בעיה מתסכלת לחלוטין בzen vision m, נתקע בזמן העברת קבצים - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה מתסכלת לחלוטין בzen vision m, נתקע בזמן העברת קבצים


dante123

Recommended Posts

שלום לכם.

קיבלתי vision m 30 GB יד שניה היום, ושמתי לב שהיה בו מידע שתפס חצי מהכונן, אך לא היו בו באמת שירים בפנים (גם במכשיר עצמו וגם במחשב לא ראו קבצים). לכן, בחרתי בפירמוט דרך הrecovery tool. נכנסתי לזן, הכל טוב ויפה. כשבאתי להעביר קבצים זה העביר מידע ששווה ערך ל1 GB, ולאחר מכן שהוא ניסה להעביר קבצים הוא פשוט נתקע (''קפא''). מה לא ניסיתי, לחפש בכל , לחפש בפורום, לעדכן קושחה, לעשות format שוב ואז clean up, את כל האינטרנט הפכתי בנסיון למצוא פתרון. אני מאוד מקווה שזה לא אומר שהזן מת אם כך.

מצאתי פתרון שמתאים לזן מייקרו (שגם יש לי וגם הוא עשה בעיות לאחר כמה זמן עד שכבר זרקתי אותו, בניגוד לאייפוד שנמצא פה כמה חודשים ושורד כמו גדול...שילכו לעזאזל הקריאייטיב האלה :-\), שהוא לעשות clean up...זה לא עזר.

בבקשה ממכם, איזהשהי עזרה תתקבל בברכה (גם למכשירים אחרים כמו המייקרו למשל, יכול להיות שהפתרון יהיה שווה גם במכשיר המדובר).

ד''א, ניסיתי להעביר דרך מדיה פלייר, ווינאמפ, אקספלור, אבל דרך התוכנה להעברת קבצים שמסופקת מקריאייטיב לא ניסיתי כי לא הקדשתי לזה הרבה חיפוש (הורדתי שתי התקנות, אחת מהן תומכת רק ב64 ביט והשניה רק בויסטה). אם יכול להיות שהבעיה נוצרה מכך שאני לא משתמש בתוכנה של קריאייטיב, אנא אמרו לי ואני אחפש (למרות שזה נשמע טפשי, הרי זה לא אייפוד שלא תומך במדיה פלייר למשל).

בבקשה, עזרה :'(

תודה מראש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תנסה את זה:

קודם כול תנסה להעביר קבצים קטנים יותר כמו 50 מגה ותיראה אם זה מצליח.

תחבר את הנגן למחשב כדי שהוא יזהה אותו וכדי שהוא יופיע במחשב שלי,קליל ימיני עליו ותבחר ב format ,תפרמט אותו ושיהיה על FAT32

http://support.creative.com/kb/ShowArticle.aspx?sid=14048

תבדוק את המדריך הזה ^

כמו כן תנסה עם התוכנה של קרייאטיב הנה מדריך

http://support.creative.com/kb/ShowArticle.aspx?sid=14077

אם כול זה לא מצליח תבדוק על מחשב אחר,אם גם שם לא יכול להיות שהכונן שלו נדפק אולי הוא נפל,כי זה יד שניה והדיסק נפגע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א' כל תודה רבה לך על הנסיון לעזרה.

ב', יש שתי גרסאות לCreative media source (התוכנה של קריאייטיב שבעזרה מעבירים שירים וכדומה) אך אחת תומכת רק בויסטה והשניה תומכת במערכות הפעלה בעלות 64 ביט. אתה יכול לעזור לי במציאות תוכנה ל32 ביט XP?

תודה רבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...