עבור לתוכן

תקלה חמורה עם HDD של SEAGATE מדגם ST3500320AS

Featured Replies

פורסם

ובכן.....

ה- HDD הנ"ל מותקן אצלי במחשב משהו כמו חצי שנה עד עכשיו...ממש לפני כמה ימים שחזרתי מחו"ל גיליתי שיש לו איזה בעיה מוזרה וכנראה מראה על איזשהו כשל טכני. בכל מקרה, מה שקורה זה, המחשב עובד משהו כמו שעתיים ואז בום מתקבל מסך כחול, הוינדוז עושה DUMP לזכרון ואז ריסט...אחרי שהוא ריסט הכונן לא מזוהה ורק אחרי כיבוי והדלקה של המחשב הוא שוב מזוהה וחוזר חלילה. הורדתי את הדיאגנוסטיק טולז של סיגייט וכבר ב- SHORT DIAGNOSTIC אני מקבל FAIL...כמובן שזה כלי מטומטם שלא אומר לך אפילו מהסיבה אלא פשוט PASS או FAIL..מה שיותר מוזר זה..אני עושה LONG DIAGNOSTIC הוא כן עובר. בכל מקרה הסימפטומים של הבעיה מעבר למה שכבר ציינתי היא איטיות מחרידה...יכול להיות שהמנוע שלו נדפק והוא בסלד נמוך ממה שאמור להיות ? :\ בכל מקרה...אני חושב להחזיר אותו ל KSP ואו לקחת של יצרן אחר או אחד חדש...אשמח לשמוע ממי שהבעיה מוכרת לו או שיכול לשפוך אור כלשהו על הבעיה המציקה הזאת. ממש לא בא לי בטוב גיבוי של 300 גיגה :kopfpatsch:

פורסם

תהיה אופטימי, לפחות אתה יכול לגבות את הכונן, ולא כמו הרבה אנשים אחרים שסבלו מכשל טכני בכונן הזה ובכוננים רבים אחרים מהסדרה 7200.11 של סיגייט.

פורסם

תהיה אופטימי, לפחות אתה יכול לגבות את הכונן, ולא כמו הרבה אנשים אחרים שסבלו מכשל טכני בכונן הזה ובכוננים רבים אחרים מהסדרה 7200.11 של סיגייט.

מה קשור התשובה שלך

לשאלה שלו זאת בעיה טכנית על פעולת דיסק,בלי קשר לגיבוי :kopfpatsch:

פורסם

מה קשור התשובה שלך

לשאלה שלו זאת בעיה טכנית על פעולת דיסק,בלי קשר לגיבוי :kopfpatsch:

מה שהוא ניסה להסביר לבחור זה שייגבה את הנתונים שלו על HDD אחר כי שלו הוא מהסידרה הפגומה של סיגייט ה7200.11.

הוא ציין שיש לו מזל שהוא בכלל יכול לגשת לנתונים שלו שלא כמו רבים שהHDD כשל לגמרי וכל הנתונים שלהם אבדו.

פורסם
  • מחבר

אז אני מניח שנפלתי בסטטיסטיקה...בכל מקרה יש דגם אחר של 500 גיגה של סיגייט שידוע שאין לו בעיות אמינות קשות ? או שעדיף פשוט להחליף לסמסונג או WD במקום?

פורסם

אז אני מניח שנפלתי בסטטיסטיקה...בכל מקרה יש דגם אחר של 500 גיגה של סיגייט שידוע שאין לו בעיות אמינות קשות ? או שעדיף פשוט להחליף לסמסונג או WD במקום?

יש דגם חדש של סיגייט ה7200.12 אבל תבדוק אם אתה יכול לממש אחריות עליו , בכל מקרה אל תסכים לקחת הארד דיסק חלופי מאותה סידרה.

פורסם

אז אני מניח שנפלתי בסטטיסטיקה...בכל מקרה יש דגם אחר של 500 גיגה של סיגייט שידוע שאין לו בעיות אמינות קשות ? או שעדיף פשוט להחליף לסמסונג או WD במקום?

נפלת לסטטיסטיקה, אבל סטטיסטיקה אחרת.

מה שכן, אם מכריחים אותך לקחת כונן קשיח מאותה סדרה, לפני שאתה מתחיל לעבוד עליו אפילו, תבדוק את הS/N שלו באתר של סיגייט על מנת לבדוק תקינות.

(יש מידע בסטיקי)

בכל מקרה, עדיף לקחת מהסדרה החדשה אם אפשר כי מדובר על פלטה אחת, משמע יותר שקט, וכנראה יותר ביצועים.

פורסם
  • מחבר

נפלת לסטטיסטיקה, אבל סטטיסטיקה אחרת.

מה שכן, אם מכריחים אותך לקחת כונן קשיח מאותה סדרה, לפני שאתה מתחיל לעבוד עליו אפילו, תבדוק את הS/N שלו באתר של סיגייט על מנת לבדוק תקינות.

(יש מידע בסטיקי)

בכל מקרה, עדיף לקחת מהסדרה החדשה אם אפשר כי מדובר על פלטה אחת, משמע יותר שקט, וכנראה יותר ביצועים.

מעולה.. תודה רבה לכולכם...

דבר אחרון...הסתכלתי בסטיקי ולא מצאתי משהו בעניין המספר הסידורי ואיפה בודקים את זה באתר של סיגייט...צריך לעשות רישום למוצר כאילו ?

פורסם
  • מחבר

אם אני לא טועה, זה היה פה

https://apps1.seagate.com/rms_af_srl_chk/

אמממ בדקתי את הקישור...אתה מכניס שם סיריאל ואני חושב שזה מכוון אותך לעדכון קושחה....סתומרת אם אתה צריך או לא...כנראה שלפי הסיריאל הם יודעים את התאריך של הכונן ואז לפי זה נאמר לך אם צריך לעשות עדכון גרסה...אז בגדול אני לא חושב שזה בודק תקינות אלא רק בודק אם יש צורך לעשות עדכון או לא...

פורסם

כמובן, אי אפשר להיות בטוחים ב100%, אבל הם יודעים בערך את טווח הסריאלים שיצאו תקולים, ואם יוצא לך סריאל תקין, משמע שהכונן הזה כנראה לא סובל מהבעיה שהייתה בסטיקי.

בגלל זה אם אתה מחליט לקחת סיכון וכן לוקח כונן נוסף מאותה סדרה, עדיף שתבדוק אותו כמה שיותר מהר, כמובן שזה לא יוכיח ב100% שהכונן לא יפגע.

פורסם
  • מחבר

כמובן, אי אפשר להיות בטוחים ב100%, אבל הם יודעים בערך את טווח הסריאלים שיצאו תקולים, ואם יוצא לך סריאל תקין, משמע שהכונן הזה כנראה לא סובל מהבעיה שהייתה בסטיקי.

בגלל זה אם אתה מחליט לקחת סיכון וכן לוקח כונן נוסף מאותה סדרה, עדיף שתבדוק אותו כמה שיותר מהר, כמובן שזה לא יוכיח ב100% שהכונן לא יפגע.

אני חייב להודות שהתחלתי להתבלבל...בסטיקי לא מצאתי מידע שמקשר אותי ישירות לבעיה שיש לי או פתרונות שקשורים. הקישור באתר של סיגייט לא נראה לי רלוונטי כי הוא בודק באופן כללי אם צריך עדכון גרסה או לא למי שרוצה לעשות עדכון. שאני מכניס את הסריאל של הכונן הוא רושם לי "AFFECTED" ובצד יש קישור להמשיך לצעד מס' 4 אבל בכלל קשור לעדכון גרסה..בקיצור לא הבנתי איך זה רלוונטי לתקינות הדיסק מה אני אמור לראות כשיש סיראיל תקין? :nixweiss:

פורסם

כנראה שלא הבנת אותנו.

התקלה שיש לך לא קשורה לתקלה בסטיקי, אנחנו מציעים לך לגבות את הכונן, ולממש אחריות.

אם במסגרת האחריות יתנו לך כונן מאותה סדרה, אז תבדוק שהכונן לא יכיל את התקלה שבסטיקי בעתיד...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים