מה הטיז האולטימטיבי?

Cereal  Killer

מה הטיז האולטימטיבי?  

2232 הצבעות

1. 1. מה הטיז האולטימטיבי?

• תגובות 44
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

בחורה אחת עשתה לי הטיזינג המושלם על ידי חשיפת כל איברי גופה המוצנעים כאשר לא הייתה לי היכולת להגיע ולגעת בהם והמבין יבין למה... ;)

Borat: Some time my sister, she show her vagina to my brother Bilo and say "you never get this, you never get this!" He behind his cage, he crazy-crazy. Everybody laugh. She say "you will never get this!" But one time he break his cage and he "get this" and we all laugh, high five!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Borat: Some time my sister, she show her vagina to my brother Bilo and say "you never get this, you never get this!" He behind his cage, he crazy-crazy. Everybody laugh. She say "you will never get this!" But one time he break his cage and he "get this" and we all laugh, high five!

Very Nice!!!

a-borat3.jpg

לא כשמה שמפריד בינך לבין הבחורה זה שכבה של פלסטיק, ונוזל גבישי פוטואלקטרי... :smile1:

פוי! כאב ביצים!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אהבתי :) זה באמת היה לא רחוק מזה רק שאני לא הייתי בתוך כלוב אלא קשור למיטה! משחק תפקידים כזה וטיזינג מהסרטים :D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

• צור חדש...