עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מבקש עזרה באיתור תקלה

Featured Replies

פורסם

שלום

יש לי בעיה של ניתוקים כל כמה דקות. אני מחובר דרך הכבלים (HOT) ויש לי מודם של THOMSON . המודם מתחבר לנתב אדימקס

6104, נתב ישן, חוטי. מה שקורה הוא שבימים האחרונים החלו אצלי ניתוקים בתדירות גבוהה, ממש כמה פעמים בשעה. אני עושה RESET

למודם ולנתב ע"י ניתוקם ממקור הזרם, המערכת חוזרת לעבוד עד הניתוק הבא. האם ישנה דרך לאתר את התקלה? האם ניתן לבדוק

ולהגיע למסקנה שהתקלה הינה במודם או בנתב? האם ישנה איזו תוכנה לאיתור תקלה ואם כן, איזו? אשמח לעזרתכם, שכן זה מוציא אותי מדעתי.

תודה.

פורסם

הנתוקים מתרחשים בשעה שמופעל עומס על הנתב (תוכנות P2P כמו אימיול ושות' ) ?

אם כן, תנסה להוריד את מספר החיבורים בתוכנה ל-50 ותראה אם הניתקוים ממשיכים.

אם אין קשר בין עומס לניתוקים - תנתק את הראוטר, ותחבר את המחשב ישירות למודם. תעבוד ככה כמה שעות (בהתאם לתדירות הניתוקים).

אם יש ניתוקים - הבעיה במודם (או בתשתית), אם אין - הבעיה בנתב.

פורסם
  • מחבר

קיבלתי.

מה שאתה כותב נשמע הגיוני.

איך אני מחבר ישירות את המודם למחשב? אני לא מדבר על החיבור הפיסי של להעביר את הכבל - את זה אני יודע

מה שאני שואל הוא איך אני מתקשר דרך המחשב? האם צריך חייגן או מה לעשות? אני מחובר דרך נטויזיון

תודה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.