראשון לציון אני יכול להסכים כי הסניף לא עונה על הצרכים וההתיחסות שם לא משהו אבל היי.. יש שם בחורה יפה וחמודה לאללה.. וגם די מבינה במחשבים.

לגבי מקצועיות.. כמעט בכל חנות שהייתי ועשיתי את עצמי כאילו אני לא מבין כלום.. ניסו לי להכניס מה שיותר נוח להם למכור ולא מה שאני צריך.

אז תעשו טובה בגלל שהחברה גדולה ומצליחה לא צריך לרדת עליהם.

ומה שגם הרבה מאוד לא מבינים... היא הכי גדולה בארץ... ולפני שנה עבורתי בחנויות קטנות כשרציתי לשדרג את המחשב (מקומיות כאלו לא גדולות).

מה מדברר הרבה מאוד מהם התקשרו לברר בKSP אם יש להם את המוצר ואם הם יכולים לשלוח להם אותו.

מה זה אומר? זה אומר שאתה מקבל את המחיר הכי נמוך... רוצה משהו אחר תקנה יותר יקר את אותו המוצר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה שנמאס לי לשמוע השמצות על חנויות שלרוב לאנשים אין שמץ של מושג בכלום!!!!! :bash:

אני לקוח יותר מ10 שנים ברוב בארץ ואני זוכר מקרים טובים ורעים.

תזכרו בשמיר מחשבים... זה לא כמו שקיבלת שקית פתוחה.

http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-2925815,00.html

דבר שני החברה פותחת כל שקית וכל דבר שמגיע אליה. אתה רוצה לדעת למה?? הסבר בשביל לדפוק עליו מדבקה מזורגגת בשביל שאחרי שתעשה OC תדפוק אותו בקיר ותקפוץ עליו תוכל ללכת לKSP ולבקש אחריות בגלל שהמוצר תקול ולא עובד למרות שאתה השתמשת בו חצי שנה אנסת לו את הצורה. לא רוצה שיפתחו, לא תהיה אחריות. (ברוב החנויות שאני מכיר פותחים.)

KSP זולה מפה אתה אמור להבין שיש לה יותר לקוחות מאשר בכל שאר הרשתות ביחד. מבחינה סטטיסטית אם בממוצע 5% לקוחות הם לא מרוצים אז בחישוב פשוט יצא לך שאם יש לKSP 100K עיסקאות בשנה אז 5000 אלף לקוחות יהיו לא מרוצים. לאומת חברות אחרות שיש להם 1000 לקוחות עם 50 לקוחות לא מרוצים. זה פשוט מאוד.

כשזה נהיה המוני מתחילים לחרבן על זה.

KSP נותנים שירות מצויין אם אתה לא מנסה לדפוק אותם כמו רוב האנשים שעושים פה. ויש לי מספיק חברים שעבדו במעבדות מחשבים וחנויות מחשבים.

לגבי ראשון לציון אני יכול להסכים כי הסניף לא עונה על הצרכים וההתיחסות שם לא משהו אבל היי.. יש שם בחורה יפה וחמודה לאללה.. וגם די מבינה במחשבים.

לגבי מקצועיות.. כמעט בכל חנות שהייתי ועשיתי את עצמי כאילו אני לא מבין כלום.. ניסו לי להכניס מה שיותר נוח להם למכור ולא מה שאני צריך.

אז תעשו טובה בגלל שהחברה גדולה ומצליחה לא צריך לרדת עליהם.

ומה שגם הרבה מאוד לא מבינים... היא הכי גדולה בארץ... ולפני שנה עבורתי בחנויות קטנות כשרציתי לשדרג את המחשב (מקומיות כאלו לא גדולות).

מה מדברר הרבה מאוד מהם התקשרו לברר בKSP אם יש להם את המוצר ואם הם יכולים לשלוח להם אותו.

מה זה אומר? זה אומר שאתה מקבל את המחיר הכי נמוך... רוצה משהו אחר תקנה יותר יקר את אותו המוצר.

איזה בחורה? מיטל? כי אם כן פעם אחת היא שאלה אותי למה לעזאזל אנשים באים לקנות בהרבה כסף בשביל מה צריך את זה בכלל (אני בכלל קניתי כרטיס קול)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כה לא רציתי להזכיר את השם האמיתי :-))...

היא נראה לי היחידה שישראלית מקורית שם.. כל השאר די לא משהו.. (למרות שאני בעצמי לא יליד הארץ).

אבל תכלס אם אתה יודע מה אתה הולך לקנות אז סבבה....

אגב לתקנו לקישור הזה ותראו שKSP הם כמות ענקית של לקוחות והיא ממש לא בטוף של התלונות.

http://tluna.co.il/companies/subCategory.asp?catID=46&subCatID=66

וגם מה שרוב התלונות לא מוצדקות בכלל.. חוץ מאחד עם טירטור של חודש.. אבל כמו שאומרים שייט הפנדס.. ובמיוחד ללוזרים :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דיסקים קשיחים מגיעים בשקית אנטי סטטית סגורה הרמטית.

בנוסף הם נתונים ב-"קונכייה"שמגינה עליהם מפני זעזועים.

על המוכר למסור אותם ללקוח בשקית אנטי-סטטית סגורה הרמטית ובנוכחות הלקוח לפתוח אותה ולהדביק על הדיסק הקשיח את מדבקת האחריות.

לא שאני רוצה לפסוק בעד משתמש זה או אחר (ואני לא),

אבל דיסקים קשיחים של מגיעים בתוך קופסת פלסטיק (עם נייר קטן וברגים) וללא אריזה אנטיסטטית אטומה.

דיסקים של למשל מגיעים רק עם שקית אנטיסטטית אטומה ומופצים בתוך קרטון עם קלקר שמחזיק אותם - בכמויות.

המדבקה ברשתות גדולות לא משמשת בלעדית לאחריות אלא לניהול מלאי וחובה שהיא תהיה שם בשביל שאפשר יהיה לנהל את המלאי, דרך הניהול מלאי אפשר להעניק אחריות (סריאל יחודי). עד כמה שאני יודע דיסקים קשיחים מגיעים עם סריאל מהיצרן ובחלק מהמקומות החברה לא מדביקה סריאל משלה אלא משתמשת בסריאל היחודי שעל הדיסק.

בקיצור, מדרך הכתיבה שלך חשבתי שמדובר בבן אדם בעל רקע משפטי מקצועי ואם לא היתי מבין דבר בנושא היתי מקשיב לדבריך בעיניים עצומות :) אבל נראה שלא כך הדבר לכן בתור משתמש ותיק מאוד בפורום הזה אני מבקש:

נא לא להכתיב לקוראים שלנו דברים שהכותב לא בטוח בהם במאה אחוז, נא לא לעשות השלכות של "אם דבר עובד במקום מסויים בצורה מסויימת אז כנראה ככה זה עובד במקום אחר", ונא לא לדבר בצורה מקצועית אם לא באמת קיים ידע אמיתי מאחורי הדברים. יש מילים כמו : לדעתי, אני חושב, נראה לי, עד כמה שאני מבין, לפי שיקול דעתי, מנסיוני וכו' וכו'.. , אפשר פשוט להשתמש בהן.

אם משתמש מסויים או חברה מסויימת פעלו או פועלים שלא לרוחך, יש דרכים אחרות להביע זאת - לא צריך להטעות קוראים בפורום ולהשמיץ עסקים מסויימים סתם בגלל חוסר ידע ואז לגרום לבלגן בגלל שמועות ומידע לא נכון... תאמין לי שלא כייף לבוא לקנות בחנות ואז לשמוע מישהו צועק על החנות ומתחיל להאשים אותה שהיא אשמה במהומות באירן, בהתחממות הגלובלית ובקיומה של בריטני ספירס - והכל בגלל מידע לא מבוסס או שגוי באינטרנט ;D .

בכל מקרה - בידידות :) .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמרתי שהידע שלי מתבסס על עובדות (לא עדכניות 3 שנים ויותר).

פשוט החבר'ה התקדמו וכבר לא עובדים במעבדות כמובן.. אבל כשעבדו האחריות נועלה ע"י המדבקה ברוב.

כשאתה קונה מוצר לרוב יש עליו מדבקה שמעידה על תאריך קניה.. אם היא כמו ברקוד או אם היא מספרית או אפילו נקובה. בפרט בKSP לפני מספר שנים קיבלתי את רוב החלקים פתוחים שמביאים את המדבקה מול העניים שלי ומדביקים. היו מקרים שלא קיבלתי את המדבקה במקום והיא הייתה מודבקת כבר.

אבל כל זה נוהל עבודה רגיל (וזה באמת לדעתי אבל 3 חנויות אני חושב שזה מספיק להבין נוסח עבודה).

כך לדוגמא כשאתה קונה מעבד TRAY שמדביקים לו מדבקה (שצריך להוריד אותה בגלל שהרבה פעמים היא פשוט יושבת קרוב מאוד לחיבור ומפריע למעבר חום אפילו)

המעבדים מגיעים בכמויות בארגזים.

היום רוב הרכיבים שקונים הם ללא אריזה מקורית שמייקרת את הייצור (של האריזה) ואת בעיית מקום בזמן שליחה\העברה של המוצרים לארץ ובתוכה.

אני בטוח שחצי מהאנשים שמבינים פה ראו לא פעם אחד איך שהפועלים פשוט זורקים ארגזים על הריצפה (בזמן פריקה) בלי להתחשבן שזה מעבדים או כל דבר אחר.

וכמו שאני עכשיו יכול לציין בKSP יש בתקנון מאחורי כל חשבונית קניה את כל החוקים ואתה לא חייב לחתום לפני שאתה קראת אותו. וכן אתה מחוייב לבדוק את המוצר בזמן קבלתו אל מפגעים חיצוניים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לקוח יותר מ10 שנים ברוב בארץ ואני זוכר מקרים טובים ורעים.

תזכרו בשמיר מחשבים... זה לא כמו שקיבלת שקית פתוחה.

http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-2925815,00.html

בתור עובד לשעבר של גיבור מחשבים שפשטה את הרגל, אני יודע בדיוק איך עובדת חנות שנתנה מחירים טובים ושירות טכני טוב עד שזה היה מגיע ליבואנים שגם כעסו שאנחנו מוכרים בזול וגם היו אחראיים לעיקובים במסירת הכרטיס ללקוח. (מגיע כרטיס מסך שעושה Artifacts>אנחנו מאשרים>היבואן מסתכל אומר זה נראה לי תקין>מחזיר לנו> אנחנו בהלם).

לא תמיד החנויות אשמות אבל כשיש הצטברות של תלונות אז בהחלט יש ביסוס לדברים. גיבור נפלה אגב בגלל שגורמים שונים רצו שהיא תיפול והפיצו שמועות בכוונה.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3560207,00.html

אגב לתקנו לקישור הזה ותראו שKSP הם כמות ענקית של לקוחות והיא ממש לא בטוף של התלונות.

http://tluna.co.il/companies/subCategory.asp?catID=46&subCatID=66

וגם מה שרוב התלונות לא מוצדקות בכלל.. חוץ מאחד עם טירטור של חודש.. אבל כמו שאומרים שייט הפנדס.. ובמיוחד ללוזרים :lol:

זה כבוד גדול להשוות את KSP לזד מחשבים ולאייבורי :s05:

בKSP יש בתקנון מאחורי כל חשבונית קניה את כל החוקים ואתה לא חייב לחתום לפני שאתה קראת אותו. וכן אתה מחוייב לבדוק את המוצר בזמן קבלתו אל מפגעים חיצוניים.

התקנון הזה נמצא במקרה גם אצלי כדוגמה של חנות שעושה כסת"ח עצבני לכל מקרה שבעולם רק שהיא לא תצא אשמה בשום מצב.

קראת את השורה שאומרת שגם אבק (!) מהווה עברה של הלקוח על תנאי השימוש במוצר (במילים אחרות) ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי פותח הדיון סתם משמיץ ללא בסיס של ממש.

שריטות קטנות על הרדיסק יכולות להיות מזה שהניחו אותו על משהו בתהליך הדבקת מדבקה או שהוציאו אותו מהשקית כדי לקרוא ולהכניס את הקוד למחשב או שהוציאו אותו ממחשב מורכב חדש שמחכה ללקוח כי נגמר להם המלאי.

באמת שלא צריך לעשות סיפור מזה.

אם לא נראה לך אז תבקש אחר או אל תקנה.

להתחיל פה דיון עם כותרת כזאת על דבר שלא עשה לך כלום נראה לי דבר מאוד אינטרסנטי ומגמתי, ואם הייתי צריך לנחש על פי התרשמות אז פותח הדיון כנראה נהנה מכל ההתעסקות בדבר מבחינה כזאת או אחרת, אולי מקצועית אפילו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה כבוד גדול להשוות את KSP לזד מחשבים ולאייבורי כן :s05:

ממש לא, אבל לאומת יותר קטנות ועם כמות תלונות פי 3 בערך זה בסדר גדול.

הלקוח הישראלי אוהב להתלונן.

נותנים לו ארקיט קרח ב10 שקל נמאס בים הוא לא יקנה. ארטיק קרח בקיוסק 5 שקל הוא יקנה וגם אם הוא יהיה נמאס יחשוב סבבה אני ליד הים.

אבל ברגע שהוא יקנה אותו ארטיק בשקל ליד הבית בקיוסק והוא יהיה טיפה נמאס הוא יתחיל לעשות בלגאן.

כי כשמביאים למשהו אצבע הוא רוצה את כל היד ביחד עם כל האשה... ואלקס אתה יודע את זה נראה לי.

אותו דבר עם KSP הם פרוסים בכל הארץ נגישים נוחים מחירים מאוד זולים וכמעט תמיד אתה יכול לקחת את החלק במקום (אם בדקת במחשב לפני הקניה).. אין מה לעשות האופי הישראלי חייב להתלונן על זה....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראיתי שאתם מדברים פה על תשלומים בריבית. לאחרונה KSP ו IVORY עברו לתת 10 תשלומים ללא ריבית (בגלל זה HD4770 עולה שם יותר מ 600 שקל, בשביל שהם יפסידו מזה שאין ריבית).

הבעיה ב KSP היא לא החנות, הבעיה היא חלק מהאנשים שעובדים שם, יש כאלה שהם מאוד טובים ויש כאלה שצריכים להיות בכלא. תגיעו לירושלים ותיראו מה זה מוכרים גרועים :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין מה לעשות ככה זה בכל מקום.

אם תראה חרא ברחוב אלנבי אז ישר תגיד שכל הרחוב חרא??? (למרות שלדוגמא הזאת זה נכון)

אבל אי אפשר להכליל תכלס יש כאלו בכל מקום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין מה לעשות, KSP היא רשת, עובדים בה עשרות מוכרים שונים. זה לא כמו חנות אחת, שאתה מכיר את המוכר שלה, הוא בעל הבית, אתה יודע אם הוא מבין או שהוא סתם חנות שכונתית.

ב-KSP יש מוכרים תותחים שעושים OC למחשב שלהם ומבינים כל דבר שקורה בשוק החומרה ויש מוכרים שבאו לעבוד אחרי ויודעים מה שאמרו להם.

וזה מתאים ב-99.9% לקהל היעד של הרשת - שלרוב הוא לא אותו אחד שנכנס לחנות ושואל איזה סטפינג יש להם במעבדים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין מה לעשות ככה זה בכל מקום.

אם תראה חרא ברחוב אלנבי אז ישר תגיד שכל הרחוב חרא??? (למרות שלדוגמא הזאת זה נכון)

אבל אי אפשר להכליל תכלס יש כאלו בכל מקום.

אין מה לעשות, KSP היא רשת, עובדים בה עשרות מוכרים שונים. זה לא כמו חנות אחת, שאתה מכיר את המוכר שלה, הוא בעל הבית, אתה יודע אם הוא מבין או שהוא סתם חנות שכונתית.

ב-KSP יש מוכרים תותחים שעושים OC למחשב שלהם ומבינים כל דבר שקורה בשוק החומרה ויש מוכרים שבאו לעבוד אחרי ויודעים מה שאמרו להם.

וזה מתאים ב-99.9% לקהל היעד של הרשת - שלרוב הוא לא אותו אחד שנכנס לחנות ושואל איזה סטפינג יש להם במעבדים...

הבעיה היא לא רק סניף כזה או אחר,אלא במדיניות של כלל הרשת כלפי הלקוח.

זאת מדיניות ששמה קצוץ על חוק הגנת הצרכן ורומסת ברגל גסה חוקים כתובים ונורמות התנהגות בסיסיות

ואני לא מדבר על שירות לקוחות מינימאלי שזה כבר הפך ללא רלבנטי גם ברשתות גדולות אחרות כמו אייבורי

אלא על מוסר אנושי בסיסי.

מספיק להציץ בכתב האחריות המגוחך שמופיע בגב הקבלה,כדי להבין שעם האחראיות הזאת אתה יכול מקסימום לנגב את הישבן.

מרגע שחתמת על כתב האחריות (ואידיוט מדופלם מי שעושה זאת )אתה לגמרי נתון לשרירות ליבם של עובדי הסניף.

בעיה נוספת שאנשים לא מודעים לה היא שהאחריות היא לקונה בלבד ולא למוצר וזה מנוגד לחוק ולנורמות המקובלות בענף.

תארו לעצמכם שקניתם בן שנה שעדיין באחראיות ואתם פונים למוסך של היבואן כדי לתקנו ושם אתם מגלים שהיבואן מודיע לכם

שהוא מצטער אבל האחראיות היא אך ורק לקונה המקורי של הרכב ולכן אתם יכולים לחפש מי ינענע אותכם.

זה בדיוק מה שקרה לי עם מחשב יד שנייה שקניתי מלקוח של- KSP (מחשב בן חצי שנה בסך הכול,שהספיק לעבוד אצלי שבועיים וחצי עד ששבק חיים).

במילים אחרות,אל תעיזו לקנות דברים יד שנייה שנרכשו ב-KSP ,מפני שאם הלקוח המקורי יכול לנגב את ישבנו עם תעודת האחריות

אז אתם אפילו לא תוכלו ליהנות מהתענוג המפוקפק הזה.

לחילופין אם קניתם סחורה ברשת הזאת ואתם מנסים למכור אותה בניסיון לשדרג את המחשב,אז מה שתקבלו תמורתה, אם בכלל יהיה עלוב ולא שווה את המאמץ

מפני שכולם כבר יודעים שגם מוצר חדש ושמור ושעדיין נימצא בתקופת האחריות לכאורה,אז הלכה למעשה אין לו שום אחריות כולשהיא.

אלא אם כן כמובן תמצאו פריאר נאיבי שלא מודע לעובדות,אבל אז אתם יוצאים בתור מניאקים על כך שדפקתם אותו ביודעין ומגיע לכם שתענשו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי שאינו מבין במחשבים ואינו מבקש המלצות מחברים או הפורום שלנו לדוגמא רוב סיכויים להידפק.

כל חנות מוכרת דילים ומארזים שלמים.. ומוכרות מערכות מחשב מפלצתיות ב2K כולל מסך מקלדת ופועל שיגיע הביתה להרכיב לך את כל העסק.

אז מי שקונה בזול נדפק בגדול.

בקיצור אם אתה יודע מה אתה מרכיב ומתאים רכיבים הסיכוי שיכול לקרות משהו זה רק בגלל שהחלק היה דפוק או הרסת משהו בעצמך.

במקרה הראשון שהחלק דפוק.. החליפו לי בלי שום בעיות.

במקרה שאתה הרסת מה אתה רוצה עוד...

מערכת מחשב לא מותאמת כמו שצריך וספק ג'נרי שהורג את כל המערכת אפילו שכל זה היה קומפלט בדיל של החנות... בעיה שלך כי אף חברה לא נושאת אחריות עם מה שתעשה עם המחשב.

באמת שנמאס מהמנטליות הישראלית הזה...

לא לצאת פראייר לשלם פי שתיים פחות ולקבל פי 10 יותר... תצאו מהסרט זה לא קורא... רצית מערכת תותחים ב2K ש"ח קיבלת כאב ראש ל3 חודשים הקרובים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...