עבור לתוכן

האם שמתם לב לשינוי במשחקים החדשים? גימרים תכנסו!

Featured Replies

פורסם

הם בעיקר היו קשים כי היינו קטנים ולא היה לנו ניסיון. (למרות שאכן יש ירידה כללית ברמת הקושי של משחקים)

  • תגובות 88
  • צפיות 5.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

בזמנו גם הדמיון שלנו היה הרבה יותר מפותח וידענו להעריך את ערכם של משחקים.

עד היום אני משחק SNES למרות שאני מחזיק מחשב שיכול להתמודד עם יותר מזה.

פורסם

אכן יש ירידה כללית ברמת הקושי של משחקים

מחזק. בעיקר, יש המון דברים שחברות משחקים לא היו מעזות לעשות היום (ע"ע ghosts & goblins, zork, והמשחקים הישנים של Sierra).

פורסם

נהפוך הוא

דווקא היום יש יותר עזרה חופשית באינטרנט

פעם היית רק אתה או עם כמה חברים היום הם יכולים לעשות דברים קשים מתוך ידיעה שמהר מאוד תהיה לך עזרה.

פורסם

נהפוך הוא

דווקא היום יש יותר עזרה חופשית באינטרנט

פעם היית רק אתה או עם כמה חברים היום הם יכולים לעשות דברים קשים מתוך ידיעה שמהר מאוד תהיה לך עזרה.

אתה מתכוון היום כל ילדון שנתקע נכנס מהר לאינטרנט ותוך 30ש מוריד MONEY TRAINER או מציץ ב WALKTHROUGH

ואחרכך הולך מתגאה לפני כל החברה איך הוא סיים לבד את כל המשחק כאילו לא משהו רציני :s05:

פורסם

הבעיה בנסיך הפרסי המקורי (ששיחקתי בו הייתי בן פחות מ7... לא בטוח כמה) זה שהוא היה עושה צעדים ענקיים בשביל משחק פלטפורמה

פורסם
  • מחבר

יש מצב שהתבגרנו יש מצב שכבר לא מפתיע אותנו כל מיני ג'אנרים למיניהם...

אבל מה שבטוח זה שעלילה קשה למצוא במשחק... וזה מה שמחפשים ברוב..

אפקטים טובים ברור שזה טוב גראפיקה טובה זה מעולה... אבל כשאין עלילה כל הפיצ'רים אללו מאבדים מהערך שלהם.

אולי באמת הילדים מתלהבים מזה אבל הבעיה שברוב משחק נהיה לפעם אחד וזהו...

סתם נזכר בהרבה משחקים שהיה רצון לעבור עוד ועוד... דיאבלו גוטיק אפילו NFS PORSHE היה מעולה...

או COD... MAFIA יש עוד הרבה...

פשוט ההמשכים שלהם לא כל כך מוצלחים... לא כולם אבל רובם לא.

מקווה שדיאבלו יצא בלי בעיות וחוסר פיתוח... לדעתי בליזארד לא תרשה לעצמה זאת.

פורסם

מה עם max payne?

עלילה יוצאת מן הכלל.

פורסם
  • מחבר

payne ברח לי בכלל עלילה נחמדה ביותר קומיקס מצויין... סרט לא משהו LOL....

פורסם

צריכים לעשות יותר משחקים בקאריביים עם מוזיקה של הקאריביים

הממממממממממ הנה בא לי רעיון על משחק בסגנון אובליביון ומורווינד רק בקאריביים, פירטאים והכל, עם ספינה משלך בין מלא איים, וודו, אוצרות ומה לא

אני מניאק אם חצי מהאנשים פה לא יקראו לדמות שלהם guybrush threepwood

פורסם

עזבו אותכם שטויות, אין כמו Worms World Party.

בשנה האחרונה באמת מרגישים ירידה קשה במשחקים.

לדעתי לא יצאו הרבה משחקים איכותיים, ובמיוחד משחקים שאפשר להנות מהם.

קחו לדוגמה את The godfather 2. מבחינת תכנות? זה באמת מה שנקרא זבל.

המשחק פשוט מפוצץ באגים ובעיות, פשוט מפוצץ אין דברים כאלה. ויש עוד משחקים כאלה.

COD4 הייתה הצלחה, היה משחק מעולה אחת הטובים שיצאו, ומה? חצי שנה אחרי זה בערך אנחנו כבר COD 5 שנראה שפשוט שוב הזדרזו להוציא. לקחו את COD 4 החליפו מפות, הפכו את הנשקים לישנים ואת האויבים לנאצים ואמרו משחק חדש.

ויש עוד הרבה דוגמאות. חבל שהשוק הולך ומדרדר ככה.

מה שאכפת לאנשים היום זה לראות פיצוצים יפים, אפקטים של אווירה, וגראפיקה כמה שיותר טובה. המשחקיות פה מאבדת משמעות.

פורסם

מה שאמרת לגבי COD4-5 לא תקף מכיוון שאלו 2 חברות פיתוח שונות

פורסם
  • מחבר

תולעים תמיד שלטו בנו אני זוכר עוד כשהייתי די צעיר שיחקנו במרובה משתמשים זה היה מצחיק...

אגב תזכרו בימים הטובים של QUAKE אני זוכר שממש כיתה שלמה שיחקנו בזה..

COD 4 באמת היה מוצלח רק עם בעיה אחת קצר. מאוד קצר... COD 5 לא יכול להגיד עדיין לא קניתי אותו...

פורסם

תולעים תמיד שלטו בנו אני זוכר עוד כשהייתי די צעיר שיחקנו במרובה משתמשים זה היה מצחיק...

אגב תזכרו בימים הטובים של QUAKE אני זוכר שממש כיתה שלמה שיחקנו בזה..

COD 4 באמת היה מוצלח רק עם בעיה אחת קצר. מאוד קצר... COD 5 לא יכול להגיד עדיין לא קניתי אותו...

ואני זוכר את SCORTCH עם הטנקים (קצת קודם לתולעים) וגם אנחנו שיחקנו כל הכיתה ב QUAKE

ובקשר לנושא עוד דוגמא טובה ראו TERMINATOR החדש (המשחק והסרט)

פורסם

אפקטים והפקה ויזואלית הם כמו קישוטים לאוטו. כמה שהאוטו שלך לא נראה מדהים, אם אין מנוע איכותי בפנים - זו גרוטאה.

ולמה אתם מתכוונים במשחקיות? האם זו רק השליטה או כל אפשרויות האינטרקציה והשפעה בין השחקן לסביבה? (שזו ההגדרה שלי).

ואם נניח כל המשחקים היו יוצאים בלי באגים בתכנות, האם התגובה הכללית פה בפורום הייתה חיובית כלפיהם? (לי באופן אישי, הבעיה הזו פחות מפריעה, כיוון שלא אכפת לי לשחק במשחק שנה אחרי שיצא ועד אז כבר יש פאטצ'ים).

מעניין, כל מי שהתבטא כאן בעד הגרפיקה וריאליזם חזותי, מה טווח הגילאים שלכם? ומה טווח הגילאים של מחפשי הסיפורים?

אם להיות כנים אז המשחק לא היה אכזבה גדולה, הוא דווקא היה הצלחה די גדולה

מבחינתנו (החברה שאהבו את FO1&2 קצת יותר מובגרים אוהבים תוכן וכו..) הוא היה אכזבה גדולה

אבל אם כל הכבוד אנחנו לא הינו קהל היעד של המשחק או במילים אחרות אף אחד לא שם עלינו

הכסף הגדול בקבוצת גיל אחרת ואנחנו נשארים עם השאריות

זה לא קצת מוזר? כלומר ההיגיון אומר שדווקא לקבוצת הגיל שלנו יש יותר אמצעים ומודעות קניינית...לא?

אגב, כבר לפני שנה חיפשתי ברשת ולא מצאתי, יש למישהו מושג על מאזנים של משחקי מחשב שונים? כלומר כמה עלה להפיק למשל FO או את BG או VTM ומשחקים שונים אחרים? וכמה הם הרוויחו במכירות?

בעיני, כמובן שיש משחקים לא רעים ואפילו מגניבים מאוד,מקוריים ושכיף לשחק, שבהם הסיפור הוא לא החלק המרכזי, כמו למשל HITMAN , אבל משחק טוב בקטגוריית "הרציניים", בשבילי, הוא כזה שבו העלילה עוקבת אחרי ולא אני אחרי העלילה, כלומר לבחירות שלי יש משמעות והאינטרקציה שלי עם הסביבה היא מקסימלית... כמו למשל בFO2 (ולדעתי אפילו שם היה ניתן לשפר). ברור, שיש שלד עלילתי מרכזי והשלד צריך להיות עשיר, עמוק וטוב, אבל הפעולות שלי טוות את הבשר שעל השלד. זה כולל אפשרויות רבות לדיאלוג וסוציאליזיה עם המוני NPC ושינוי כללי של הסביבה שבה אני פועל. (דיאבלו למשל, הוא מצויין, אבל לא "עלילתי").

משחק טוב גם צריך לחדש כל הזמן, מעבר לפריטים או יכולות חדשות, אלא ממש באפשרויות השחיקות (שזה לצערי דבר נדיר, גם בקרב המשחקים העלילתיים המעולים. VTM זכור לי לטובה בהקשר הזה (ובהרבה הקשרים אחרים)).

ומי לעזאזל סיים את FO ב-3 שבועות? זה הפסד של כל החוויה. כל היופי זה להוציא למשחק את המיץ ולנסות כל אופציה אפשרית, למתוח את גבולות המשחק והמפתחים.

לי, FO2 לקח איזה 9-8 חודשים.

לסיום, אני חייב להמליץ על משחק "עלילתי" מעולה אך רווי באגים, שרק לאחרונה, 8 שנים אחרי יציאתו, ובעזרתם של מפתחים עצמאיים (החברה שהוציאה את המשחק פשטה את הרגל (TROIKA)), ישנם פאטצ'ים שפותרים את רוב/כל הבעיות שלו ואפילו מוסיפים תוכן חדש/ישן שהמפתחים המקוריים יצרו, אך לא הוסיפו למשחק , אני מדבר כמובן על- ARCANUM.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים