פורסם 2009 ביוני 2416 שנים הם לא ארוכים, אבל אתה יכול להיות בטוח שהם לא יצאו לפני שכל השלבים, כל הדמויות, כל הנשקים הכל בעצם היה בדיוק כמו שהם רצו.
פורסם 2009 ביוני 2416 שנים מצד שני היו משחקים שפותחו במשך שנים רבות ובסופו של דבר התבררו כפלופים.(עיין ערך Daiktana לעתיקים שבינינו)
פורסם 2009 ביוני 2416 שנים HL1 ממש לא משחק קצר. HL2 זה סיפור אחר, VALVE גילו הם יכולים למכור HL2 מקוצר ואז להוציא 3 תוספות במחיר מוגזם. חוץ מזה שגם ID ו EPIC לא ממהרים להוציא משחקים. UT יוצא כל כמה שנים וברוב המקרים מבוסס בחלק לא קטן על הקודמים, גם GOW יצא במצב מאוד טוב, אפילו הפורט של המחשב עבד בצורה טובה. ו ID עובדים רק כשנוח להם להזכיר לך ש WOLFENSTEIN בפיתוח 5 שנים? וש RAGE כל שנה נדחה בשנה כל החברות הפרטיות ככה. חוץ מזה שמבין המפיצות הגדולות ACTIVISION הכי גמישה בזמנים, אין להם בעיה לדלג על שנה/שנתיים ואפילו 3 אם ניראה להם שזה שווה את זה.
פורסם 2009 ביוני 2416 שנים חוץ מזה שמבין המפיצות הגדולות ACTIVISION הכי גמישה בזמנים, אין להם בעיה לדלג על שנה/שנתיים ואפילו 3 אם ניראה להם שזה שווה את זה.בגלל זה יוצא COD חדש כל שנה בדיוק של שעון שוויצרי?
פורסם 2009 ביוני 2416 שנים א לא כל COD יצא בדיוק של שנה, COD1 יצא ב2004 וCOD2 יצא ב2006. COD4 יצא ב2008 ועל COD5 עבדה TREARCH או איך שלא קוראים לה.לא כל חברה יודעת לפרוש בשיא, אם שיחקת לפחות במשחק אחד מסדרת COD בסוף הגיע הרגשה בסגנון "אוף כ"כ חבל שזה ניגמר אני רוצה כבר את ההמשך"כנ"ל לגבי HL
פורסם 2009 ביוני 2416 שנים יצא COD ב 2005,2006,2007,2008,2009. כולם תחת אקטיבזן (לא ממש משנה שיש שני חטיבות שעושות COD, זה עדיין אקטיבזן). ממש לא מעניין אותה אם המשחק מוכן או לא. מאותה סיבה יצאו ביליון גיטר הירו (שוב תחת אקטיבז'ן)
פורסם 2009 ביוני 2416 שנים אצל ACTIVISION המודל עבודה הוא כזה:1. עובדים על משחק.2. אחרי שנה צוות אחר מתחיל לפתח את המשחק הבא.3. מסיימים את המשחק הראשון ומכריזים על השני. חלק מהצוות של הראשון עובד לעבוד על המשחק הבא חלק נשאר בשביל להוציא תיקונים ותוספות.וככה זה חוזר על עצמו. אם זה סטודיו גדול אז אותה מפתחת עובדת על 2 המשחקים, אם זה סטודיו קטן יותר (כמו IW) אז חברה אחרת עובדת על המשחק הבא.מכל המשחקים שהזכרת רק COD3 לא היה משהו כי Treyarch פישלו וחבל לזרוק מיליוני דולרים לזבל אז הוציאו את המשחק רק בשביל לעבור את השנה וידיעה שזה ימכור כי כתוב על זה COD.
פורסם 2009 ביוני 2416 שנים COD: WOW וCOD3 היו סבירים מינוס.למה הם יצאו? כי אקטיבז'ן החליטה. כמה משחקי טוני הוק יצאו, הרבה אחרי שהמותג כבר מיצה ונחלב? כמה משחקי GH עוד יצאו? אני לא אומר שהמשחקים רעים, אבל לאמר שאקטיבז'ן גמישה בזמנים זה טעות גסה. היא בקנה מידה אחד עם EA מהבחינה הזו, רק שבניגוד ל EA רוב חטיבות הפיתוח שלה טובות יותר בהרבה, אז הם עומדים בדדליינים ומצליחים גם לחדש ולשפר בין משחק למשחק.
פורסם 2009 ביוני 2416 שנים COD:WAW ממש לא סביר מינוס. COD3 יצא כי עבדו עליו שנתיים והוציאו עליו מיליוני דולרים ולא משנה כמה היו עובדים עליו הוא לא היה יוצא יותר טוב כי המפתחת לא ידעה מה היא עושה, ב WAW היה להם יותר ניסיון והצוות היה טוב יותר.עם טוני הוק הם עשו הפסקה בשביל להביא משהו חדש, תאמת הטוני הוק החדש ניראה מצויין חוץ מהמחיר המוגזם.GH אותי יוצא הרבה אבל גם יש 4 מפתחים שונים שעובדים עליו בניגוד ל RB של EA שרק חברה אחת עובדת עליו ובגלל זה למרות שכל הזמן יוצאים חדשים הם תמיד מרגישים כמו מוצר מוגמר.המשחקים של ACTIVISION יותר טובים כי בפועל עובדים עליהם יותר זמן, הניהול שלהם טוב יותר מבחינת זמנים והם גם יודעים מתי לאפשר עוד שנה בשביל פיתוח טוב יותר. גם אם הם מוציאים GH כל חודש יש להם מספיק מפתחים בשביל זה, אותו דבר עם COD וטוני הוק, אם המשחק לא מוכן ויהיה אפשר לשפר אותו בזמן הגיוני הם יעשו את זה. אין עוד מפיצה גדולה שאיפשרה למפתחת שלה לא להוציא משחק במשך 3 שנים ו ACTIVISION אפשרה ל 2 מפתחות שלה לעשות את זה, ל RAVEN שהשנה חוזרת עם מספר משחקים ו Bizarre Creations שהמשחק הראשון שלהם עם ACTIVISION יצא שנה הבאה (וכניראה שמפותח מאז ש ACTIVISION קנו אותו יחד עם עוד משחק מרוצים שלא ברור מה הוא).
פורסם 2009 ביוני 2416 שנים ציון המטה קריטיק של COD3 הוא 82-83. ציון המטהקריטיק של COD:WAW הוא 83-84. אכן שיפור משמעותי...(בהשוואה של COD 4 הוא 92-94)כמה זמן עבר מאז שהם רכשו את Bizarre Creations ועד המשחק הראשון שלהם תחת אקטיבזן? שנתיים. הממ אני מזהה כאן דפוס. RAVEN נתנה להם משחק כל שנה-שנתיים. עברו 2 וחצי שנים מאז המשחק האחרון שלהם, גם לא חריגה גדולה מידי מהדפוס.גיטר הירו:וורלד טור הוא מוצר מוגמר. כל השאר זה חבילות שירים במחיר גבוהה, עם קצת סקינים וזירות חדשות (ממש קריטי בGH...)
פורסם 2009 ביוני 2416 שנים WOLFENSEIN בפיתוח מ 2005, חריגה גדולה ו BLUR יצא ב Q1 2010 מה שאומר כשנתיים וחצי של פיתוח ב Bizarre Creations למרות שיש לחברה כ 170 עובדים והם גם שמרו חלק מהדברים מהמשחקים הקודמים שהם עשו ל MS מה שאמור להוריד מהזמן של הפיתוח. בקשר ל RAVEN, גם לא סטודיו קטן במיוחד, לפתח 3 משחקים באותו זמן שככל הניראה WOLVERINE יהיה הגרוע מבין השלושה זה מרשים. רק שישמשרו על העבודה הטובה שלהם מה 20 שנה האחרונות ולא ידפקו הכל
פורסם 2009 ביוני 2416 שנים כי ID ממננת אותו. כל עוד זה על הכסף של מישהו אחר לאקטיבזן אין בעיה.ואיזה עבודה טובה, רייבן לכל היותר בינונית+ משחק נחמדים, שחמש דקות אחרי כבר לא תזכור אותם.
פורסם 2009 ביוני 2416 שנים ממה שאני רואה האנימציות שבסירטו לא נעשו ע"י MOTIONCAP, אז VALVE לא ממש זקוקה לאנימטור כי מה שהאנימטור יעשה יומיים הם יעשו בשעהלא התכוונתי לפן הטכני, אלא לאיכות של המשחקים שלהם וספציפית לכיוון שהם לקחו את TF2, במקום לעשות עוד משחק MP סטנדרטי הם עושו משחק שלא לוקח את עצמו יותר מידי ברצינות זה אחד מהמשחקים שאני הכי נהנה לשחק בהם.
פורסם 2009 ביוני 2516 שנים מפתחת Doom נרכשה על-ידי מפתחת FalloutId Software, מפתחת Doom המיתולוגי, נמכרה לחברה-האם של Bethesda Softworks. שיתוף פעולה היסטורי, או מכירת חיסול?http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3736890,00.html
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.