פורסם 2009 במאי 116 שנים בתור המשך ל-Shadow Of Chernobyl ול-Clear Sky המוצלחים (ניתן להתווכח על כך), עומלת כעת GSC Game World על כותר ההמשך: Call Of Pripyat. יש לציין ששם המשחק זמני, ולא בטוח שישאר עד סוף הפיתוח. המשחק ישוחרר בסוף שנת 2009, במידה ולא יהיו דחיות. כרגיל, מדובר במשחק בפני עצמו ולא בחבילת הרחבה. עלילתית, המשחק ימשיך מנקודה קצת אחרי הסיום של Shadow Of Chernobyl. עם כיבויו של ה-Brain Scorcher ("חורך המוחות", בתרגום ישיר ולא לגמרי מתאים מאנגלית), נפתחה הדרך אל הכור הגרעיני ההרוס סמוך לעיירה פריפיאט (אוקראינה. האסון נקרא "אסון צ'רנוביל" כי צ'רנוביל היא העיר הקרובה ביותר לאסון, למרות שפריפיאט יותר קרובה), והממשלה החליטה להשתלט על המתחם ולעשות סדר באיזור. הצבא נשלח במבצע גדול, שמסיבות לא ברורות הסתיים בכישלון צורם. במשחק הזה לא תשחקו לא את Scar מ-Clear Sky ולא את Marked One מ-Shadow Of Chernobyl, אלא דמות שלישית: סוכן ביון אוקראיני שנשלח לבדוק את הסיבה לכישלון המבצע. מלבד עלילה חדשה, ניתן יהיה למצוא במשחק הזה מפלצות חדשות, ומערכת אינטיליגנציה מלאכותית, ויכולות והתנהגות חדשות לגמרי לכל המוטנטים. אם במשחקים הראשונים הייתם צריכים לאכול מדי פעם בשביל לשרוד, במשחק הזה תאלצו גם לישון מדי פעם. בניגוד למשחקים קודמים, הפעם תוכלו להמשיך ולשחק גם אחרי שסיימתם את המשימה העלילתית הגדולה, בשביל באמת לסיים את המשחק. בניגוד לשמועות, GSC לא קנתה את הזכויות על מנוע ה-CryEngine 2.0 של CryTek, אלא תמשיך לעבוד על מנוע ה-X-Ray שלה. אם Clear Sky השתמש ב-X-Ray 1.5, משחק ההמשך ישתמש ב-X-Ray 1.6, שכנראה יתבסס גם הוא על DX10.1, אבל סביר מאוד להניח שיתמוך אחורה גם ב-DX9 ו-10. לא בטוח, אבל בהתחשב בעובדה שמישהו ב-Acer פלט שחלונות 7 יוצאת באוקטובר, יתכן ועדכון מאוחר של המשחק יוסיף תמיכה ב-DX11. מקור: http://www.techpowerup.com/92972/S.T.A.L.K.E.R._Call_of_Pripyat_for_PC_Announced.htmlמקורו של מקור והידיעה באתר יצרנית המשחק: http://www.stalker-game.com/en/?page=news&item=123(יש שם גם תמונות ברזולוציה אדירה)
פורסם 2009 במאי 116 שנים לדעתי אתה צריך להתריע מפני ספויילרים או להסתיר אותם...אמנם העלילה של המשחקים לא הכי חזקה ממילא,אבל אתה די הורס את טיפת ההפתעה והעניין שכן יש בהם..חוצמזה, אני נורא מחכה למשחק..שוב,בתקווה שהם יצליחו לתקן את הבעיות הקטנות אך המשמעותיות של שני המשחקים הראשונים-אין לי ספק שיכול לצאת פה משחק מעולה פלוס פלוס..
פורסם 2009 במאי 116 שנים מחבר אלו פרטי עלילה שנחשפו על ידי המפתחת - הם לא יחשפו את ההמשך. מה שחשפתי עכשיו הוא האבן הראשונה בדרך ארוכה (בתקווה). המשחק מבוסס על אותו מנוע של הקודמים, ככה שבאגים פה אני לא רואה - הם תיקנו כבר הרבה ויודעים איך במידה והם יצוצו שוב במשחק הזה. תגיד לי מה לסמן כספויילר ואני אסמן את זה בצהוב אם עדיין לא השתכנעת בלי קשר, עכשיו יש ליוצרים זמן לעשות את המנוע קל יותר - אין כל כך לדעתי איך לעשות אותו יפה יותר, אבל לעשות אותו קצת יותר יעיל ופחות אכזרי על הכרטיס מסך יהיה מעולה.
פורסם 2009 במאי 116 שנים אלו פרטי עלילה שנחשפו על ידי המפתחת - הם לא יחשפו את ההמשך. מה שחשפתי עכשיו הוא האבן הראשונה בדרך ארוכה (בתקווה). המשחק מבוסס על אותו מנוע של הקודמים, ככה שבאגים פה אני לא רואה - הם תיקנו כבר הרבה ויודעים איך במידה והם יצוצו שוב במשחק הזה. תגיד לי מה לסמן כספויילר ואני אסמן את זה בצהוב אם עדיין לא השתכנעת בלי קשר, עכשיו יש ליוצרים זמן לעשות את המנוע קל יותר - אין כל כך לדעתי איך לעשות אותו יפה יותר, אבל לעשות אותו קצת יותר יעיל ופחות אכזרי על הכרטיס מסך יהיה מעולה. לכל הפחות את הMARKED ONE/STRELOK.. למען האמת זה הדבר היחידי שצרם לי..חוצמזה הכל אחלה =] קשה לי להאמין שהם יעשו את המנוע לקל יותר..כל עוד החומרה מתקדמת כל הזמן,והפיכת מנוע לקל יותר היא עסק מסובך שגוזל הרבה זמן...הם פשוט יעדיפו "לחסוך" ולנצל את התקציב והזמן לבניית המשחק החדש עצמו..אני רק מקווה שלא יהפכו אותו לכבד יותר ממה שהוא היה בCLEAR SKY,וכבר יהיה טוב..
פורסם 2009 במאי 116 שנים מחבר אני חושב שזיהמנו יותר מדי את הדיון על Clear Sky בחדשות על המשחק החדש, אז מגיע לו דיון משלו. זו גם הזדמנות בשבילי לראות האם אני מסוגל לפתוח ולתחזק דיון ראשי על משהו שהוא לא כרטיס מסך
פורסם 2009 במאי 116 שנים מחבר סבבה. בתקווה בסוף 2009 אני אזכה לשנות אותה חזרה אני אעדכן בינתיים את הדיון כאילו הוא דיון ראשי, עם עדכונים וטריילרים שבטוח יהיו.
פורסם 2009 במאי 116 שנים סבבה. בתקווה בסוף 2009 אני אזכה לשנות אותה חזרה אני אעדכן בינתיים את הדיון כאילו הוא דיון ראשי, עם עדכונים וטריילרים שבטוח יהיו. =פעם בחצי שנה..? אגב,מישהו יודע מי המפיצה הפעם? THQ היו בקאנטים פעם אחרונה שקראתי עליהם.. אגב2,אם זה אמור לצאת בסוף 2009,למתי מתוכנן STALKER 2??
פורסם 2009 במאי 216 שנים מכמות הזמן שלקחה למפתחים לפתח את המשחקים שכבר יצאו אני יכול להציע לך לחסוך אגורה אחת כל יום וכשסטולקר 2 יצא תוכל לקנות את חבילת האספנים בהובלה אישית על מטוס פרטי מאוקראינה
פורסם 2009 ביוני 1016 שנים מחבר יש חדש דרישות מינימום ומומלצות נחשפו: Minimum System Requirements ■Intel Pentium 4 2.0 Ghz / AMD XP 2200+ ■512 MB RAM ■128 MB DirectX® 8.0 compatible card / nVIDIA® GeForce™ 5700 / ATI Radeon® 9600 Recommended System Requirements ■Intel Core 2 Duo E7400 / AMD 64 X2 5600+ ■2 GB RAM ■512 MB DirectX® 9.0c compatible card / nVIDIA® GeForce™ 9800 GTX / ATI Radeon® HD 4850 מועתק ישירות מאתר יצרנית המשחק. אני מאוד מקווה שהדרישות המומלצות אומרות שהמשחק יהיה קל יותר מ-Clear Sky. חוץ מזה, אני שמח שהם מודעים לעובדה שצריך כרטיס מסך סביר (ולאחרונה, לא יקר, והולך לעבור עוד הורדת מחירים) בשביל להריץ את המשחק. אני מקווה שעצם העובדה שהם משתמשים באותו מנוע כמעט אומרת פחות באגים בהשקה ופחות צורך בפאצ'ים מאוחר יותר. RPS: Do you think you learned any important lessons from the release of Clear Sky? Has that shaped how you’ve approached work on Call Of Pripyat? Yavorsky: Clear Sky has been a good lesson for us indeed, primarily in the aspect of game stability and playability. There were a lot of changes both in technology and gameplay that we did for Clear Sky, but we had no time to polish and fix everything as proper before the release. With Call of Pripyat now we are taking a safer route by, firstly, building the game on the technology we’ve been polishing since Clear Sky, secondly, getting rid of some features which did not work out well – such as global war of factions, for example; and thirdly, by taking more serious approach to testing the game. כנראה שלא תהיה יותר מלחמת Factions, ומצד שני, יציבות טובה יותר בהשקה מובטחת. מעניין אם המשחק יעבוד על WIN7... RPS: Can you explain how you’ve changed the A-Life system for this new game? Yavorsky: Firstly, we picked the best-liked features from SoC and CS games to preserve them in Call of Pripyat. Secondly, we added a number of touches to make the world and its atmosphere more believable. Hence, day and night cycles will affect the behaviour of both monsters and NPCs: monsters will be more active and go hunting prey at night, while NPCs will try to find shelter and return to bases after seeking artifact and day-patrolling as night descends. To liven up the game world, each character/monster has been attributed their deadly enemies. Mutants hunt humans, bandits are after neutral s.t.a.l.k.e.r.s, Duty faction is after mutants. Thirdly, hunger and sleep will have their effect too in the game: if the player is hungry, it will take him longer to restore his stamina. Sleep function will help you to refresh yourself, so as to speed up the time a bit (which may be useful in case you have a night mission designated to start at a particular time at night, for example). This said, we gave all monsters an updated look, changed their behaviour in combat (so as to make them tougher and more interesting to fight with), added a couple new monsters – Burer and Chimera. מחזורי היום והלילה במשחק ישפיעו על ההתנהגות של כל הדמויות הנשלטות על ידי המחשב, דוגמת מוטנטים ו-Stalkers אחרים. יותר סביר שתתקלו במפלצות בלילה, כשהן יוצאות לצוד, ובפטרולים של Duty או משהו ביום. יותר מזה, עצם העובדה שתצטרכו לישון מדי פעם שימושית למשימות שמתחילות בשעה מסוימת בלילה, ואתם רוצים להעביר מהר את הזמן עד אז. מעניין אם הדמות גם חולמת מדי פעם... שונתה גם ההתנהגות של המוטנטים, מה שאמור להפוך את הלחימה בהם ליותר קשה ומעניינת. אני מקווה שהם הפנימו את העובדה ש-CS קשה בצורה מטורפת (לא שיחקתי בו עדיין, אבל ככה אומרים אלו ששיחקו בו).
פורסם 2009 ביוני 1016 שנים האמת שאני לא מצפה לרבות מחבילות ההרחבה של STALKER... החבילה הקודמת ששוכבת בתחתית של מגדל דיסקים כבר יותר מחצי שנה מספיקה לי
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.