עבור לתוכן

KSP מכרו כרטיס מסך פגום. מתנערים מאחריות ומספקים כרטיס משומש במקום!!

Featured Replies

פורסם
ניסית לפנות במייל לשירות לקוחות שלהם בניסוח ממורמר? (לי עזר עם אופיס דיפו בקטע קצת דומה)

לא נראה לי של KSP יש מייל :s05:

  • תגובות 82
  • צפיות 10.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

לא נראה לי של KSP יש מייל :s05:

נכנסתי לאתר שלהם וראיתי מצד שמאל "תיבת תלונות", תנסה שם... תציין פרטים כמו תאריך רכישה, הפריט (מק"ט וכו') ובמה החליפו ואיזה תשובות אמרו לך, תנסה לא להיות חריף אבל ממורמר (סה"כ אנשים קוראים את זה, וסביר שלא קשורים למקרה שלך אז אל תפול עליהם), בהצלחה...

פורסם

^^^

מצד שני הם מכירים את כל סיפורי המרמורים הקיימים, אחרי הכל לא חסרות תלונות גם בשירות הטלפוני, (במיוחד מאחר והם אומרים שיחזרו אליך וזה אף פעם לא קורה), וגם בתיבת התלונות.

אם פותח הדיון יכתוב תלונה רכה מידי, אז יזרקו עליו זין.

פורסם

תודה Dimka, לא שמתי לתיבה הזו.

אבל כבר הספקתי לדבר איתם בטלפון(אני מזכיר שאני לא פותח האשכול! פשוט על אותה סירה כמוהו)

כמו שאמרת, להיות בגישה של עצבני מדי זה באמת לא טוב, מנסיון.

דנדן

אמ.. כן הם בדר"כ לא עונים, אבל במקרה הספציפי הזה נציגה חזרה אליי כמה דקות אחרי שהשארתי הודעה קולית.

רך מדי זה בטח לא טוב

הכל צריך להעשות במידה ;D

בראשון אני כנראה אוריד את המשחב אליהם(לא הצלחתי להוציא את הכרטיס מסך, ידיים שמאליות שכמותי :-\)

נקווה שהם אכן יגלו שיש בעיה, יתנו לי כרטיס מסך חלופי בנתיים, וישלחו את הכרטיס חזרה ליצרן.

פורסם

כמה דברים אחרי שקראתי הכל :

קודם כל אל תסכים בשום אופן לקבל כרטיס מסך אחר (לא שלך) שהוא לא חדש - אין שום סיבה שתקבל כרטיס מסך חלופי משומש במסגרת האחריות - אם הכרטיס שלך פגום או שיתקנו או שיחליפו בחדש (לחלוטין) - אחרת זה כבר עבירה על החוק (אם אני לא טועה - יש חוקים לדברים האלה).

שנית, אני לא חושב שספיר נופלים באיכות מGB, מה גם שספיר עוסקים רק בייצור של ATI.

כרטיס שנמצא במצב מנוחה ב90 מעלות זה כרטיס פגום ואני לא חושב שיעזור להם לתקן אותו. בכ"מ אל תסכים שיכבסו אותך עם תירוצים - או שהם מחליפים או שהם מתקנים. בכ"מ, אם עברו יותר משבועיים מהרגע שקנית את הכרטיס המקורי הם לא חייבים להחליף לך אותו ולכן התיקון עלול לקחת זמן מה - אבל אל תתן להם למרוח אותך יותר מידי עם זה.

פורסם

הם צריכים לשלוח את הכרטיס לתיקון במידה ועברו יותר משבועיים מרגע הקנייה, אבל אם אני לא טועה, החוק גם אומר תוך כמה זמן אחריות צריכה להתקיים, אחרת צריך להחליף מהמלאי בחנות בלי לפגוע ברמת המוצר המוחזר או בהחזר כספי.

פורסם

אני גמרתי עם כרטיסי ATI ועם חברת SAPPHIRE

כרטיס מסך הוא לא גרילר

SAPPHIRE נחשבת לאחת החברות הטובות של ATI, אני הייתי מתקן את המשפט ואומר:

"אני גמרתי עם KSP שמתייחסים אלי כמו לחרא ונותנים לי כרטיסי מסך משומשים במקום חדשים" :)

בכלל בכל האינטרנט מזהירים מ KSP ! אם תשאל אותי אפילו דיסק און קי בצורת פרה משוגעת של חברה סינית כלשהי לא הייתי קונה משם...

חבר שלי קנה את הגרסה הפשוטה ביותר של SAPPHIRE 4850 עם הקירור הפשוט ביותר והוא אמר לי שעובד לו מצויין בלי שום בעיות.

כנראה שאצלך היה חוסר מזל כלשהו... במידה והכרטיס באמת היה חדש מהמפעל ולא מוטציה של KSP ... אין מה לעשות זה גם קורה.. משתתף בצערך על השירות הגרוע שקיבלת.

פורסם
  • מחבר

דבר ראשון, תודה לכל המגיבים והמתעניינים.

כרגע אני ללא מחשב, (מגיב ממחשב אחר שיש בבית) היות וכרטיס המסך אצל KSP , כשהחזרתי להם אותו ה עשו פרצוף ואמרו שכנראה אין מה לעשות אבל הם ישלחו את הכרטיס המשומש חזרה והם לא יודעים מה יקרה מנקודה זו.. (אני בספק שהם לא יודעים, ם לא עובדים שם מאתמול).

ברגע זה לא נותר לי אלא לחכות ולקוות לטוב.

פורסם

אני מצטער שאני אומר אבל ממש מעצבן אותי איך שהם הגיבו לך... חוסר מקצועיות נוראי.

הם חייבים לספק דד ליין (חייבת להיות להם אמנת שירות כלשהי...)שבו תקבל את הכרטיס חזרה לא יכול להיות שהכרטיס יבלה שנה בחו"ל.

אם היו אומרים לי דבר כזה הייתי אומר להם משהו כמו :

"אני אגיד לכם מה יקרה מנוקדה זאת... משלוח לארה"ב זה שבוע, משלוח חזרה זה עוד שבוע.. עוד שבוע לטפל בבעיה. עוד חודש אני צריך לקבל כרטיס מסך חדש. אם לא נתראה בבית משפט לתביעות קטנות"

אבל זה לא המקרה שלי וכמובן שהכי קל זה להגיד מה היית עושה אם זה היה קורה לך.. אבל בכל אופן זה סתם מעצבן התגובות האלה...

הצרכן בארץ צריך לדעת את זכויותיו ולעמוד עליהן.

בהצלחה במקרה שלך. עדכן אותנו.

פורסם

כל מי שקנה מ K.S.P יודע שהם חרא בשירות...

אבל זה גם עניין של מזל... אני קניתי (לפני כשנה וחצי בערך) ATI Radeon 1950x pro של Sapphire והכרטיס היה פשוט דפוק מהתחלה.. כל הזמן התחמם ועשה בעיות, בכל מקרה אני גמרתי עם כרטיסים מסריחים של ATI, כל הזמן אני רק שומע על בעיות חימום עם הכרטיסים שלהם, זה פשוט מרתיח אותי.

בהצלחה עם הטמבלים האלה K.S.P

פורסם

זה שמעליי... אני קונה רק ATI כבר לא יודע כמה שנים.. היו לי עד עכשיו 11 כרטיסי ATI במחשבים שונים - בלי בעיות התחממות והחזיקו עד הרגע שהחלפתי אותם בכרטיס חדש - חוץ מאחד שהפסיק לעבוד לו המאוורר ופשוט החלפתי קירור על הכ"מ.

פורסם

סבבה.. אז או שהיה לי מזל גרוע או שלך היה מזל ממש טוב :)

אבל תשים לב כמה אנשים מתלוננים על בעיות של חימום בכרטיסי ATI, זה לא מופרח.

פורסם
  • מחבר

היי, למי שעדיין מתעניין, עדכון ביניים.

לאחר ששלחתי מייל באתר של KSP חזר אלי נציג שירות ואמר שהכרטיס שהבאתי יוחלף לכרטיס של ג'יגה (הכרטיס הבאתי להם היה 512MB) כפיצוי על מה שהיה עד עכשיו.

אם זה באמת מה שיקרה (כרגע יש לי כמה ספיקות, שהנציג מתואם עם הסניף) אז אני מניח שזה פיצוי הולם. כעת נותר רק לקוות שזה באמת מה שיקרה.

הנציג אמר שהכרטיס יגיע או ביום חמישי או יום ראשון. אני אאדכן שנית לאחר מכן.

חג שמח לכולם.

פורסם

היי, למי שעדיין מתעניין, עדכון ביניים.

לאחר ששלחתי מייל באתר של KSP חזר אלי נציג שירות ואמר שהכרטיס שהבאתי יוחלף לכרטיס של ג'יגה (הכרטיס הבאתי להם היה 512MB) כפיצוי על מה שהיה עד עכשיו.

אם זה באמת מה שיקרה (כרגע יש לי כמה ספיקות, שהנציג מתואם עם הסניף) אז אני מניח שזה פיצוי הולם. כעת נותר רק לקוות שזה באמת מה שיקרה.

הנציג אמר שהכרטיס יגיע או ביום חמישי או יום ראשון. אני אאדכן שנית לאחר מכן.

חג שמח לכולם.

:)

אם יהיה כך, אז הרווחת, בערך.

פורסם

:)

אם יהיה כך, אז הרווחת.

סוג של רווח, אבל אני בספק שזה יקרה...

פותח הדיון, כרטיס מסך של איזו חברה, ומצד שני על איזו רזולוציה אתה עובד במסך שלך?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים