מחפש פתרון לשמיעת מוזיקה במים - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש פתרון לשמיעת מוזיקה במים


Greave

Recommended Posts

שלום חבר'ה,

כאמור בכותרת, אני מחפש למצוא פתרון לשמיעת מוזיקה תוך כדי שחייה. ההשקעה הכלכלית בנושא היא בסביבות ה-500 שקל. למיטב הבנתי יש לי שתי אפשרויות - האחת - קניית מארז עמיד למים ל- Classic הנוכחי + חדשות עמידות למים, והשנייה קניית מכשיר חדש. אשמח לשמוע דעות בנושא.

תודה לעונים,

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

http://www.h2oaudio.com/shop/product.php?productid=33

http://www.h2oaudio.com/shop/product.php?productid=43

;)

מעבר לזה לא בטוח אם הם שולחים לארץ, הייתי מנסה למצוא או בגוגל עוד מוצרים או באיביי, ואני דיי בספק אם מוכרים דברים כאלו בארץ. אולי כן, הקייס יהיה קשה למצוא לדעתי, אם בכלל קיים אחד בארץ. שיהיה בהצלחה בכל אופן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדרישה היא אטימות באפקטיביות במסגרת התקציב?

הייתי לוקח נגן פשוט וטוב, סגנון סנסה קליפ או אפילו אחד מחיקויי השאפל הזולים (הרי אתה לא מתכוון באמת להכנס לתפריטים ואופציות במהלך השחיה), 100-150 ש"ח ועושה איתו משהו כזה:

http://www.5min.com/Video/How-to-Make-a-Waterproof-MP3-Player-Pt-1-5407

לא אלגנטי אבל אפקטיבי. משאיר לך כסף לזיגריות ולאזניות עמידות למים טובות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אממ, אני חושב שאני לא הולך להשקיע זמן באטימות נגן שגם ככה כנראה תהיה מוטלת בספק. בעניין קניית הקייס - אם צריך אוכל להזמין מחו"ל - אבל השאלה היא - האם זה שווה את זה? כלומר, היה למישהו ניסיון פה עם העסק הזה? כמה מסובך עניין ההרכבה והפירוק? כמה נוח השימוש בנגן עם הקייס? וכו'.

בעניין אחר, מצאתי פתרון זמין כאן בארץ, אך מריח טיפה מסריח.

http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=26107

על פניו נראה לי בסדר, מכיוון שרוב האוזניות שמגיעות עם הנגנים חסיני המים סובלות מחוסר עמידות (פשוט נופלות תוך כדי שחייה) ואלה נראות יציבות. אני לא מחפש נגן עמוס פיצ'רים או בעל נפח מוגזם אז גם מהבחינה הזו אני לא דואג. מה שמוזר לי הוא היעדר מידע מוחלט לגבי המוצר (וחיפשתי למשך זמן לא מבוטל), מה שגורם לי לחשוש. אז גם בעניין המוצר הזה - אם מישהו מכיר - אשמח לשמוע חוות דעת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...