עבור לתוכן

מעללי בזק איך הם מרמים אותי -חשוב לקרוא אולי גם אתם סובלים

Featured Replies

פורסם

:pissed:מעלל בזק. :pissed:

1.בתאריך 22.12.08: התקשרתי למוקד שירותי האינטרנט של בזק על מנת לשדרג את חבילת הגלישה שלי מ 2.5MB ל 5MB, ענתה לי נציגת שירות, אמרתי לה שאני מעוניין לשדרג את חבילת הגלישה הקיימת שלי לחבילה מהירה יותר של 5MB , היא נתנה לי הצעת מחיר .כבר פה התחילה הבעיה, הסברתי לה שנאמר לי כמה ימים לפני השיחה ביני לבינה שמגיע לי מחיר טוב יותר מכיוון שאני לקוח קיים אצלם, היא אמרה לי שהיא בודקת וחוזרת אליי עם תשובה. היא חזרה אליי ואמרה לי שהיא תיתן לי את חבילת הגלישה כרצוני באותו מחיר שנאמר לי. אמרתי לה תודה, לאחר שהיא שידרגה לי היא אמרה לי שאני צריך להתקשר לספק האינטרנט שלי גם כן ולשדרג את המהירות גם ל 5MB אמרתי לה תודה רבה, ניתקתי ומיד התקשרתי לספק - 012 . הנציגה ב 012 הציעה לי עסקה מאוד משתלמת במחיר אך אילצה אותי להתחייב ל 18 חודשים . יש לציין שאני לא הייתי מחויב ל- 012 בשום צורה כל שהיא. לאחר מכן אמרתי לנציגה שאני מוכן לקחת את החבילה אפילו שהיא בהתחייבות של 18 חודשים .סגרנו את העסקה והייתי מרוצה מאוד .

יש גם לציין שאת כל השיחות הנ"ל עשיתי דרך הסלולארי בזמן שהותי בעבודה וציפיתי כמובן כשאחזור הביתה אוכל לשבת ולגלוש במהירות שהבטיחו לי וכמובן לקבל תגמול על מה ששילמתי עבורו. אך למרבה הצער נוכחתי לגלות כי אני בכלל לא גולש במהירות של 5MB אלא במהירות נמוכה של 3MB ולפעמים אפילו פחות .ישר התקשרתי לספק האינטרנט שלי - 012 כדי לברר איך זה הייתכן .הם עשו את הבדיקות ואמרו שהכול תקין אצלם ואולי הבעיה היא בבזק. אז מיד התקשרתי לבזק .שם ענה לי נציג שאמר שהוא בודק ומיד הוא חוזר עם תשובה לאחר המתנה של כמה דקות .הוא חזר אליי ואמר שמישהו כנראה לא עדכן טוב את החבילה ששדרגתי ועכשיו זה סודר ושאני ימתין מספר שעות שההגדרות יכנסו לתוקף ואוכל לגלוש במהירות ששילמתי עבורה . אמרתי בסדר וניתקתי. כעבור יום נוכחתי לגלות ששוב הוליכו אותי לשולל. לא קיבלתי מהירות של 5MB לא דובים ולא יער ! האינטרנט נישאר צולע ואיטי .אני אקצר ואגיד שבמהלך החודשים הראשונים שלי אני מתקשר ל - 012 ולבזק וכל אחת מהחברות הללו מאשימות אחת את השנייה במקום לקחת אחריות ולתת לי שירות על מה שעבורו אני משלם .לאחר זמן מה אני כבר התחלתי להשלים עם המצב כי לפעמים היה נדמה שאני כן גולש במהירות של 5MB ולפעמים לא, אך לרוב לא. עברו כמה חודשים ולי לא היה זמן להתקשר שוב ולעבור את השיחות האלו שוב.בגלל ששיחות אלו דורשים ממני עצבים של ברזל .כל סבב הטרטורים + זמן וכסף.

2. בתאריך 21.6.09: התחלתי לחוות בעיה נוספת: האינטרנט התנתק לסירוגין ומסרב להתחבר וזה הולך ובא לפי מצבי הרוח שלו. התקשרתי שוב לבזק - לשירות הטכני שלהם, דיברתי עם הנציג שלהם שאמר לי לאחר בדיקה .שבא אני שוב ממתין שמשהו לא היה מוגדר טוב במערכת ושהוא סידר איזה פרמטר בהגדרות שלי ועכשיו אני אפילו יגלוש מהר יותר .לא האמנתי לזה כל כך מהר כי אני כבר שמעתי את המשפט הזה בעבר. לאחר כמה שעות שוב הבעיה חזרה על עצמה .לא היה לי כוח באותו היום כבר לדבר איתם .יום למחרת בבוקר שאני בא שוב להתחבר לאינטרנט שוב יש בעיה רק שהפעם האינטרנט מסרב להתחבר לגמרי .התקשרתי שוב .ואז עונה לי נציב מהמוקד הטכני שלהם אני שוב מסביר שוב את הבעיה שלי .לאחר בדיקה קצרה הוא מחליט שיש לשלוח אליי טכנאי .

לשמחתי הגיע הטכנאי לביתי אך לא בדיוק עשה את הבדיקה שציפיתי, אך לא התערבתי לו בעבודתו "המקצועית". הוא החליט שכדאי להחליף את המודם בכל מקרה למרות שאפילו לא תרח לבדוק אותו . וכך הוא עשה. יום למחרת שוב חוותי את אותה הבעיה, שוב התקשרתי למוקד הטכני של בזק, דיברתי עם נציג והסברתי לו את כל הבעיות שלי בשנית והוא ביקש ממני לבצע כל מיני פעולות של ניתוק כל הטלפונים בבית פירוק הפילטרים .יש לציין שלא הייתה לי בעיה לעשות את כל הבדיקות הללו רק כדי לפתור אחת הוא לתמיד את הבעיה .רק חבל שבמקום שהטכנאי שבא אליי יום לפני זה היה אמור לעשות את כל הבדיקות האלו הוא ישב לדבר בפלאפון עם חבר שלו .ומה יוצא שאני משלם כסף בשביל לקבל שירות ובסוף לא רק שאני לא מקבל אותו אני הופך להיות טכנאי של בזק שמבצע את הדברים שהטכנאי יום לפני זה היה אמור לעשות .לאחר כל הבדיקות הוא באמת ראה שיש בעיות והוא מתנצל שאין באפשרותו לעזור לי ושיש צורך לשלוח טכנאי שוב, אך אמרתי לו שאתמול היה אצלי טכנאי שלא פתר לי את הבעיות באינטרנט, ולמה אני שוב צריך לחכות ולסבול בינתיים. הוא אמר לי שאין מה לעשות שרק מחר יוכל להגיע אליי טכנאי, ואין מה לעשות שדברים כאלו קורים, ביקשתי לדבר עם אחראי אך הוא סירב בתוקף ואמר שאין כרגע אחראי במשמרת . סיימתי את השיחה בלאט ברירה ולאחר 10 דקות התקשרה אליי נציגה מבזק ואומרת שטכנאי יכול להגיע היום והוא יתאם מולי. שמחתי מאוד ואמרתי לעצמי יופי לפחות מנסים לעזור. ישבתי בביתי וחיכיתי. בצהריים קיבלתי טלפון ובשיחה נאמר לי :" שלום, אני הטכנאי של בזק, אני מדבר אם דני?" עניתי לו "כן" הוא אומר לי "תשמע בדקתי את הנושא שלך ויש בעיה עם הרכזת פה היא לא יכולה לתת לך 5MB אז אני מוריד אותך למהירות של 1.5MB" אמרתי לו: "מה? אבל אני משלם על 5MB ואני התחייבתי ל 012 על 5MB ואני צריך את המהירות הזאת" שאלתי "מתי הבעיה תיפטר?" הוא השיב שצריכים להביא איזה כרטיס מסוים,שבזק צריכה לרכוש אותי רק אז יהיה אפשר לספק לך את המהירות של MB5 ושאלי אותו מה זה חלק שהתקלקל הוא השיב שלו פשוט באזור הספציפי שלך לא ניתן לתת את המהירות שאתה רוצה,נדהמתי לשמע מה שנאמר לי על ידו,מה שאומר שמההתחלה לא יכלו לתת לי 5MB ונתנו לי סתם להתעצבן,לשלם ולעשות טלפונים מיותרים לתמיכה של 012 ואליהם לבזבז כסף על שיחות עצבים וכעסים שיחלו להיפטר מההתחלה. אמרתי לו שזה לא מקובל עליי אבל אני מבין שהוא לא הכתובת. התקשרתי שוב לשירות של בזק, ענתה לי נציגה והסברתי לה את כל השתלשלות האירועים, את כל עוגמת הנפש שנגרמה לי וכמובן את העושק שעשו לי. היא אמרה לי בוא נתקשר לשירות של 012 ונוריד אותך למהירות של 1.5MB .אמרתי לנציגה שאני ממש המום את מתעלמת מכל מה שאמרתי לך עד עכשיו שכל מה שקורה פה הוא באשמתכם ושאתם הונתם אותי והולכתם אותי שולל. אמרתי לה "אני לא מעוניין בזה ובנוסף ב 012 לא יוותרו לי על ההתחייבות שלי כלפיהם, עם כל הכבוד הם מסוגלים לתת לי 5MB וזה שאתם שלא מסוגלים לתת לי ולא הייתם מסוגלים מלכתחילה לתת לי את המהירות שבשבילה שידרתי את המהירות וששילמתי את מיטב כספי, אמרתי לה שמהות שאני מדבר אליה זה לא רק שאני מדבר פה על זיכוי כספי יש פה עניין של הונה ועבודה בעיניים על לקוח שלכם,בקשתי ממנה לשוחח עם מנהל. ופתאום השיחה נותקה. היא חזרה אליי ואמרתי לה שאני מעוניין לשוחח עם המנהל.היא השיבה בשלילה ואמרה לי את הדברים הבאים. שבזמן שנותקה השיחה בינינו היא סידרה כמה פרמטרים ועכשיו אני יכול לגלוש במהירות של 5MB . הייתי בהלם!!! יש לציין שפה הרגשתי איך עושים צחוק מהאינטליגנציה שלי. אמרתי לה שזה ממש מבייש מה שהיא עושה, איך היא משקרת לי בפנים? הרי אם טכנאי שהוא המוסמך לבדוק את הבעיה שלי וקובע שזה לא תקין ולא ניתן לתת לי את המהירות בצורה תקינה והוא חייב להוריד אותי למהירות פחותה של MB1.5 וחוזר ואומר שלא ניתן טכנית לתת לי חבילה הזאת. אז איך את אומרת לי שאפשר ופוסלת את כל מה שקודמייך אמרו ,ושהיא בתוך שתי דקות הצליחה לפתור לי את הבעיה מהמוקד הטכני ושנציג לפניה וטכנאי לא הצליחו לפתור? ביקשתי בכל זאת אחראי והיא אמרה שאי אפשר, ביקשתי שוב ושאלתי מה אין אחראי? היא אומרת שיש אבל אין לה סמכות להעביר לי אותו . אז אמרתי לה אם לך אין סמכות אז למי יש הרי את מטפלת בי? ואם לך אין סמכות אז איך בכלל יהיה אפשר להגיע אליו? כמובן היא שתקה ולא היה לה מה לומר לי, הבנתי שאין עם מי לדבר. סיימנו את השיחה. התקשרתי שוב לשירות של בזק והפעם ישר ביקשתי מנהל לצערי שוב נענעתי בשלילה אבל הנציגה אמרה שהיא תבדוק את כל הנושא ותחזור אליי .לשמחתי זה היה ממש מהר היא חזרה אליי ואמרה שהיא דיברה עם הטכנאי ובאמת שיש בעיה ולא ניתן לספק באזור שלי 5MB בצורה תקינה . חייבים להוריד אותי למהירות של MB1.5,היא שאלה אותי אם אני רוצה שהיא תשנה לי, אמרתי לה שאני לא רוצה ושזה ממש רמאות לתת לי לעבור את כל הטרטורים האלה ולתת לי להאמין שאני גולש ב - 5MB, ביקשתי לשוחח עם מנהל היא אמרה לי אני יעביר אותך למוקד - 199 שם תבקש את המנהל. אמרתי בסדר. היא העבירה אותי והגעתי לנציגה הסברתי לה את כל מה שעברתי בשנית וביקשתי מנהל, היא אמרה שהיא שמעה והבינה אותי והיא הסכימה להעביר אותי למנהל .לצערי המנהלת לא בדיוק נתנה לי תשובות הגיוניות ואפילו הוסיפה חטא על פשע כאשר אמרה שלפעמים יש מקומות שאפשר לתת 5MB ויש כאלו שאי אפשר. אמרתי לה אז איך זה שנתתם לי? היא אמרה שהנתונים היו תקינים כנראה בהתחלה. לפעמים כאשר אנשים אחרים מצטרפים לשירות של בזק אז זה גורע מאחרים את השירות. אמרתי לה את מקשיבה למה שאת אומרת לי עכשיו? אז את נותנת לאנשים לשלם עבור מהירות מסוימת ואת לא יכולה להבטיח לו שאכן הוא יקבל את השירות ששילם עבורו? מה זה שוק? אני לא מדבר עם מוכר עגבניות בשוק אני מדבר עם חברה גדולה שמכבדת את עצמה,ומה גם שזה ממש לא נכון כי מהיום הראשון לשדרוג שלי היו בעיות, כמובן אמרתי לה שלא מספיק שאני צריך לקבל זיכוי על כל החודשים שהייתי מחובר אני עכשיו בבעיה מול 012 שאני מחובר ומחויב אליהם בגללכם ל 18 חודשים.היא ענתה שמבחינתה 012 לא מעניינת אותה זה לא הבעיה שלה אמרתי לה שאם היא נותנת לאנשים שירות של אינטרנט ומודעת לזה שעם משדרגים מהירות אצל נותן התשתית יש צורך גם לשנות את המהירות שלהם אצל הספק כי זה תלוי אחד בשני ולא יכול לעבוד שמשנים את המהירות אצל אחד משני הצדדים. לא היה לה מה לומר איך אומרים שאתה אומר את האמת כפי שהיא קשה להתמודד עם מול האמת שקר בסופו של דבר מתפוצץ .כרגע היא אמרה שהיא בודקת ושהיא תחזור אליי גג עד יום ראשון עם תשובות ואני גם ספקן לגבי התשובות שלה עם חברה כמו בזק מוליכה אותך שולל אז מה עוד יש לומר .אני חייב לציין שאני בטוח שיש הרבה אנשים טובים בחברת בזק שהם בסדר גמור וחלקם נתנו לי שירות מעולה ולפעמים לא היה ביכולתם לעזור לי אבל אין אני מאשים אותם . אני כרגע נימצא במצב שאין לי עם מי לדבר אני חייב את העזרה שלכם.

פורסם

אמממ.... למה נראלך שמישהו הולך לקרוא את היציקה הזאת? לפחות תחלק את זה לפסקאות.

פורסם

תודה שאתה משתף אותנו אבל... בבקשה תחלק לפסקאות, רווחים בין הפסקאות, ניקוד לקראיה קלה וכו..

פורסם

(עבדתי בשירות הטכני של בזק)

1. עצם העובדה שאחת מהשירות לקוחות של בזק אמרה לך שהיא משדרגת לך את המהירות והיא לא בדקה אם ניתן לספק לך את המהירות הזאת איפה שאתה גר זה לא בסדר בעליל! על זה אתה יכול לדבר עם אחראי בבזק בשירות לקוחות ולבקש פיצוי על עוגמת נפש + זמן מיותר ששילמת על מהירות שלא קיבלת.

2. אם לא ניתן לתת לך באמת 5 מגה אז רוב הסיכויים שתוכל לקבל 4 מגה שזה גם טוב (אני גולשת על 4 מגה, אין כזה הבדל...)

3. בקשר להתחייבות של 012, תתקשר אליהם ותסביר להם שבזק עשתה טעות (אתה יכול לבקש מבזק לעשות שיחת וועידה עם 012 שהם יסבירו את הבעיה ויקחו אחריות), ואני מניחה שהמנהל ב-012 ילך לקראתך ויבטל את העיסקה כי יש כאן עניין של נסיבות שלא נלקחו בחשבון. כי הרי ספק לא קשור לתשתית, הוא מספק רק תוכן, מבחינתו כולם יכולים לגלוש על 5 מגה וגם 10 מגה.

אני מכירה את הבעיה שלך, אתה לא היחיד שקרה לו את זה ואני בטוחה שגם לא היחיד שעוד יקרה לו את זה.

הבעיה היא שמרוב שבזק רוצה להרוויח, ומרוב שהאנשים בשירות לקוחות רוצים לעשות כסף על מחירות הם לא בודקות ואומרות שניתן לעשות הכל ושאתה תשבור את הראש. ואז היו צריכים לפנות אליי (בשירות הטכני) ולהתלונן על כך... ואנחנו היינו צריכים להסביר שלא ניתן בכלל לספק את השירות ולמה לא אמרו לך את זה... מבין?

שאתה מדבר עם בזק, תהייה תקיף, תבקש ישר אחראי או מנהל. אל תתן להם לסבן אותך בהצעות וכו'. שהמנהל יגיד לך מראש איזו מהירות מקסימלית אתה יכול לקבל והכי טוב שהמנהל של שירות לקוחות יעלה מישהו מהשירות הטכני (שהם קצת מבינים יותר...) ויבדוק את זה מולו.

מקווה שעזרתי,

אם אתה צריך עזרה נוספת,

אתה יכול גם לפנות אליי בפרטי

מורן.

פורסם
  • מחבר

תודה לך מורן אני מאמין שיש עוד הרבה אנשים שסובלים אבל אני יעשה את כל מה שאני יכול לעזור לאחרים שהם לא יסבלו וגם עם זה יקרה להם הם ידעו למי לפנות אני ממש גם לא הולך לשבת בשקט .

פורסם

תעשה את כל מה שאמרתי לך, אל תדאג הם לא יעשו לך בעיות... פשוט תהייה תקיף ואל תנוע ממה שאתה רוצה!

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים