פורסם 2009 במאי 216 שנים גם אני תקוע פה.שברתי את מה שמפריע לפסלים לזוז.אבל אני לא מצליח לקפוץ על המגשים של הפסלים...
פורסם 2009 במאי 216 שנים מה אתה סטלן? אתה לא רואה שיחררתי את כל הפסלים כבר אני מסובב תקרוסלה הפסלים נפתחים לכמה שניות אבל אני לא מצליח לקפוץ לעמוד השלישי (השני בצד ימין למעלה)מישהו יודע?
פורסם 2009 במאי 216 שנים עברתי את זה ממזמן, לא זוכר שעשיתי משהו מיוחד חוץ מלקפוץ מפסל אחד לשני, אתם עושים דאבל ג'אמפ כן?
פורסם 2009 במאי 216 שנים אתה יכול להעלות תמונה?אפשר תמונה של המשחק עם AA?supersampling AA נראה הכי טוב (תמונה אחרונה) אבל כבד על הכרטיס שלי.[attachment deleted by admin]
פורסם 2009 במאי 216 שנים אני מקווה שאתה לא שופט אותו ע"פ התמונה שצירפתי (סתם חיפשתי זוית עם ענפים) או בגלל שאין AA בתפריט המשחק. דווקא אהבתי את הגראפיקה ביחס למשחק hack & slash. אולי לא כל הטקסטורות חדות אבל לא משעמם בעיניים זה בטוח rroonnii, לדעתי אפילו מומלץ!
פורסם 2009 במאי 216 שנים תוכנה מעניינת....אז כל משחק אפשר להוסיף ולהגדיר תגרפיקה [יש שם יותר אפשרויות]מעניין אם זה יפתור את הבעיה בBattlefield 2142 מהפאץ האחרון יש בעיות בAA [אם מפעילים יש כל מיני ריבועים או נקודות- הבעיה הזאת התחילה לאחר הפאץ 1.50]-וזה קורה לכל אחדמה רציתי לשאול אותך..בדרייבר עצמו לשים אותן הגדרות כמו בתוכנה? או שבדרייבר אפשר לבטל הכל ולהגדיר רק בתוכנה?בתוכנה לא מצויין לי 000100C5: Unreal Engine 3הורדתי את זה אם זה משנה nHancer32_2.4.0_5
פורסם 2009 במאי 216 שנים ה-SSAA בהחלט נראה יותר טוב אפשר לראות בבירור את היתרון של שיטת ה-SuperSampling במקרה הזה. בעוד שה-CSAA לא נוגע בכלל בעצים הרחוקים, עם ה-SS הטקסטורה שלהם חלקה לגמרי אגב, Syndrome, מה הפענוח של ר"ת CS (בCSAA, שכחתי את זה :-\)
פורסם 2009 במאי 216 שנים תוכנה מעניינת.... בדרייבר עצמו לשים אותן הגדרות כמו בתוכנה? או שבדרייבר אפשר לבטל הכל ולהגדיר רק בתוכנה? בתוכנה לא מצויין לי 000100C5: Unreal Engine 3 הורדתי את זה אם זה משנה nHancer32_2.4.0_5 nhancer עובדת עם הפרופילים המקוריים של הדריבר. כל שינוי ב-nhancer נשמר גם לדריבר ולהיפך. אפשר גם לסגור אותה אחרי שאתה עושה שינויים. היא לא חייבת לפעול ברקע. קודם כל תוריד גרסא אחרונה מדף הבית : http://nhancer.com (רק במידה והדריבר שלך 182 ומעלה) תעמוד על הפרופיל הרצוי (או שתיצור אחד אם אין) וגש ל- compatibility \ direct3d \ anti-aliasing compatibility , ושם תבחר את התאימות למנוע של UE3. אם אין לך שם את ה-000100C5 אולי אתה עם דריבר ישן מקסימום תנסה תאימות אחרת, אצלי יש 5 אפשרויות רק ל-UE3. גם לא צריך לאתחל את המשחק בכדי שהשנויים יכנסו לתוקף, alt-tab מספיק ד"א, שים לב שבברירת מחדל היא מראה לך רק פרופילים למשחקים מותקנים. בשביל לראות את כל הפרופילים צריך לסמן את זה ב-filters אגב, Syndrome, מה הפענוח של ר"ת CS (בCSAA, שכחתי את זה :-\) Coverage Samples. במקרה של CSAA x8 למשל הוא משתמש ב: 4x Multisampling component and 4 additional Coverage Samples. שזה דומה ל-MSAA x8 (או 8xQ כמו שזה נקרא היום) אבל פחות כבד על הכרטיס תכל'ס MSAA נותן איכות עדיפה אבל לא שמים לב. nhancer מסבירה על כל האפשרויות, ככה שגם אפשר ללמוד ממנה. אחד הכלים החשובים יותר לכרטיסי NV. עם SLI זה בכלל חובה, מנסיון.
פורסם 2009 במאי 316 שנים טוב עברתי כבר תקטע ההוא מסתבר שצריך ללחוץ פעמיים על המקס של הקפיצה וזה נותן יותר גובה ומגיע לרמפה ההיאעברתי 2 שלבים בנתיים העלילה מוזרה, האם לדעתכם צריך לראות את הסרט בקולנוע לפני שאני ממשיך? אני מפחד שזה יהרוס לי אחר כך...
פורסם 2009 במאי 316 שנים כל קשר בין המשחק לסרט מקרי ביותר הסיפור אותו דבר (בערך) כי שניהם מבוססים על אותו מקור אבל חוץ מזה לא ראיתי קשר ריציני. לא הייתץי מגדיר את המשחק הזה MOVIE BASED, זה שקר, RAVEN התחילו לעבוד עליו לפני שהם בכלל ידעו שיש סרט כי הם אוהבים את הדמות למרות שהמשחק לא מדהים, לא בגרפיקה ולא במשחקיות, הוא באמת מתאים לדמות לדעתי כדאי לשחק במשחק, כדאי גם ליראות את הסרט, סרט לא רע בכלל (החיסרון הגדול זה שאין דם בסרט , שגם מראה שהקשר בין המשחק לסרט לא גדול במיוחד). יש דרך להפעיל AA עם כרטיסים של ATI?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.