פורסם 2009 במאי 1617 שנים גרסא אחת היא 3.00 ואחת(שהשתמשתי בה עד היום) היא ה2.7למה יש הבדל כזה גדול בינהן?מצורף צילום מסך[attachment deleted by admin]
פורסם 2009 במאי 1617 שנים תעבור ל core temphttp://www.alcpu.com/CoreTemp/מפתח אותה בחור ישראלי (אם אני לא טועה זה אפילו אחד מה"מומחים" שמסתובבים פה בפורומים של hwzone)
פורסם 2009 במאי 1617 שנים מחבר רוב הסיכויים שה TJ פשוט שונה נכון. באחד הוא 95 באחד הוא 100איך אני בודק מה הנכון?
פורסם 2009 במאי 1617 שנים הTJ של המעבד שלך הוא 100..ולכן הקריאה בתוכנה החדשה יותר היא הנכונה..שכן שם הוא מוגדר נכון..
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.