פורסם 2009 ביוני 1317 שנים שמתי לב שהאופציה הנ"ל מסומנת בראוטר, ולא הצלחתי להבין את המשמעות שלה. מישהו יכול להסביר בבקשה?האפשרות השנייה היא Full Cone NAT, לסמן אותה או להשאיר כמו שקיים?
פורסם 2009 ביוני 1417 שנים קרא את הפרק TYPES OF NAT כאן -- http://en.wikipedia.org/wiki/Network_address_translation
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.