פורסם 2009 ביוני 616 שנים הם בעיקר היו קשים כי היינו קטנים ולא היה לנו ניסיון. (למרות שאכן יש ירידה כללית ברמת הקושי של משחקים)
פורסם 2009 ביוני 616 שנים בזמנו גם הדמיון שלנו היה הרבה יותר מפותח וידענו להעריך את ערכם של משחקים.עד היום אני משחק SNES למרות שאני מחזיק מחשב שיכול להתמודד עם יותר מזה.
פורסם 2009 ביוני 616 שנים אכן יש ירידה כללית ברמת הקושי של משחקיםמחזק. בעיקר, יש המון דברים שחברות משחקים לא היו מעזות לעשות היום (ע"ע ghosts & goblins, zork, והמשחקים הישנים של Sierra).
פורסם 2009 ביוני 616 שנים נהפוך הואדווקא היום יש יותר עזרה חופשית באינטרנטפעם היית רק אתה או עם כמה חברים היום הם יכולים לעשות דברים קשים מתוך ידיעה שמהר מאוד תהיה לך עזרה.
פורסם 2009 ביוני 616 שנים נהפוך הואדווקא היום יש יותר עזרה חופשית באינטרנטפעם היית רק אתה או עם כמה חברים היום הם יכולים לעשות דברים קשים מתוך ידיעה שמהר מאוד תהיה לך עזרה.אתה מתכוון היום כל ילדון שנתקע נכנס מהר לאינטרנט ותוך 30ש מוריד MONEY TRAINER או מציץ ב WALKTHROUGH ואחרכך הולך מתגאה לפני כל החברה איך הוא סיים לבד את כל המשחק כאילו לא משהו רציני :s05:
פורסם 2009 ביוני 616 שנים הבעיה בנסיך הפרסי המקורי (ששיחקתי בו הייתי בן פחות מ7... לא בטוח כמה) זה שהוא היה עושה צעדים ענקיים בשביל משחק פלטפורמה
פורסם 2009 ביוני 616 שנים מחבר יש מצב שהתבגרנו יש מצב שכבר לא מפתיע אותנו כל מיני ג'אנרים למיניהם...אבל מה שבטוח זה שעלילה קשה למצוא במשחק... וזה מה שמחפשים ברוב..אפקטים טובים ברור שזה טוב גראפיקה טובה זה מעולה... אבל כשאין עלילה כל הפיצ'רים אללו מאבדים מהערך שלהם.אולי באמת הילדים מתלהבים מזה אבל הבעיה שברוב משחק נהיה לפעם אחד וזהו...סתם נזכר בהרבה משחקים שהיה רצון לעבור עוד ועוד... דיאבלו גוטיק אפילו NFS PORSHE היה מעולה...או COD... MAFIA יש עוד הרבה...פשוט ההמשכים שלהם לא כל כך מוצלחים... לא כולם אבל רובם לא.מקווה שדיאבלו יצא בלי בעיות וחוסר פיתוח... לדעתי בליזארד לא תרשה לעצמה זאת.
פורסם 2009 ביוני 616 שנים מחבר payne ברח לי בכלל עלילה נחמדה ביותר קומיקס מצויין... סרט לא משהו LOL....
פורסם 2009 ביוני 716 שנים צריכים לעשות יותר משחקים בקאריביים עם מוזיקה של הקאריבייםהממממממממממ הנה בא לי רעיון על משחק בסגנון אובליביון ומורווינד רק בקאריביים, פירטאים והכל, עם ספינה משלך בין מלא איים, וודו, אוצרות ומה לאאני מניאק אם חצי מהאנשים פה לא יקראו לדמות שלהם guybrush threepwood
פורסם 2009 ביוני 716 שנים עזבו אותכם שטויות, אין כמו Worms World Party.בשנה האחרונה באמת מרגישים ירידה קשה במשחקים.לדעתי לא יצאו הרבה משחקים איכותיים, ובמיוחד משחקים שאפשר להנות מהם.קחו לדוגמה את The godfather 2. מבחינת תכנות? זה באמת מה שנקרא זבל.המשחק פשוט מפוצץ באגים ובעיות, פשוט מפוצץ אין דברים כאלה. ויש עוד משחקים כאלה.COD4 הייתה הצלחה, היה משחק מעולה אחת הטובים שיצאו, ומה? חצי שנה אחרי זה בערך אנחנו כבר COD 5 שנראה שפשוט שוב הזדרזו להוציא. לקחו את COD 4 החליפו מפות, הפכו את הנשקים לישנים ואת האויבים לנאצים ואמרו משחק חדש.ויש עוד הרבה דוגמאות. חבל שהשוק הולך ומדרדר ככה.מה שאכפת לאנשים היום זה לראות פיצוצים יפים, אפקטים של אווירה, וגראפיקה כמה שיותר טובה. המשחקיות פה מאבדת משמעות.
פורסם 2009 ביוני 716 שנים מחבר תולעים תמיד שלטו בנו אני זוכר עוד כשהייתי די צעיר שיחקנו במרובה משתמשים זה היה מצחיק...אגב תזכרו בימים הטובים של QUAKE אני זוכר שממש כיתה שלמה שיחקנו בזה..COD 4 באמת היה מוצלח רק עם בעיה אחת קצר. מאוד קצר... COD 5 לא יכול להגיד עדיין לא קניתי אותו...
פורסם 2009 ביוני 716 שנים תולעים תמיד שלטו בנו אני זוכר עוד כשהייתי די צעיר שיחקנו במרובה משתמשים זה היה מצחיק...אגב תזכרו בימים הטובים של QUAKE אני זוכר שממש כיתה שלמה שיחקנו בזה..COD 4 באמת היה מוצלח רק עם בעיה אחת קצר. מאוד קצר... COD 5 לא יכול להגיד עדיין לא קניתי אותו...ואני זוכר את SCORTCH עם הטנקים (קצת קודם לתולעים) וגם אנחנו שיחקנו כל הכיתה ב QUAKE ובקשר לנושא עוד דוגמא טובה ראו TERMINATOR החדש (המשחק והסרט)
פורסם 2009 ביוני 816 שנים אפקטים והפקה ויזואלית הם כמו קישוטים לאוטו. כמה שהאוטו שלך לא נראה מדהים, אם אין מנוע איכותי בפנים - זו גרוטאה.ולמה אתם מתכוונים במשחקיות? האם זו רק השליטה או כל אפשרויות האינטרקציה והשפעה בין השחקן לסביבה? (שזו ההגדרה שלי).ואם נניח כל המשחקים היו יוצאים בלי באגים בתכנות, האם התגובה הכללית פה בפורום הייתה חיובית כלפיהם? (לי באופן אישי, הבעיה הזו פחות מפריעה, כיוון שלא אכפת לי לשחק במשחק שנה אחרי שיצא ועד אז כבר יש פאטצ'ים).מעניין, כל מי שהתבטא כאן בעד הגרפיקה וריאליזם חזותי, מה טווח הגילאים שלכם? ומה טווח הגילאים של מחפשי הסיפורים?אם להיות כנים אז המשחק לא היה אכזבה גדולה, הוא דווקא היה הצלחה די גדולה מבחינתנו (החברה שאהבו את FO1&2 קצת יותר מובגרים אוהבים תוכן וכו..) הוא היה אכזבה גדולהאבל אם כל הכבוד אנחנו לא הינו קהל היעד של המשחק או במילים אחרות אף אחד לא שם עלינו הכסף הגדול בקבוצת גיל אחרת ואנחנו נשארים עם השאריות זה לא קצת מוזר? כלומר ההיגיון אומר שדווקא לקבוצת הגיל שלנו יש יותר אמצעים ומודעות קניינית...לא?אגב, כבר לפני שנה חיפשתי ברשת ולא מצאתי, יש למישהו מושג על מאזנים של משחקי מחשב שונים? כלומר כמה עלה להפיק למשל FO או את BG או VTM ומשחקים שונים אחרים? וכמה הם הרוויחו במכירות?בעיני, כמובן שיש משחקים לא רעים ואפילו מגניבים מאוד,מקוריים ושכיף לשחק, שבהם הסיפור הוא לא החלק המרכזי, כמו למשל HITMAN , אבל משחק טוב בקטגוריית "הרציניים", בשבילי, הוא כזה שבו העלילה עוקבת אחרי ולא אני אחרי העלילה, כלומר לבחירות שלי יש משמעות והאינטרקציה שלי עם הסביבה היא מקסימלית... כמו למשל בFO2 (ולדעתי אפילו שם היה ניתן לשפר). ברור, שיש שלד עלילתי מרכזי והשלד צריך להיות עשיר, עמוק וטוב, אבל הפעולות שלי טוות את הבשר שעל השלד. זה כולל אפשרויות רבות לדיאלוג וסוציאליזיה עם המוני NPC ושינוי כללי של הסביבה שבה אני פועל. (דיאבלו למשל, הוא מצויין, אבל לא "עלילתי").משחק טוב גם צריך לחדש כל הזמן, מעבר לפריטים או יכולות חדשות, אלא ממש באפשרויות השחיקות (שזה לצערי דבר נדיר, גם בקרב המשחקים העלילתיים המעולים. VTM זכור לי לטובה בהקשר הזה (ובהרבה הקשרים אחרים)).ומי לעזאזל סיים את FO ב-3 שבועות? זה הפסד של כל החוויה. כל היופי זה להוציא למשחק את המיץ ולנסות כל אופציה אפשרית, למתוח את גבולות המשחק והמפתחים.לי, FO2 לקח איזה 9-8 חודשים.לסיום, אני חייב להמליץ על משחק "עלילתי" מעולה אך רווי באגים, שרק לאחרונה, 8 שנים אחרי יציאתו, ובעזרתם של מפתחים עצמאיים (החברה שהוציאה את המשחק פשטה את הרגל (TROIKA)), ישנם פאטצ'ים שפותרים את רוב/כל הבעיות שלו ואפילו מוסיפים תוכן חדש/ישן שהמפתחים המקוריים יצרו, אך לא הוסיפו למשחק , אני מדבר כמובן על- ARCANUM.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.