פורסם 2009 במאי 416 שנים אני מדבר על משחקים שהשקיעו בהם והם מבוססים מנוע חזק וDX10 ולא סתם חרטא לילדים בני 7, בד"כ הם שוקלים מעל 5GB התקנה ויכולים להגיע ל10GB. משחקים לדוגמאCall of Duty 5 Empire Total WarBioshokMass EffectRed Alert 3GTA 4CrysisDead SpacePrince of Persiaכמה כסף משקיעות החברות המפתחות ממוצע במשחק? הדעות מנוגדות כי שמעתי ממקור אחד שמשקיעים מיליון או שתיים ומקור שני אומר שהשקיעו בכל משחק פה מאה מליון $
פורסם 2009 במאי 416 שנים לרוב אין קשר למנוע.רוב המשחקים כיום דורשים 20-25 מליון דולר. (צוות פיתוח של ~80 איש בממוצע)הדור הבא של הקונסולות ידרוש תקציב של 80-100 מליון דולר. (צוות פיתוח של ~400 איש בממוצע)המספרים לקוחים ישירות ממצגת של EA שהוצגה בהרצאה שהם העבירו לקבוצה שאני חבר בה. (ולא, אני לא יכול לפרט :-X)עריכה:הודעה 6666
פורסם 2009 במאי 416 שנים את האמת לא ממש מעניין אותי חברות כמו EA שיכולות לפתח משחק אפילו בחצי מיליארד והמשחק עדיין יהיה גרועאני רוצה לדעת כמה כסף ואנשים משקיע בליזארד על המשחקים שלהעריכה : הייתי גם רוצה לדעת מה המשחק שיחס האנשים שפיתחו אותו והכסף שהושקה בו לאומת הפופולריות שלו הכי נמוךואני מדבר על משחקים שמוכרים ולא על כל מיני סוליטר ומשחקים שיש בחינם
פורסם 2009 במאי 416 שנים מי שחושב שמשחקים כיום עולים יותר מכמה עשרות מליונים חולם...עם מכירות של מיליון יחידות כלל עולמיות למשחק,בכל הפלטפורמות,נחשבות ל"להיט",זה אומר שהחברה המפיצה+מפתחת הרוויחו בערך 25-30 מיליון מהמשחק הזה(אם לוקחים בחשבון שלא כל היחידות נמכרות במחיר מלא,שהמחיר המלא בחנויות הוא לא המחיר שבו חברת ההפצה מוכרת את המשחק וכולי)אם לפתח משחק שכזה היה עולה סכום דומה או גבוה יותר,משחקים כאלה לא היו נחשבים לעולם כ"להיט"..בקיצור,משחקים כיום עולים מיליוני דולרים,כשאר חלק קטן מהמשחקים ה"גדולים" באמת עולים עשרות מיליונים,אבל לא יותר מזה..ואם אכן המשחקים ב"דור הבא" יעלו כמו שEA הצהירו בפני לייזיבוי, אני לא רואה דרך כלשהי שבה חברות המשחקים ישרדו..לדעתי מדובר בהגזמה פראית..
פורסם 2009 במאי 416 שנים אתה חושב בצורה של משק בית. שכדי לקנות מכונית אתה צריך לחסוך עד שיש לך את כל הכסף ואז לשלם את מחיר המכונית. זה לא עובד ככה במשחקים. תראה סרטי קולנוע למשל. נראה לך שלאופנים יש 100 מיליון דולר בשביל להפיק סרט? הם לוקחים הלוואות מכל מיני סוגים מפיקים את הסרט, ואז מחזירים את ההלוואות.
פורסם 2009 במאי 416 שנים לא מבין איפה הרווח של החברות אם זה באמת ככה המחירים האלו.משחק מצליח מכר נגיד בכל העולם, 2 עד 6 מליון יחידות, (נגיד HALO אם אני לא טועה מכר 8 ), בכל מקרה ממוצע מחירים לאחר ירידות מתנות מבצעים וכו'...30+- דולר ליחידת משחק, X כל העותקים שנמכרו יתן תוצאה של כ 60-80 מליון דולר...אם ערך הפיתוח של המשחק GTA עלה 100 מליון, אז אני לא חושב שיש להם רווח בכלל...
פורסם 2009 במאי 416 שנים אתה חושב בצורה של משק בית. שכדי לקנות מכונית אתה צריך לחסוך עד שיש לך את כל הכסף ואז לשלם את מחיר המכונית. זה לא עובד ככה במשחקים. תראה סרטי קולנוע למשל. נראה לך שלאופנים יש 100 מיליון דולר בשביל להפיק סרט? הם לוקחים הלוואות מכל מיני סוגים מפיקים את הסרט, ואז מחזירים את ההלוואות.זה העניין,שהם כן מחזירים את ההשקעה..ובגדול.תכנס לאתר BOXOFFICEMOJO.COM ותווכח שכמעט כל סרט מכניס פי כמה מהמחיר שלו..וזה עוד בלי ההכנסות מDVD וממכירת הסרטים לרשתות הטלוויזיה..במשחקים,ישנו רק הסכום שנמכר לחנויות המשחקים..אז בוא נניח כי לחברה המפיצה לא משנה כמה משחקים ימכרו נטו לקונים אלא כמה ימכרו לחנויות עצמן..עדיין אם תעשה חישוב מוערך תראה שאם רוב משחקים היו עולים 25-30 מיליון דולר כפי שנאמר כאן,אז רוב המשחקים לא היו מחזירים את ההשקעה כלל,וזה לא משנה עם הכסף היה מגיע במזומן מהחברות או מהלוואות..זה נכון שישנם משחקים מאוד יקרים,שפיתוחם עולה עשרות אחדות של מיליוני דולרים..אבל לא צריך לצאת מפרופורציה..משחק מפורסם ממוצע לא עולה יותר מכמה אחדות בודדות של מיליונים...וגם אין שום סיבה שיעלה..
פורסם 2009 במאי 416 שנים לא מבין איפה הרווח של החברות אם זה באמת ככה המחירים האלו.משחק מצליח מכר נגיד בכל העולם, 2 עד 6 מליון יחידות, (נגיד HALO אם אני לא טועה מכר 8 ), בכל מקרה ממוצע מחירים לאחר ירידות מתנות מבצעים וכו'...30+- דולר ליחידת משחק, X כל העותקים שנמכרו יתן תוצאה של כ 60-80 מליון דולר...אם ערך הפיתוח של המשחק GTA עלה 100 מליון, אז אני לא חושב שיש להם רווח בכלל...Grand Theft Auto IV broke industry records with sales of around 3.6 million units on its first day of release and grossing more than $500 million in revenue in the first weekhttp://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_IV
פורסם 2009 במאי 416 שנים אתם שוחכים להזכיר שהרווחים של החברות הם לא נטו מהמשחק עצמו תמיד יש את כל המרצ'נדייז למיניהם שהחברות מרוויחות מהם לא מעט (אבל זה יותר למשחקים הגדולים )
פורסם 2009 במאי 416 שנים Grand Theft Auto IV broke industry records with sales of around 3.6 million units on its first day of release and grossing more than $500 million in revenue in the first week http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_IV ומי אמר שהווארז פוגע במכירות חח! איזה הזוי...
פורסם 2009 במאי 416 שנים ווארז זה סוג של פירסום חינם, כמו סמים חינם עד שאתה כבר מכור ואז אתה מתחיל לשלם שאין ברירה.מה אתם מסתכלים?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.