בעיות עם הארדיסק סיגייט 750GB חדש מהסדרה 7200.12 - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיות עם הארדיסק סיגייט 750GB חדש מהסדרה 7200.12


Triple-z

Recommended Posts

שלום,

לפני שבוע קניתי את הכונן הבא:

http://ksp.co.il/hmain.php?uin=5472

מאז היו לי כמה בעיות ואני דיי בטוח שמדובר בבעיות בהארדיסק החדש,

דבר ראשון כאשר ניסיתי להתקין 7 RC, נתקלתי במסכים כחולים בהתקנה (בקשר לזה אני לא בטוח שזה קשור לדיסק אבל אני מציין את העניין בכל זאת)

לאחר מכן התקנתי , והכל היה נראה כשורה, אבל בימים האחרונים המחשב עשה ריבוט מספר פעמים, והיום כאשר חזרתי הבייתה אפילו נתקלתי במסך כחול שלאחריו התבצע הריסט.

לאחר בדיקה ב- EVENT VIEWER אני רואה את השגיאות הבאות:

The driver detected a controller error on \Device\Harddisk2\D.

The ESET Service service hung on starting.

איזה בדיקות עלי לעשות לדעת בדיוק מה הבעיה, אני מניח שאני יוכל להחליף את הכונן רק בשבוע הבא והייתי מעדיף להיות בטוח מה הבעיה לפני שאני מחליף..

תודה מראש

עריכה עשיתי כמה בדיקות עם התוכנות המומלצות, אני אישית לא רואה בעיות:20090603215726.png w522.png

20090603215815.png w509.png

20090603220217.png w758.png

20090603220320.png w758.png

יש עוד משהו לבדוק? מה זה יכול להיות??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדקתי עם התוכנה ואכן בבדיקה הבסיסית של SMART כבר יש בעיה כפי שניתן לראות פה:

20090603225336.png w1024.png

ההארדיסק השני שקיבל FAIL זהו ההרדיסק הקודם שבגללו רכשתי את החדש..

איזה עוד בדיקות להריץ שם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא צריך לבצע עוד בדיקות, קיבלת את התשובה שלך.

ואגב, אתה לא ראית משהו חריג בבדיקה של SpeedFan כי אתה לא התייחסת למה שהיה רשום בדף התוצאה, אתה רק התייחסת לברים (Bars). לרוב כשמדובר בכונן קשיח חדש או לא פופולארי אז רשום שלא נמצאו תוצאות של כוננים זהים במאגר, לכן התוצאות לא רלוונטיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנתי, אז אני יפנה את הכונן ויכין אותו להחלפה..

עכשיו הכאב ראש הקטן יהיה לתפוס את KSP ולבדוק אם אפשר להחליף בכל סניף ולא רק בזה שקניתי, מקווה שהם לא יעשו בעיות..

שאלה נוספת, האם יש לך נסיון עם שימוש בתוכנה נורטון גוסט 14? הכנתי גיבוי של המערכת ורציתי לדעת אם כדאי להשתמש או שזה עלול לעשות בעיות אחכ כאשר אני ישים את האימיג' על הכונן שהוחלף?

אין לי נסיון עם התוכנה ורציתי לדעת אם זה מומלץ או לא (אולי תוכנות אחרות דומות?) זה פשוט יחסוך לי הרבה עבודה אח"כ..

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

סליחה על ההקפצה, אבל עדיין באותו נושא, קיבלתי הרדיסק חדש מ-KSP אחרי לא מעט מריבות איתם ובעיות רבות (החוצפנים שחזרו את המידע מהדיסק ששלחתי לתיקון, ויום אחד מישהו מתקשר אלי שהוא קיבל את ההרדסיק ששלחתי להחלפה.. אני יכול להרחיב אם זה מעניין אבל זה לא העיקר)

אני דיי עמוס בתקופה האחרונה אז גם לא יצא לי להתעסק עם זה אבל שוב ההרדיסק החדש שקיבלתי, מקבל SMART FAIL כאשר אני מריץ עליו בדיקת SMART בתוכנת SEATOOLS...

ממש אין לי כח להתעסק איתם שוב, מה עושים? האם בטוח שבעקבות הבדיקה הזאת הכונן לא תקין? יש עוד בדיקות שעלי לעשות? אולי במחשב אחר?

ראוי לציין שעכשיו אני עובד על ההרדיסק החדש בתור ההארדיסק הראשי כאשר שחזרתי אליו בגוסט את המצב שהיה לפני ששלחתי את הכונן להחלפה, עם , ועוד לא היו שום בעיות (עובד איתו רק כמה שעות בנתיים)

אשמח לעזרתכם

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חח סיפור מצחיק :lol: ,בכל אופן בחזרה לעניין

ההודעת שגיאה אומרת שמדובר בבעיה בבקר

SATA של הלוח אם ולא בדיסק קשיח עצמו

ולדעתי זה שהחלפתה אותו ועדיין נכשל

בבדיקות רק מוכיח את זה,אני ממליץ לך

לבדוק אותו במחשב אחר אבל לדעתי

זה בעיה בלוח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואלה יש מצב, לא חשבתי על זה

כי באמת כל הארדיסק SATA שבדקתי לא עובר את הבדיקה ואילו IDE שמחובר אכן עובר

במידה והבעיה אכן בבקר בלוח, מה אני יכול לעשות?

האם זה יכול להיות קשור להגדרות ביוס כלשהן?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במידה והבעיה אכן בבקר בלוח, מה אני יכול לעשות?

האם זה יכול להיות קשור להגדרות ביוס כלשהן?

להחליף את הלוח או לקנות כרטיס בקר SATA

בעקרון כל עוד הSMART מופעל בביוס אין שום

סיבה שיכשל בבדיקה אלא אם זה בעיה בדיסק

קשיח או הבקר (ורוב הסיכויים הבקר במקרה הזה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...