מחפש דגם שקט של 4870 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש דגם שקט של 4870


Silencer

Recommended Posts

http://skypc.co.il/pl_product~AX4870512MD5~8~0.htm

תבדוק איתם גם אפשרות לקנות את הכרטיס של CLUB3D הוא אמור להיות שקט יותר אבל כרגע הוא לא מופיע באתר שלהם.

אם אתה רוצה יש גם GTX260 במחיר הזה

http://www.foxpc.co.il/Product.aspx?productid=1723

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל תודה לעונים.

התקציב לא היווה שיקול היות והשאלה הייתה גם בשביל ידע ולא רק לטובת קניה ספציפית, והייתי סקרן לשמוע קצת על מה שיש בשוק של ה-4870.

היות ולא שאלתי איזה כרטיס מסך יתאים למפרט תחת תקציב מסוים אלא על איזה כרטיס 4870 (ספציפית) הוא שקט, לא טרחתי לציין מפרט. אני מעריך את הרצון לדעת יותר על מנת לעזור לי יותר, אבל באמת שאין צורך. השאלה הייתה ממוקדת. אבל אם שאלה כזו אינה חוקית בפורום כרטיסי מסך עימך הסליחה.

במסגרת הבירור התווספו לרשימת השקטים גם ה-VAPOR-X וה-TOXIC של sapphire, שבניגוד לגרסאות ה-TOXIC של כרטיסים קודמים, הפעם נחשב לשקט, כמו גם ה-SONIC של PALIT, שסבל ממאוורר (אחד מהשניים שבאים על ה-4870) בלי שליטת מהירות בגירסה הראשונה אבל עודכן ובגירסאות חדשות אמור להיות שקט כמו אחיו הקטן ה 4850 SONIC.

לסקרנים - בסוף נבחר ה-TOXIC.

ה-powercolor נפסל בגלל אחוז גבוה של failures לחברה, (Club3d אכן אמור להיות יותר שקט, תודה HuGeMouTh) ה-Palit ירד בגלל חוסר רצון להתעסק עם ווידוא גירסאות, 260 ירד בגלל בעיות שהיו לחבר שבשבילו המחקר עם דרייברים של (מקרה ספציפי שקשור לקליברציה בו"ז של שני מסכים), וה-VAPOR X למרות שבעל גוף עדיף הוא גם יחסית נדיר וגם בעל יציאת DVI אחת, השניה VGA.

ושוב תודה לעונים על העזרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ראיתי משהו מיוחד עם באינטרנט. יכול להיות משהו מקרי, קורה לחברות שהן מקבלות מוצר פגום מ AMD/NVIDIA, תמיד מקבלים מוצר חדש בלי בעיה (לפחות בחו"ל).

בדקת בקשר ל CLUB3D? כי אני דיי בטוח שהוא שקט יותר מה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אני זוכר נכול פירסמה אחת היבואניות הגדולות בדנמרק נתונים על החזרים של כרטיסי מסך ע"י לקוחות, ולכל החברות ללא קשר למוניטין היה אחוז החזרות כמעט זהה לחלוטין, חוץ מל- שהייתה בעלת אחוז גבוה בצורה ניכרת. אני לא זוכר בדיוק את המספרים אבל היה מדובר בהבדל משמעותי.

בקשר לכרטיס של Club3d, הם בד"כ מייצרים כרטיסים מעניינים אבל לא מצאתי אותם בזמינות טובה כרגע. קראתי בחיפושים שהוא יותר שקט מה-, אבל לא ראיתי השוואה בינו לבין הכרטיסים של וסוגיית הזמינות הפכה את זה ל- non-issue.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא רואה טעם לקחת את ה - TOXIC ולא את ה - SONIC הזול יותר.

כמו שאני רואה אתה כן מתכוון לקנות משהו אז לא ברור לי חוסר שיתוף הפעולה בנושא ציון התקציב והמפרט שנוכל לענות לך טוב יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסיבה שלא ציינתי מפרט היא שהחבר התעקש על 4870 (הצעתי אלטרנטיבות, לא היה עם מי לדבר) ושאל אם אני מכיר אחד שקט, ורצונו של אדם כבודו.

שוב תודה על הנכונות לעזור אבל חוששתני שהוא כבר הזמין את ה-TOXIC. בשביל להשביע את סקרנותך היה מדובר במערכת עם שני מסכי 19" ו- Q9550 של אינטל.

למה TOXIC ולא SONIC? האמת? אם הייתה לי דרך להבטיח לו שהוא יקבל את ה-SONIC מהגירסה החדשה שבה לשני המאווררים יש שליטה על המהירות במקום את הגירסה הקודמת והרועשת שנמכרת תחת אותו השם ושבה המאוורר הקטן מסתובב במהירות מקסימלית כל הזמן אז באמת זה היה הכרטיס עליו הייתי ממליץ.

אבל היות וחשוב לו לשמור את ההתעסקות על מינימום לשלוח אותו לברר גירסאות היה לא לעניין. כממובן שהצגתי בפניו את האופציות, הראיתי לו את הביקורות והסברתי לו את המצב, אבל בסוף הוחלט ללכתו על בטוח עם ה-TOXIC של sapphire שאיתו אין סימני שאלה לגבי מה תקבל בסוף.

מצורף קישור לביקורת על הגירסה הראשונה של ה SONIC

http://www.techpowerup.com/reviews/Palit/HD_4870_Sonic_Dual_Edition/30.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...