פורסם 2009 ביוני 1617 שנים שלום !אני זקוק להמלצה על כרטיס טלוויזיה במחיר עד 450+- , שאני אוכל להקליט דרך ממיר של יס או הוט ולהשתמש בלוח השידורים שלהם .תודה .
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.