TeaTime פורסם 2009 ביוני 22 Share פורסם 2009 ביוני 22 ממש לא. הוא איפשהו בין ג'יפורס 3 לג'יפורס 4. כלומר יש לו שיידרים ניתנים לתיכנות (מה שלא היה בMX440) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
stone cold פורסם 2009 ביוני 22 Share פורסם 2009 ביוני 22 זמן תה הוא אומנם במובן מסוים כמו גיפורס 3 חזק אבל בגלל כמות הזיכרון הכללית (רק 64 מגה לכל המכשיר ) הוא חלש יותר משחקים לXBOX הראשון רצו ב480P הרבה פחות מרזולוציה של מחשב מבוסס גיפורס 3 (לפחות אחד נורמלי) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TeaTime פורסם 2009 ביוני 22 Share פורסם 2009 ביוני 22 זו הייתה בחירה של המפתחים, הוא יכל לרוץ גם ב720P ו1080I, אבל בגלל שזה דרש חיבור קומפוננט שהיה צריך לקנות בנפרד, התמיכה בזה הייתה ממש מועטה. בנוסף בגלל שסך הכל הוא היה יחסית חלש, בחרו להציג אפקטים (מים, השתקפויות וכד') על חשבון רזולוציה גבוהה יותר קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
stone cold פורסם 2009 ביוני 22 Share פורסם 2009 ביוני 22 גם ל480P אתה חייב קומפוננט אבל זה לא רלוונטי מה הוא מסוגל ומה לא בפועל הXBOX היה חלש ממחשב מבוסס גיפורס 3 לפחות אחד נורמלי היה לו 64 מגה זיכרון כללי (לכרטיס מסך+מעבד ביחד) כרטיס מסך ש+-גיפורס 3 ומעבד מבוסס אינטל סלרון של 700 הרץ או משהו כזה (פחות טוב משמעותית מפנטיום מקביל ) מפתחים אומנם הצליחו להשיג תוצאות מרשימות יחסית כמו פורט של דום 3 ופורט של HL2 אבל מבחינת כוח חישוב טהור זה היה מכשיר חלש יחסית למחשב משחקים מבוסס גיפורס 3 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TeaTime פורסם 2009 ביוני 22 Share פורסם 2009 ביוני 22 אתה לא יכול להשוות בקונסולה קלוק לקלוק. גם לפס3 וגם ל360 יש 512 מגה זיכרון, וזה ממש לא גורם לבעיות (תנסה להרכיב מחשב משחקים מודרני עם פחות מ2 ג'יגה) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
stone cold פורסם 2009 ביוני 22 Share פורסם 2009 ביוני 22 בסדר יש את עניין התאימות למפרט וכל השטויות האלו אבל אתה לא יכול להגיד שאין הגבלות חומרה ב360\PS3 כי כן יש היום ברוב המולטיפלטפורם מחשב משחקים מודרני מאפשר גרפיקה טובה יותר וזה אחרי כל עניין התאימות גם מבחינת ההגדרות וגם מבחינת הרזולוציה לרוב הקונסולות מוגבלות יחסית למחשב משחקים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TeaTime פורסם 2009 ביוני 22 Share פורסם 2009 ביוני 22 לא התכוונתי שאין מגבלה, רק כשאם מפתחים רוצים הם יכולים. אם מחר יתגלה שאי אפשר יותר לשפר את החומרה של מחשבים, עדיין יקח איזה 4-5 שנים לפחות של התפתחות תוכנתית בלבד לפני שיתחילו להגיע למגבלות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
urib פורסם 2009 ביוני 22 Share פורסם 2009 ביוני 22 ממש לא. הוא איפשהו בין ג'יפורס 3 לג'יפורס 4. כלומר יש לו שיידרים ניתנים לתיכנות (מה שלא היה בMX440)[attachment deleted by admin] קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
BUNNY פורסם 2009 ביוני 22 Share פורסם 2009 ביוני 22 כל הקשקוש החומרתי רלוונטי רק שהדד ליין צפוףכמו שכבר אמרתיאפשר להוציא מחומרה הרבה יותר כשיודעים איך למדל נכון,לצבוע נכון, לשרטט נכון ולהבין נכון את הפיזיקה של האור ללא כל החישובים המטופשים של הריי טרייס שרוצים להכניס בדורות הבאים. אבל מעדיפים להוציא משחק כמה שיותר מהר מאשר שאנחנו נהנה מגרפיקה איכותית. זה הפאק במפתחי משחקים. האופטימיזציה לשיידינג בכל שלב ושלב היא דבר שאפשר לעבוד עליו שבועות וזה לא משנה על איזו חומרה אתה עובד, ברמה המקצועית זה רק אתגר לצוות אבל אפשר לפצח אותו אם עובדים נכון. מפתחי המשחקים לא עובדים לצערי נכון ולא יודעים כיום איך להביא קונספט לידי מימוש בזמן אמרת. וזו אחת הסיבות שקונסולות היום כאלה חזקות.אפשר להתייחס לזה כחוסר מקצועיות של החברות הגדולות ובהעסקת אנשים שאין להם את הכשרון הדרוש.כל אחד יכול לקבל כרטיס מסך חזק ולקרוע לו את הצורה. אתם לא יודעים כמה הרבה יותר אפשר להוציא ממשחק כמו gears of wars הראשון אם היו יושבים עליו עד היום ומוציאים אותו רק בזמן הקרוב. דוגמא טובה למשחק שיודע להכין מציאות מדומה מכלום הוא כל סדרת גראנ טוריזמו. דוגמא נוספת זה משחקי הפלייסטיישן הישנים מאוד שידעו באופן מדהים להוציא הרבה מאוד פרטים מחומרה ממש עלובה. ועוד דבר, גם בלי לתכנת שיידרים שיבצעו חיקויים של פיזיקה אפשר למרוח עלייהם הדפסים שיראו כאילו ולדאוג שהעצמים האלו יהיו תמיד רחוקים מהשחקן, יש כל כך הרבה שיטות לעקוף את זה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
stone cold פורסם 2009 ביוני 22 Share פורסם 2009 ביוני 22 BUNNY אתה שוכח שמאחורי הכל זה עסק אם מגבלות של עסק קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TeaTime פורסם 2009 ביוני 22 Share פורסם 2009 ביוני 22 זה לא בדיוק כמו שאתה מתאר את זה. בסופו של יום הFILL RATE והזיכרון יגבילו אותך, גם אם תעשה את כל הטריקים והאופטימיזציות שאפשר (למרות שהמפתחים רחוקים מאד מהגבולות האלה)בכל מקרה, אני מעדיף משחק פעם בשנתיים מאשר משחק פעם ב4, גם הוא יראה מדהים לזמנו כשהוא ייצא.עריכה: urib, לא הבנתי מה רצית. התמונה שהבאת אומרת בדיוק מה שרשמתי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
urib פורסם 2009 ביוני 22 Share פורסם 2009 ביוני 22 זה לא בדיוק כמו שאתה מתאר את זה. בסופו של יום הFILL RATE והזיכרון יגבילו אותך, גם אם תעשה את כל הטריקים והאופטימיזציות שאפשר (למרות שהמפתחים רחוקים מאד מהגבולות האלה)בכל מקרה, אני מעדיף משחק פעם בשנתיים מאשר משחק פעם ב4, גם הוא יראה מדהים לזמנו כשהוא ייצא.עריכה: urib, לא הבנתי מה רצית. התמונה שהבאת אומרת בדיוק מה שרשמתי.הם זהים לגרסת ה-PC, אין שום דבר מיוחד. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TeaTime פורסם 2009 ביוני 22 Share פורסם 2009 ביוני 22 Similar שווה אצלך לIdentical?הליבה של ג'יפורס3 היא NV20 של האקסבוקס NV22 ושל ג'יפורס 4 NV25. הליבה של ה 440MX היא NV18 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
urib פורסם 2009 ביוני 22 Share פורסם 2009 ביוני 22 Similar שווה אצלך לIdentical?הליבה של ג'יפורס3 היא NV20 של האקסבוקס NV22 ושל ג'יפורס 4 NV25. הליבה של ה 440MX היא NV18אתה נכנס לדקויות יופי... אבל זה לא יתן לקונסולה אקסטרא של פוליגונים על המחשב.תכניסו לראש שהליבה זהה עם כמה טוויקים לקונסולה, לפעמים תוספת זכרון כמו במקרה של XBOX360. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TeaTime פורסם 2009 ביוני 22 Share פורסם 2009 ביוני 22 מה דקויות? אתה לא מבין שאין כרטיס מקביל למחשב? האקסבוקס חזק יותר מגי'פורס 3 וחלש יותר מהג'יפורס 4.ב360 המצב בכלל שונה כי דברים כמו שיש בGPU שלו (10 מגה זיכרון און די, ליבת עזר) לא קיימים בכלל באף כרטיס, ולכן אם הוא מנוצל כראוי הוא יעקוף אפילו 4870. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.