The Sims 3 - הדיון הראשי - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

The Sims 3 - הדיון הראשי


David_Beckham

Recommended Posts

93649881672front.jpg

המשחק הוא השלישי בסדרת המשחקים The Sims. בדומה למשחקים הקודמים, מטרת המשחק היא להקים משפחה, לדאוג לצרכיה ולהפוך אותה למאושרת וגדולה. תצטרכו לעמוד בקשיים רבים - קשיי אופי, קשיים כלכליים, קשיי מראה ועוד. תצטרכו למצוא למשפחתכם עבודה, תחביבים, כישורים וכמובן, הדבר הכי חשוב - אהבה. תוכלו ליצור משפחה מורחבת, תוכלו להזמין ידיד/ה אליכם הביתה ולפתח איתו את הקשר ולבסוף תוכלו להזמין אותו לגור איתכם ואפילו לבצע איתו יחסי מין ולנסות להביא תינוק לעולם. בנוסף לכל הכתוב למעלה, יתווספו למשחק הפעם אפשרויות רבות נוספות שיפורטו בסעיף הבא.

בדומה למשחקים הקודמים, מטרת המשחק היא ליצור דמויות אמיתיות - אנשים, לגדל אותם בבית, לדאוג לצרכים הבסיסיים שלהם, לפתח מערכות יחסים, להקים משפחה, למצוא עבודה ובקיצור, לנהל מלמעלה חיים של משפחה. בנוסף לאפשרויות המצויינות שהיו במשחקים הקודמות, יצטרפו כל מיני אפשרות חדשות למשחק השלישי בסדרה: אפשרות יצירת השחקן תהיה מורחבת וגדולה בהרבה. יהיה מגוון ענק של מאות צבעי עור, צבעי עיניים, סגנונות לבוש וכו'. עוד אפשרות מאוד מעניינת שמתווספת במשחק הזה, היא האפשרות לשלוט ולדעת יותר על אישיותו של השחקן. אם במשחקים הקודמים יכולנו לדעת דברים בסיסיים על הדמות ולא היה ניתן לשנות אותם, כיום ניתן לדעת פרטים מדוייקים עליה וניתן לשנות את אופייה באמצעות פעולות, אימונים וחינוך. דברים רבים יתווספו למשחק - דוגמא לאחד מהם היא הפסיכולוגיה, הדמות תוכל לסבול ממצב נפשי נמוך, והיא תוכל לטפל בכך ע"י פסיכולוגים לדוגמה שישפרו את הביטחון העצמי. עוד אפשרות מאוד מעניינת שתתווסף למשחק, היא האפשרות להחליף מקומות במהירות אדירה. לדוגמה: אתה יכול להיות עם הילד בבית הספר, ופתאום לבדוק מה שלום האב בעבודה, וכעבור חצי דקה לבדוק מה שלום האם בבישול ובניקיון הבית. ניתן יהיה לקנות חיית מחמד ולאלף אותה באמצעות ספרים מיוחדים שיוקדשו לכך. השכנים יהוו חלק נכבד מן המשחק, והם ייזמו ערבי גיבוש ופעילויות מחוץ לעיר עם שכניהם. עוד אפשרות מעניינת מאוד שתתקיים במשחק הזה, היא להכניס את הזקנים והלא תורמים שבקבוצה לבית אבות תמורת תשלום, ובחירת פעילויות בשבילם שם. עוד אפשרות שנוספת בגרסה הזאת, היא אפשרות הניתוחים - אפשר לעשות ניתוחים במקומות שונים בגוף על מנת לשפר את המראה, זאת כמובן בעבור תשלום. הגרפיקה במשחק הזה תהיה טובה בהרבה מאשר במשחקים הקודמים, המשחק יתבצע בתלת מימד ברזולוציה גבוהה כאשר הדמויות ייראו מציאותיות מאוד. במשחק יהיו מטרות רבות, חלקן קלות וחלקן קשות להשגה, אשר יהפכו את המשחק למעניין ויגרמו לנו לשחק בו זמן רב מבלי להשתעמם. כמו שראיתם, אפשרויות רבות יתווספו למשחק ויעלו אותו בכמה רמות מעל למשחקים הקודמים.

77273070.jpg

47369437.jpg

23987117.jpg

55271902.jpg

דרישות מערכת :

FOR XP

* (Service Pack 2)

* 2.0 GHz P4 processor or equivalent

* 1 GB RAM

* At least 6.5 GB of hard drive space with at least 1 GB additional space for custom content

* 128 MB Video Card with support for Shader 2.0

FOR VISTA

* Windows (Service Pack 1)

* 2.4 GHz P4 processor or equivalent

* 1.5 GB RAM

* At least 6.5 GB of hard drive space with at least 1 GB additional space for custom content

* 128 MB Video Card with support for Shader 2.0

טריילרים :

http://www.gametrailers.com/game/the-sims-3/9210?show=Trailers#Content

האתר הרשמי :

http://www.thesims3.com/

GameSpot - 9.0

IGN - 8.9

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 54
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משחק מעפן

משמעמם ברמות

מיועד לקהל בני 45

תחסכו לעצמכם את הכאב ראש ותתרחקו

מישהו ביקש המלצה על המשחק?

מישהו שאל לאיזה קהל יעד הוא מיועד?

אתה לא אוהב,אל תשחק,בבקשה,אבל אל תזהם תדיון שפתחו ומגיבים בו אנשים שכן אוהבים את המשחק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה רוצה להביע דעה,תביע. לא ככה עושים את זה.

לא אהבת? סבבה,תנמק,תסביר,תכתוב,תעשה משהו.

לזרוק שורות ילדותיות וחלולות סטייל "משחק מעפן" זו לא הדרך להביע דעה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה תלוי למי משמעמם ולמי לא .

אני למשל משחק בזה מידי פעם אם משעמם לי .

ואחותי משחקת בזה המון .

אבל המשחק הזה הוא מצחיק .

חחח עד שהשקעתי במשפחה הבעל והאישה עבדו בצבא ,

אחרי זה אמרתי לבעל שילך לתקן את הטלויזיה אחרי שהוא תקע בה שעה את המברג היא נשרפה והוא ביחד איתה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שמעניין אותי זה בפועל איזה מחשב כן יריץ את המשחק בצורה נורמלית, בלי סחבת ו slow motion - אני רוצה לקנות את המשחק לאחותי הצעירה, אבל יש לה מחשב די חלש ואני לא בטוחה שבאמת הדרישות שהם מציגים פה הן מציאותיות. הדרישות שהוצגו פה הן המינימום אני משערת?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בטוח שאלה דרישות המינימום.

עם המעבד לא תהיה בעיה,אני מניח,מכיוון שנדרש פה מעבד בן 6 שנים..לגבי כרטיס המסך,כל כרטיס מסך בשלוש-ארבע השנים האחרונות(לא מובנה)היה בעל לפחות 128 מגה ושיידר 2..

אין לי מושג איך המשחק ירוץ על מחשב כזה,אבל אם להאמין להן אז אני מניח שכל מחשב שנקנה בשלוש-ארבע שנים האחרונות אמור להריץ את המשחק הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה זה אומר שהמשחק תוקע את המחשב וצריך לעשות ריסט??

שום משחק לא תוקע לי את המחשב אפילו קריסיס לא, רק המשחק הזה לפעמים אחרי חצי שעה ולפעמים אחרי 5 שעות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המשחק לא מפותח על ידי MAXIS, לא יודע מה הקטע של EA אבל הם העבירו את SIMS ל BLACK BOX שעד היום פיתחו את NFS ואת NFS העבירו לחברות אחרות :screwy:

בכללי 3 הוא שיפור של 2. שינו הרבה דברים שאנשים לא אהבו קודם, עשו את המשחק קל יותר למחשבים, אפשר ללכת בעיר ולא צריך כמו קודם לשבור את הראש בשביל לצאת מהבית. בכללי יותר טוב מ 2 אבל הם הגזימו. המשחק מגיע עם 1/3 ממה שהיה ב SIMS 2 בלי תוספות. יש רק 2 מפות ולא 3 כמו קודם והמבחר של החלקים לבית קטן בצורה נוראית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

MAXIS מעשית התפרקה כי וויל רייט לקח את המתכנתים הראשיים והקים סטודיו משלו(אם אני לא טועה הוא בכל זאת מקבל איזושהי תמיכה מEA),וBLACK BOX זה סתם אחד מהמפתחות הפנימיות בEA שהיית קיימת כבר הרבה זמן,וקיבלה שם "משלה" בשנים האחרונות כתוצאה מרה-אירגון פנימי של EA..אין לדעת איזה משחקים הסטודיו הנ"ל פיתח בעברו בעבור EA.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המשחק מגיע עם 1/3 ממה שהיה ב SIMS 2 בלי תוספות. יש רק 2 מפות ולא 3 כמו קודם והמבחר של החלקים לבית קטן בצורה נוראית.

צורה נוראית זה לא מילה , אבל כמובן שזה לא המילה האחרונה ברור שיצאו לפחות 5 תוספות עם הזמן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

BLACK BOX מפתחים את כל משחקי NFS משנת 2002, לאחרונה הם אוחדו עם EA CANADA. בנוסף היו להם כמה משחקים אחרים כמו 007 ו SKATE 1/2 אבל בכל זאת ידועים יותר בגלל NFS.

בכל זאת הבחירה לתת להם את SIMS מוזרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...