2243BW של סמסונג הגיע כמה שאלות - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

2243BW של סמסונג הגיע כמה שאלות


Patriarch

Recommended Posts

טוב אז בעקרון המסך הגיע(עם סטנד מלא !) בלי פיקסלים מתים עד כמה שבדקתי עם בצבעים שונים על כל המסך ובעקרון נראה טוב

(החנות אגב פנדס והשירות לא רע בינתיים המחשב מFOX מתעכב למרות שאני מבין שהם עוברים איחוד עם TMS עכשיו אז אולי זה מעכב אותם למרות שהזמנתי את המחשב 3 ימים לפני המסך אם כי כנראה שוב זב מחשב וזה מסך )

אז ככה : איזה עוד בדיקות כדא להעביר את המסך?

אוקי והנה ביקורת - דבר ראשון המסך מתנדנד מעט אצלי הוא עומד מול קיר אבל הייתי לוקח את זה בחשבון למי שזה לא ככה

דבר שני החיבורים לחשמל פורט וכו' קשים מאוד להשגה לקח לי קצת זמן למשש את המקום עד שהצלחתי לחבר וגם החשמל לא ממש נכנס בקלות ועד שלא הכנסתי אותו היה מהמקום מעין רעש חשמלי כזה שעבר אחרי שניסיתי להדק את העסק.

העיצוב מינימליסטי אין מקשים אלא צריך לגעת במקום מסויים כדי להשתמש בהם ולפתוח תפריט וכו' (הרגישות של זה גבוהה מאוד מאוד ככה שדיי קל להדליק ולכבות את המסך וגם בטעות) אני אוהב אותו בעקרון אבל אנשים אחרים יעדיפו אולי עיצוב יותר "גלוסי" כמו T220 והעיצוב הזה עלול להראות "זול" לכמה עם כי המסך עצמו לדעתי יפה מאוד (אגב הפאנל הוא מט)

הארגונומייה נראת בסדר למרות שהמסך הנ"ל לא תמיד מגיע איתה (היה פה נושא שמישהו התלונן על סטנד סימפל אני הייתי מוכן להמר כי ארגונומייה היא רק תוספת ואני לא מתכוון לשחק איתה הרבה)כיוונתי את המסך על גובה קצת כדי לא להתכופף כל הזמן אני מניך שזה יחסל לי כאבי גב בעתיד אם כי יש איזה סיכה שהיה צריך להוציא ולא בדיוק עושה שום דבר אחרי זה(כנראה אצל כל המסכים)

בקשר לצבעים אל תשאלו אותי בגלל שיש לי פלוטרס בעין על לבן בבהירות ממוצעת הורדתי אותה למינימום וגם קצת קונטרסט בעקרון חוץ מהקצוות עצמן בזוויות מסוימות המסך נראה יחסית חלק בלי הקטע שיש לפאנלים TN עם תאורה לא שווה בהאה גבוהה צבע שחור נראה קצת כמו טלווויזיה עם שלג ממש ממש חלש למרות שזה נראה ליכי בדקתי עם החיבור האנלוגי בלפטופ בכל אופן אני מתאמץ ולא רואה את זה עכשיו.

בעקרון כסף מבוזבז היטב החיסרון הכי גדול שראיתי עד כה זה הבעייה להגיע לחיבורים בכל אופן בקצת זמן ששיחקתי איתו הוא היה מאוד נוח וזה 780 שקל מבוזבזים היטב!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בארץ כנראה זה מעורבב וזה הימור.... המסך טוב בעקרון הוא שווה את הכסף (אגב 900 ש"ח בקבלה היה רשום בלי מע"ם והיה לי איזה חור בזכרון )

אני מניח שאפשר לדבר עם החנות שזה חשוב לך ואולי הם ידאגו להזמין מהמלאי אם יש סטנד מתאים . (אני הייתי מודע לזה פשוט מבחינתי גם הפשוט היה בסדר)

איפה עוד ב900 שקל מקבלים מסך עם ארגונומיה מלאה 22'' ותמונה יחסית איכותית?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...