התלבטות אם לקנות מסך חדש, או לא [קצת ארוך] - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התלבטות אם לקנות מסך חדש, או לא [קצת ארוך]


Daichi

Recommended Posts

אני כבר כמה שנים עם 19" CRT של וויוסוניק ולאחרונה, אחרי שהוא חטף כמה שריטות די מציקות ובולטות חשבתי שאולי הגיע זמנו לפרוש. מלבד השריטות גם יש על המסך 2 קווים חומים שנמתחים אופקית לאורך המסך במרווחים זהים (מה שממש מכוער עם רקעים בצבעים בהירים), הצבעים בפינה העליונה שלו נוטים לדהות אחרי זמן ממושך שהוא דולק ובאופן כללי הוא פשוט תופס יותר מדי מקום על השולחן. דבר טוב שאפשר להגיד עליו זה שיש לו צבעים לא רעים בכלל.

לפני שקניתי את הCRT הזה היה לי מסך 17" LCD קטסטרופלי של Gateaway. זה היה ב2004 שהLCD רק נכנסו לאופנה כך שהוא היה די יקר לעומת מה שהוא מציע (1600 ש"ח). הפאנל היה TN כמובן.

נראה לי שהטכנולוגיה השתפרה מאז שהיה לי את ה17" ומסכי TN כבר לא כאלה נוראים. אני כבר פחות משתמש במחשב למשחקים ויותר לצפייה בסדרות. מדובר בסדרות אנימה (אנימציה יפנית) ולא בסרטים וסדרות רגילים (שאני רואה כבר על הסמסונג 32" בחדר).

הבנתי שהגודל הסטנדרטי בLCD למחשב היום עומד על 22" עם רזולוציה טבעית של 1680X1050. איך המסכים האלה נראים על 1440X900 לדוגמא? יש מריחה ניכרת? איך הבהירות של המסכים האלה? היא לא חזקה מדי לעיניים? למסך שלי יש נטייה להיות כהה, למרות שהתרגלתי למצב ULTRABRITE שלו גם להתעסקות עם טקסט כי אי אפשר כהה יותר מדי.

עכשיו אני שוקל ברצינות אם לקנות LCD כלשהו עד 1200 ש"ח. שמתי עין בעיקר על הסמסונג T220, VW224 ואסוס MW221. אם היה לי יותר אז הייתי הולך על הדל 2209WA אבל אין לי, אז בבקשה לא להציע לי מסכים מעל 1200 ש"ח.

תודהו מצטער על הנושא הארוך ><.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא במיוחד, ממילא נראה לי ש22" זה גדול מדי.

בכל מקרה דיברתי היום עם קרוב משפחה שלי שהמחשב שלו לא עובד כרגע והוא יביא לי היום את הסמסונג 226BW שלו לשבוע. נראה איך הם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...