מה עושים עם מחזרים או אקסים לא רצויים של חברה שלכם? - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה עושים עם מחזרים או אקסים לא רצויים של חברה שלכם?


Vega

Recommended Posts

נ.ב. מה הקטע עם התיק פלילי... אה.. פותחים תיק על זה שהלכת מכות? :-\

דווקא אני כבר התחלתי לגזור את הצפורניים בצורה של V הפוך ולחדד את השיניים.. ארר... פארטי פופר.

מבחינה חוקית, כן. אם מ******* רואים אותכם הולכים מכות הם רשאים לעצור אותכם ולחקור. במידה ומישהו ממכם מגיש תלונה על תקיפה המשטרה תפתח תיק פלילי לזה שהתלוננו עליו(גם אם הוא זה שחטף את המכות), וכי הוא צד מעורב בפרשה הוא יוכל להגיש רק קובלנה בסוף החקירה תחת אזהרה ובכל מקרה ישאר לו רישום פלילי גם אם התיק נסגר ללא ראיות. במקרה והם יהיו נחמדים איתכם הם ירשמו את הסיפור כסכסוך/קטטה ואז לשניכם יהיה משהו שאפשר להגדיר אותו גם כן כרישום פלילי.

עריכה: ותתפלא, אם אתה לומד בבית ספר של ממש מופרעים והמורים לא יכולים להשתלט יזמינו משטרה לרסן את האנשים. היה מקרה פעם ששפכו לאיזה ילדה עין, אחרי שאיזה שתי ערסיות שמנות(משהו בגודל של פיל כ"א) הלכו מכות על איזה ערס שהעליב אחת מהן, והיה משהו סוף הדרך. דם נשפח על הרצפה שם. אז הביאו איזה שני מורים(גברים) שינסו לרסן וכשזה לא הלך הגיע משטרה והוציע חלק מאנשים עם אזיקים.

ולפני שאתה שואל: במקרה הזה אני הייתי רק "צופה".

עריכה 2: זה היה דבר ענק! זה פשוט מדהים מה קורה כאשר שלוש שכבות(4 כיתות בכל שכבה!) מצטברים בנקודה אחת - זה היה נראה ממש כמו איזה קרב התאגרפות, רק שהיה להם בתת מודע להשאיר מקום למכות - וערסים התחילו לריב אחד עם השני שהם "מחממים" ובכך מפרים כללים של המכות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

ימים פופולריים

משתתפים בולטים בדיון

ימים פופולריים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...