פורסם 2009 ביוני 1617 שנים בשביל להדפיס דרך WIRELESS מהמחשב הנייד הרחוק אני חייב שיהיה לי ראוטר ?יש לי מודם שמחובר ללטפטופ
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.