איך אפשר לבטל את הציפצוף כל כמה שניות בהקלטות בנוקיות +העברת הודעות מהמכשיר לסים - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך אפשר לבטל את הציפצוף כל כמה שניות בהקלטות בנוקיות +העברת הודעות מהמכשיר לסים


ofirr

Recommended Posts

איך אפשר לבטל את הציפצוף כל כמה שניות כשאני מקליט שיחה? הבנתי שזה קיים רק בנוקיות.

ואיך אני מעביר הודעות נכנסות מהמכשיר לכרטיס סים ו/או למחשב?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין אפשרות לבטל דרך הגדרות המכשיר את הצפצוף שמתרחש כל 5 שניות בזמן הקלטת השיחה. הפתרון היחיד הוא להתקין תוכנה כמו Total Recall או Advanced Call Manager על מנת להעלים לחלוטין את הצפצוף.

אני לא מכיר אופציה להעתיק אופציה להעתיק הודעות מזכרון המכשיר אל זכרון הסים (ניתן לעשות זאת להפך) ואני גם לא רואה סיבה הגיונית לעשות זאת. כדי להעביר הודעות מהמכשיר אל המחשב אתה צריך להשתמש ב- Suite.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל תודה רבה על המענה .

לגבי תוכנת הקלטה, אפשר הסבר/פירוט מה ההבדל בין שני התוכנות? או הפניה להורדה/מידע עליהם? המלצה שלך לא אמצא באף אתר אחר.

אין לי כבל (ולא קיבלתי אחד כזה) בין הפלאפון לUSB, העתקת תכנים מהפלאפון למחשב וההפך מתבצעת ע"י מתאם בלוטות' ועם התוכנה שלו.

אפשרי להשתמש בתוכנה פיסי סיוט עם המתאם או שחוב עליי לקנות כבל כזה יקר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני משתמש ב-Total Recall על נוקיה E51 והיא מצוינת - התוכנה מקליטה שיחות יוצאות ונכנסות, איכות הסאונד טובה מאוד (אם מגדירים לתוכנה לשמור את ההקלטה בתור קובץ WAV), התוכנה מקליטה ללא שום צפצוף גם אחרי מספר רב של דקות וניתן להפעיל אותה ברקע ולהגדיר אותה להקליט שיחות שחייגת או קיבלת ממספרים ספציפיים בלבד וגם להפעיל ולבטל הקלטה בלחיצת כפתור.

לגבי ADM קיבלתי מספר המלצות טובות מחברים שמשתמשים בתוכנה עם מכשירי סימביאן אחרים אך לא יצא לי לנסות אותה ואני לא יודע בדיוק איך עובדת ואילו שיחות היא מסוגלת להקליט (התוכנה משמשת בעיקר כתוכנה לסינון שיחות ומשיבון פנימי).

אני אישית עובד אך ורק עם כבל ואיני יודע כיצד לבצע העתקת קבצים דרך ה-BT והאם אכן ניתן להתקין תוכנות דרך ה-BT, להערכתי זה אכן אפשרי אך אין לי מידע מדויק.

עדכון חשוב: התוכנה שהתכוונתי אליה בהודעה הראשונה שלי היא Ultimate Voice Recorder והיא אכן מאפשרת לבצע פעולות דומות לאלו של Total Recall.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...