שאלה לגבי בעיה עם האחריות על ההרדיסקים של WD - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה לגבי בעיה עם האחריות על ההרדיסקים של WD


gabur

Recommended Posts

בעבר העליתי פה שאלת המלצה על הרדיסק נייד של ונאמר לי בזמנו לבדוק את עניין האחריות ולקנות רק אם האחריות היא של טק-דטה. כי החברה השנייה שנותנת אחריות פשטה רגל. כמו כן, אמרו לי שאם החנות אומרת שהאחריות עליה אז לא להאמין- כי אין חיה כזו. היום אני בונה מפרט למחשב חדש דרך FOXPC, התקשרתי אליהם לברר את עניין האחריות על ההרדיסקים הפנימיים של שהם מוכרים והם טוענים שהאחריות היא שלהם. עכשיו, יש לי ניסיון מאוד טוב איתם ואני מחזיק מהם חנות אמינה וזה מאוד מוזר לי. השאלה אם יכול להיות שבכל זאת יש חיה כזאת- אחריות של החנות? אם לא, אז איזה חברה אחרת של הרדיסקים ממולצת במקום WD?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בנוגע לשאלה האחרונה אשר היא היחידה שקשורה לפורום הזה..

אין דבר כזה איזו עוד חברה מומלצת כי שום חברה אינה מומלצת, אלא דיסקים קשיחים ספציפיים אשר מהירים/שקטים/חסכוניים יותר בחשמל מאשר דיסקים אחרים. יש דיסקים יותר מומלצים ויש פחות מומלצים, החברה היא לא מה שמשנה.

בנוגע לאחריות- יתכן שהם מייבאים בעצמם ויתכן שהם התכוונו לכך שבמקרה הצורך בניצול האחריות אתה גם ככה פונה אליהם, אז זה לא אמור לשנות לך מי היבואן כי הם יטפלו בעניין. ובטח שיש דבר כזה שהאחריות היא על חנות, כי יש חנויות שמייבאות מוצרים- כמו אייבורי, נעה מחשבים, KSP, פנדה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...